اجرای نما رومی و نمای سیمانی محمدی در رامسر مازندران

✨اجرای نمای رومی .ابزار.سیمانبری.شسته.چکشی. آب ساب در رامسر ، شهسوار و چابکسر

❇️ اجرای بهترین طرح های رومی ازقبیل شسته.چکشی.لیسه ای.آب صاب .قلمدانی.سیمانبری. ستون.سرستون با بهترین و با اکیپ باتجربه جوان و مجرب

❇️ طراحی،بازسازی،اجرا بابهترین کیفیت نمارومی

❇️بهترین طرح های رومی از قبیل .ستون سرستون .باند کمری.قاب دورپنجره شسته.چگشی.آب صاب. قلمدانی .ویلا شمال ویلا لاکچری بابهترین کیفیت

برای نمای ساختمانتان با ما تماس بگیرید
9127651492

❇️ ارائه خدمات به صورت سیار در سراسر استان
شماره تماس
۰۹۱۲۷۶۵۱۴۹۲

❇️ نمای رومی چیست؟

❇️  استفاده از نمای سیمانی ساختمان به قدری محبوب شده است که می‌توان آن را به وضوح در بسیاری از بناهای مدرن امروزی مشاهده کرد.

❇️  کارفرمایان و همه افرادی که در حوزه ساختمان‌سازی مشغول به کار هستند، نمای سیمانی ساختمان را به عنوان نمایی زیبا و منحصربه فرد می‌شناسند.

❇️  نمای سیمانی، روح تازه‌ای به ظاهر ساختمان می‌دهد، به شکلی که می‌توان بنا را به عنصری یکپارچه از چهره شهر در نظر گرفت. در کنار زیبایی، این نما دارای ویژگی‌های متفاوت دیگری می‌باشد که باعث شده است تا بسیار پرکاربرد باشد.

❇️ نمای سیمانی خود به تنهایی دارای انواع گوناگون می‌باشد که به شرح زیر است:

❇️ این نما همان‌طور که از نامش پیدا است با استفاده از سیمان سفید اجرا می‌شود. این نما خصوصیات ظاهری و فیزیکی سیمان سفید را یدک می‌کشد و به نمای سازه ظاهری کاملاً سفید می‌دهد.

❇️ نمای ساخته شده با سیمان سفید به ساختمان ظاهری لوکس و زیبا می‌بخشد. این نما از ترکیب سیمان سفید و آب اجرا می‌شود.

❇️ این نما از ترکیب سنگدانه‌های رنگی، پودر سنگ، سیمان سفید یا سیاه و رنگ‌های معدنی و به صورت اندود اجرا می‌شود. استحکام بالا و زیبایی ظاهری این نما باعث شده است بسیار پرکاربرد باشد.

❇️ در ساخت این نما اغلب از قالب‌های مستطیلی، مربعی و لوزی استفاده می‌شود و به غیر از نما در راه پله و دیوار باغ نیز به کار گرفته می‌شود. همچنین رنگ‌بندی این نما نیز امکان‌پذیر است.

مدیریت : آقای اسداله دین محمدی
09127651492
واتساپ:
۰۹۲۱۰۸۶۴۲۶۵

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جهت اجرای نمای ساختمان خود با ما تماس بگیرید
09127651492?
۰۹۲۱۰۸۶۴۲۶۵ واتسپ

 

 

نما , نمای بیرون ساختمان , نمای رومی  , مزایای نمای رومی , نمای سیمانی , نمای سیمان شسته , نمای سیمان سفید , نمارومی محمد , نما سیمانی محمدی , اجرای بهترین طرح های رومی , شسته , تیشه ای , چگشی , آب ساب , قلمدانی , برشکاری , طراحی , بازسازی , اجرا نما رومی , نما رومی رامسر , نما سیمانی رامسر , طرح نما رومی رامسر , شسته , اجرای ستون در رامسر , اجرای قاب دور پنجره در رامسر , قاب پنجره محمد ,