Address & Contact

Our Address

تهران ، منطقه 4

نصب سرویس بهداشتی و تاسیسات ساختمانی موسسه فنی رسالت

? نصب سرویس های بهداشتی لاکچری و معمولی توکار و روکار

? نصب استراکچر وال هنگ و ای باکس

? وال هنگ یا به صورت لاتین آن Wall Hung به معنی آویزان از دیوار است. می‌توان به صورت عمومی این عبارت و اصطلاح را به تمام تجهیزاتی، که به جای داشتن پایه، از دیوار آویزان می‌شوند استفاده کرد. اما در حالت کلی این عبارت را بیشتر هنگامی می‌شنوید که قصد خرید تجهیزات سرویس بهداشتی و شیرآلات را داشته باشید.

? مشکلی همیشگی و رو به افزایش کمبود فضا در خانه‌های امروزی و نیاز به طراحی‌های مدرن‌تر، اصلی‌ترین دلیل شکل گرفتن ایده‌ لوازم وال هنگ است. در اصل وال هنگ‌ها همان تجهیزات معمول سرویس بهداشتی هستند. تفاوت وال هنگ با سرویس بهداشتی عادی در طریقه نصب وال هنگ است. به جای آنکه در سرویس بهداشتی یا حمام پر از پایه‌های جاگیر و نیازمند فضا برای روشویی یا اتصالات شود، وال هنگ کاری می‌کند تا با استفاده از لوله‌کشی، تجهیزات و فلاش تانک توکار دیگر فضای محیط را اشغال نشود.

? ظاهر جمع و جورتر و زیباتر تجهیزات وال هنگ، افراد بسیاری را در حوزه دکوراسیون یا تزئیات داخلی به استفاده از این نوع لوازم ترغیب می‌کند؛ هم افرادی که قصد ساختن یک ساختمان جدید را دارند و هم به افرادی که قصد تعمیرات دارند، پیشنهاد می‌شود از این تجهیزات استفاده کنند.

? استفاده از وال هنگ نه تنها مزیت‌های فراوانی برای دکوراسیون یا زیبایی سرویس بهداشتی و حمام شما دارد، بلکه با استفاده از روش‌های بهینه‌سازی گردش آب و فاضلاب، باعث صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای در برق و آب مصرفی شما می‌شود.

مدیریت : آقای مهدی طیبی و مجید حدادی

 

 

 

 

انواع وال هنگ , نصب وال هنگ , وال هنگ فلاش تانک ایران , انواع توالت فرنگی وال هنگ , سرویس بهداشتی , تاسیسات ساختمانی , نصب سرویس های بهداشتی درتهران , تاسیسات ساختمانی در تهران , نصب استراکچر وال هنگ در تهران , نصب استراکچر در تهران , نصب سرویس بهداشتی تو کار در تهران , نصب سرویس بهداشتی روکار در تهران ,