Address & Contact

Our Address

اصفهان

Telephone

نصب و راه اندازی لوله های پلیمری

کارشناسی ونصب وراه اندازی خطوط لوله های تک لایه _ پنج لایه_ پلی اتیلن_ پوشفیت_ دستگاهای تزریغ_ و انواع کامپاندا و مستربچ

به مدیریت:آقای سعید ملکی

 

ویژگی های لوله های پلیمری

مقاومت در برابر خوردگی:  سیستم های لوله كشی پلاستیكی در مقابل اكثر مواد شیمیایی متداول خانگی و تعداد زیادی از موادی كه ممكن است وارد سیستم فاضلابی بهداشتی شوند مقاوم هستند دیواره های صاف لوله های پلاستیكی امان انتقال موثر و بهتر فاضلاب و آب را ممكن میسازد دراین لوله ها اثری اززنگ زدگی و خوردگی نیست .

استفاده ساده تر: مواد لوله های پلیمری از مواد لوله های دیگر سبك تر است و بنابراین نیاز به تجهیزات استفاده كننده سنگین ندارد به عنوان مثال ، بریدن و اتصال و نصب لوله های پلیمری ساده تر از روشی است كه در مورد لوله های فلزی به كار می رود با توجه به این كه امروزه هزینه نیروی كار ، پارامتر مهمی در قیمت نهایی مخصوص سیستم های لوله كشی است مزیت این لوله ها روشن تر می شود .

انعطاف پذیری و سفتی: اكثر لوله های گرما نرم پلیمری، انعطاف پذیری خوبی نسبت به مواد لوله های دیگر دارند و این ویژگی خصوصیات مهمی برای كاربرد لوله ها در زیرزمین است . این لوله ها می توانند پستی و بلندی های زمین را با تعدد كمتری اتصالات نسبت به موارد مشابه طی كنند.

ارتعاشات: لوله و اتصالات پلیمری درمقابل ارتعاشات مختلف با توجه به استانداردهای مختلف ارائه شده مقاوم هستند . 

تعداد روش های اتصال

روش های زیادی برای اتصال این نوع لوله ها وجود دارد كه ازجمله این روش ها می توان به:
اتصال پرسی
اتصال همجوشی حرارتی
اتصال چسبی
اتصال فلنج
اتصال رزوه ای

لوله و اتصالات پلیمری , قیمت لوله پلیمر , انواع لوله های پلیمری , لوله و اتصالات