جرثقیل و بالابر پردیس

⚜️جرثقیل و بالابر پردیس جهت بالا گذاشتن کلیه تجهیزات ساختمانی از قبیل :

⚜️موتورهای آسانسور و مخازن آب

⚜️چیلر

⚜️اسلب

⚜️تیرچه

⚜️پالتهای سرامیک

⚜️نصب شیشه و بالابردن نفر در ارتفاعات مختلف

✳️اسکلت فلزی

⭕️اسکلت فلزی متشکل از فولاد، تیر و ستون می باشد. ستون های سازه اسکلت فلزی به دو صورت عمودی و افقی قرار گرفته اند و امروزه پیکر ساختمان های زیادی در سطح شهرهای کشور را پوشش داده اند. بنیادی ترین مصالح به کار رفته در اسکلت فلزی فولاد می باشد که در حال حاضر از پراهمیت ترین مصالح در صنایع ساخت و ساز به شمار می رود. از حائز اهمیت ترین مزایای فولاد که موجب گردیده تا در اسکلت فلزی به کار برده شود مقاومت بالا، جوش پذیری، شکل پذیری، خم پذیری، همگن بودن و ارتجاعیت محسوب می شود.

⭕️به کار بردن اسکلت فلزی در سازه ها و ساختمان ها موجب گردیده تا از وزن کمتری بهره ببرند و در برابر هرگونه ضربه، فشار و عوامل بیرونی نظیر زلزله مقاومت و استحکام بیشتری نشان دهند. پس می توان گفت سازه های دارای اسکلت فلزی دارای تعادل نسبی بیشتری می باشند.

✳️بالابر

⭕️بالابر وسیله ایست که جهت بالا بردن افراد و تجهیزات و رساندن به ارتفاعی مشخص جهت کار در آن ارتفاع استفاده می شود . البته باید توجه داشت که آسانسور، لیفتراک و جرثقیل با بالابر تفاوت دارند و در دسته بندی انواع بالابر جایگاهی ندارند.

⭕️انواع بالابر ها هم دارای شکل و اندازه های گوناگونی هستند و دارای سازوکارهای مختلفی هستند. شیوه کار بالابری روی عملکرد ، شکل و اندازه و ظرفیت دستگاه تاثیر می گذارد . از انواع دستگاهای بالابری می توان به دستگاهای هیدرولیکی – زنجیری – کابلی اشاره کرد . در بالابر هیدرولیکی بالابری توسط مدار هیدرولیک و انتقال نیرو توسط سیال تحت فشار تامین می گردد .در دستگاهای زنجیری و کابلی نیروی بالابری توسط وینچ برقی یا دستی تامین می شود

به مدیریت : غفور غریبی

 

 

 

 

??????????????
✨جرثقیل شبانه روزی پردیس✨
?مجهز به انواع جرثقیل های سبک و سنگین آماده کلیه خدمات ساختمانی و …?
?بالا گذاشتن موتورهای آسانسور و جک های هیدرولیکی،سنگ اسلب،شیشه،چیلر،نصب انواع اسکلت فلزی و سوله،گرفتن بسکت سابت در ارتفاعات مختلف،کوچکترین ماشین با بلندترین دکل?
?آماده عقد قرارداد با کلیه شرکت های خصوصی و دولتی با مدیریت غریبی?

 

??????????????

 

 

 

 

 

نصب انواع اسکلت فلزی و انواع سوله در اصفهان , جرثقیل و بالابر پردیس , سوله ,  اسکلت فلزی , نصب شیشه , جرثقیل و بالابر در اصفهان ,