Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

نصب و اجرای شیشه اسپایدر خسروانی 

? اجرا و تولید قاپک برقی اسپایدر

? مجری شیشه های اسپایدار (فین و گلس)

? کوتین وال (رینگ فورس و …)

? نمای خشک و اجرای هندیل

? اجاره قاپک برقی و تولید قاپک برقی

? شیشه اسپایدر

اتصالات اسپایدر از فولاد ضدزنگ می‌باشد و به‌گونه‌ای ساخته‌شده که در برابر رطوبت قوی باشد. استفاده از شیشه اسپایدر در نمای ساختمان، بدون هیچ فریمی به کار برده می‌شود و این یعنی هیچ مانعی در تماشای بیرون وجود نخواهد داشت. پانل شیشه‌ای شیشه اسپایدر، معمولاً دارای ضخامت ۱۰-۱۲ میلی‌متر می‌باشد. معماران و برج‌سازان بزرگ،
امروزه به ساخت نماهای شیشه‌ای با استفاده از این محصول روی آورده‌اند. چراکه در این نوع نما از هیچ قطعه اضافی به‌جز اتصالات اسپایدر استفاده نمی‌شود.

? شیشه اسپایدر از جنس شیشه نشکن می‌باشد و در برابر طوفان و هر ضربه‌ای مقاوم می‌باشد و البته شیشه اسپایدر دارای عایق حرارتی و صوتی نیز می‌باشد.

? با توجه به جذابیت بصری شیشه اسپایدر، نمای شیشه‌ای عنکبوتی یا شیشه اسپایدر معمولاً در نمای وزارتخانه‌ها، هتل‌ها، فرودگاه‌ها و ساختمان‌های اداری مورداستفاده قرار می‌گیرد. فن‌آوری مورداستفاده برای اتصال پانل‌های شیشه‌ای با استفاده از اتصالات اسپایدر از فولاد ضدزنگ می‌باشد.

? پانل‌های این محصول، به‌صورت تک جداره یا دوجداره و با عایق حرارتی ارائه می‌گردد، این پانل‌ها توسط اتصالات فولاد ضدزنگ در چهار، شش یا چند نقطه به یکدیگر متصل می‌گردد.

مدیریت : آقای محمد خسروانی

 

نمای شیشه ای اسپایدر , نصب شیشه اسپایدر , پنجره اسپایدر , نصاب شیشه اسپایدر , فروش اسپایدر شیشه , نمای شیشه ای عنکبوتی , ابعاد شیشه اسپایدر , اتصالات اسپایدر ,