Address & Contact

Our Address

قم

Telephone

نصب و اجرای انواع سقف های شیروانی اسکندری

? نصب سقف های شیب دار

? فروش اجناس و لوازم سقف های شیروانی ( آهن – ورق و کرکره )

? سقف شیروانی از جمله سقف هایی است که استفاده از آن بیش تر در ویلاها به چشم می خورد. ساختار این سقف به گونه ای است که در دو ضلع شیب دار تشکیل شده است. به همین خاطر می توان به راحتی آن را از سایر سقف ها شناسایی کرد. در ساخت سقف شیروانی از مصالح گوناگونی استفاده می شود که در ادامه این مطلب از ساختمانچی به معرفی آن ها و سایر جزئیات در مورد انواع مختلف آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

? انواع سقف شیروانی

? همان گونه که گفته شد، سقف شیروانی به واسطه ساختاری که دارد به راحتی از سایر سقف ها تفکیک شده و شناسایی می شوند. در ساخت این سقف از مصالح گوناگونی مانند فلز، چوب، سفال، سنگ لوح و غیره استفاده می شود. یکی از نکات مهمی که در هنگام انتخاب سقف شیروانی باید به آن توجه داشت، توجه به موقعیت آب و هوایی منطقه برای انتخاب صحیح می باشد.

? هر یک از متریال به کار رفته در ساخت سقف شیروانی ویژگی های منحصربفرد خود را داشته و باید در مکان صحیح مورد استفاده قرار گیرند. علاوه بر این میزان بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید از دیگر فاکتورهایی است که در انتخاب سقف باید مورد توجه قرار گیرد. نوع معماری ویلا و رنگی که در نظر دارید نیز از دیگر نکات تاثیرگذار در انتخاب می باشد.

مدیریت:آقای حسین اسکندری نژاد

فروش ملزومات شیروانی

 

لیست قیمت سقف شیروانی , مدلهای سقف شیروانی ساده , محاسبه سقف شیروانی , ارزانترین سقف شیروانی , بهترین نوع سقف شیروانی , سقف شیروانی گرد , سقف شیروانی مدرن , معایب سقف شیروانی ,