Address & Contact

Our Address

آذربایجان غربی،خیابان8 شهریور،خاقانی،روبروی آپارتمان های نیروی انتظامی،کوچه سوپر مارکت آیاز

نصب و راه اندازی آسانسور و بالابر مجرد

?نصب و راه اندازی و تعمیرات انواع آسانسور و بالابر

?انجام تعمیرات و خرابی به صورت صد در صد تضمینی

?با بیش از ۱۵ سال سابقه کاری

?امروزه بالابرها و آسانسور ها یک راه‌حل آسان برای جابه جایی افراد و وسایل بین طبقات مختلف یک ساختمان، فروشگاه، منازل و انبار ها می باشند.

?مجموعه ما در زمینه نصب و راه اندازی و تعمیرات انواع بالابر و آسانسور هیدرولیک در مدل های مختلف در آذربایجان غربی فعال می باشد.

?این مجموعه با سالها سابقه و تخصص در زمینه  نصب و راه ندازی و تعمیرات انواع بالابر یکی از فعال ترین شرکت ها در این زمینه می باشد.

?ویژگی‌های یک آسانسور خوب:

?راحتی نخستین ویژگی مهم یک بالابر خوب است. مقصود از راحتی عدم بروز آلودگی صوتی، کم سر و صدا بودن و نلرزیدن کابین آسانسور است.

?بازدهی مناسب دیگر ویژگی مهم یک بالابر خوب است. مقصود از بازدهی مناسب آن است که ساختار و طراحی بالابر بسته به موقعیت مورد استفاده به‌نحوی باشد که از نظر ظرفیت و سرعت جواب‌گوی نیاز افراد باشد. بازدهی مناسب بیش از هرچیز از هدررفت وقت جلوگیری می‌کند.

?در دسترس بودن ویژگی مهم دیگر یک بالابر خوب است. مقصود از دسترس بودن درواقع تأمین این اطمینان در کاربر است که می‌تواند در اوقات به‌هنگام نیاز از آن استفاده کند.

?ویژگی مهم دیگری که بی‌تردید یکی از ضروری‌ترین و اساسی‌ترین ویژگی‌های هر آسانسوری به‌شمار می‌آید، ایمنی است. طراحی بالابر باید به‌نحوی باشد که تا جای ممکن از بروز هرگونه حادثه‌ی خطرناک ممانعت به‌عمل آید و احتمال بروز هرگونه پیش‌آمد ناگوار به حداقل برسد. هیچ‌چیز مهم‌تر از جلوگیری از بروز خسارت‌ها و صدمه‌های مالی و جانی نیست.

?کاربردهای بالابر هیدرولیکی

?بالابر هیدرولیکی به دو دسته کلی تقسیم می شوند، بالابر های نفر بر و بالابرهای باربر. بالابر هیدرولیکی در کارخانه ها، فروشگاه ها، مغازه ها، انبار ها، ساختمان های مسکونی و تجاری کاربرد دارد.
?برای حمل کالاها و بارها در فروشگاه ها مناسب است
?به حداقل فضا ناز دارد، عمق چاله و اورهد
?برای حمل نفر در منازل مناسب است
?با برق تک فاز و ۳ فاز اجرا می شود
?میزان تخریب بسیار کم
?سرویس و نگهداری در حد کم
?قیمت پایین تعمیرات

به مدیریت:سجاد مجرد دریب حسن

 

 

 

آسانسور , انواع آسانسور , نصب و سرویس و تعمیرات انواع آسانسور , نصب و راه اندازی آسانسور و بالابر مجرد در آذربایجان غربی , تعمیرات گیربکس آسانسور در آذربایجان غربی , کاربرد بالابر , هزینه تعمیرات آسانسور در ارومیه , مشاوره و طراحی انواع آسانسور در آذربایجان غربی , تعمیرات مکانیکی و ریل آسانسور , نصب آسانسور روملیس , تعمیر خرابی آسانسور ,