فروش ونصب سقف متحرک،سایبان پارکینگی ثابت و کششی در ساری،بابلسر و نور

❇️نصب و فروش انواع سایبان:?
?بازویی
?کششی
?ثابت پارکینگی
?سایبان برقی
?استخر
?سقف متحرک در مازندران و سراسر کشور

?سایه بان یک سقف ثابت یا جمع شونده (برقی – یا به صورت دستی ) می‌باشد که به قسمت خارجی دیواره‌‌‌های یک ساختمان متصل می‌شود. می‌توان این را نیز بیان کرد که سایبان‌ها جدا از کارکرد، یک اثر هنری می‌باشند و یک نوع المان معماری هستند که به فضای شما اعم از استخر، پارکینگ، رستوران، بالکن، تراس، تالار، ویلا،هتل…. نمایی زیبا می‌بخشند.

?پارچه سایبان‌ها دارای انواع مختلفی هم چون برزنت، پلی استر یا پنبه، پی وی سی و…می‌باشند که متناسب به سلیقه و مکان و نوع سایبان از هر یک استفاده می‌شود. پارچه‌ها بعد از تعیین اندازه بر روی قاب مدنظر متصل شده و در مکان مورد نظر نصب می‌شود.

?پارچه برزنت انواع مختلفی دارند که براساس جنس پارچه برزنت و نوع کاربردی پارچه برزنت به دسته‌‌‌های مختلفی تقسیم می‌شوند و پارچه برزنت ای از جمله این موارد می‌باشد که بدلیل ضخیم بودن و همچنین جنس خشنی که دارد برای ساخت چادر و کاور بسیار مناسب بوده و به دو نوع پنبه و پلی استر تقسیم می‌شود.

?پارچه برزنت در عرض ۱۰۰ تا ۲۰۰ سانتیمتری و همینطور رنگ بندی‌‌‌های سبز، قهوه ای، خاکی تولید می‌شود و براساس نیاز کاربر در اوزان ۲۲۰ الی ۷۴۰ گرمی‌تولید می‌گردد و با اسامی‌یک لا نخ و شش لا نخ شناخته می‌شود.

?سایبان برقی

? یکی از دلایل مهم استفاده از سایبان برقی به جای سایبان با مکانیزم دستی این است که همیشه انتظار مشتری از سایبان یا سقف معلق سقفی با قدرت بالا صاف و محکم میباشد که بدین منظور از فنر‌‌‌های قوی و پر تعداد در ساخت بازوها استفاده میشود که فشار زیادی به بازو‌ها و پارچه وارد میکند که سازه صاف و ترنگ باشد و همیشه سایبان در حالت دستی بسار سخت و مشقت بار جمع میشود که علاوه بر قدرت بدنی بالا زمان زیادی میگیرد که در زمان باد و طوفان بسار پر ریسک میباشد و امکان زدن خسارت به نفر اپراتور یا محیط را داراست.

? در حالت موتورایز و برقی بودن سایبان متور با قدرت بالا در عرض ۲۰ ثانیه سایبان را باز یا بسته میکند که این کار با ریموت کنترول وایرلس و از هر فاصله ای امکان پذیر است و خطر‌‌‌های جانبی را به صفر میرساند.

? سایبان برقی از پروفیل‌‌‌های آهنی و فلزی ساخته شده است که توسط یراق آلات مختلف به یکدیگر متصل شده اند، روشن است که کاربرد اصلی سایبان برقی در پوشش محیط و ایجاد سایه است که اگر بخواهید وضعیت آن را تغییر بدهید می‌توانید آن را با کمک یک ریموت تغییر وضعیت دهید.از نظر کیفیت سایبان برقی بسته به نوع جنس به کار رفته به عنوان سایبان آن متفاوت است.

به مدیریت:عباس نیا

 

 

 

سایبان اطمینان , انواع سایبان در مازندران , سایبان کششی , سایبان بازویی , نصب و فروش انواع سایبان در ساری و بابل , سایبان دستی , سایبان برقی , مزایای سایبان برقی , قیمت انواع سایبان در بابل و بابلسر , پارچه برزنت , کاربرد انواع سایبان , نصب و فروش انواع سایبان اطمینان در بابل و ساری ,