Address & Contact

Our Address

تبریز ، خیابان عزتی ، ایستگاه ابوذر

نماکاری ساختمان سعادتی 

?نماکاری سنگ و آجر سعادتی

?اجرای نمای داخلی و خارجی ساختمان با آجرهای پلاک سنگ و سرامیک با طرح های پیشرفته و با کیفیت بالا

? به همراه اکیپ مجرب و آماده سازی کار در اسرع وقت

?اجرای طرح سنگ ، کلاسیک ، ترکیبی ، سنگ کاری ، با قیمت مناسب و اکیپ مجرب

?انجام نماکاری بیرونی ساختمان ، سنگ آجر ، سرامیک و کاشی کاری ساختمان

?نماکاری بر روی پوسته های بیرونی ساختمان ها انجام می شود تصویر پروژه و هدف خلاقانه به طور فزاینده، بر زیست محیطی و تأثیرگذارترین عوامل در ریسک پروژه و موفقیت تجاری در نظر گرفته می شوند.

?یک نمای طراحی شده با طراحی دقیق می تواند کار ساختمانی جدیدی را برای صاحبان، اشخاص و محیط زیست به طور موثر انجام دهد همچنین می تواند عملکرد یک ساختمان موجود را تغییر دهد. نماکاری ساختمان در صورتی که توسط مهندسین معمار مجرب طراحی شود و بدست نماکاران با سابقه استاد کار نمای خارجی انجام شود به زیبایی ساختمان شما می افزاید.

?اجرای نمای آجری:

⚡️نمای آجری سبب ایجاد فضایی دلنشین و زیبا می شود و به علت داشتن ضریب انتقال حرارتی پایین نقش بسزایی در ایجاد عایق حرارتی در یک ساختمان دارد . آجرهایی که در ساخت نما بکار می روند بسیار محکم و مقاوم هستند این آجرها در رنگ ها و ابعاد متعدد در کوره ها آماده می شوند و کاملا نسوز هستند . در اجرای آجرنما به شکل سنتی ، آجرها با استفاده از ملات که مخلوطی از سیمان و ماسه و آب است به هم متصل می شوند .

✳️از جمله مزایای نمای آجری می توان به موارد زیر اشاره نمود :

?عایق صوتی ، حرارتی
?کاهش اتلاف انرژی
?حمایت از محیط زیست به دلیل داشتن ساختار طبیعی
?مقاومت و طول عمر بالا
?حفظ هویت تاریخی

?نمای سنگی :

⚡️سنگ یکی از پرکاربردترین ابزارها برای تزیین نمای داخلی و خارجی یک ساختمان محسوب می شود که از گذشته های دور تا به امروز به وفور مورد استفاده معماران واقع گشته است .

⚡️امروزه استفاده از سنگ تراورتن به دلیل داشتن تنوع طرح و رنگ توانسته در میان انواع سنگ هایی که می توان از آنها به عنوان سنگ نما بهره جست جایگاه خوبی را کسب نماید .

⚡️سنگ ها توسط ملات بر روی یک بنا نصب می شوند و سطحی مسطح را برای یک ساختمان به ارمغان می آورند که با استفاده از متدهای جدید امکان پیاده سازی سنگ در زوایا و اشکال هندسی متفاوت فراهم شده است ، این روزها شاهد اجرای سنگ نماهای هخامنشی با طرح ها و اشکال متفاوت هستیم .

✳️مزایای نمای سنگی :

?دارای ثبات رنگ است
?به هیچ عنوان آلودگی و کثیفی در نما به چشم نمی خورد .
?دارای تنوع زیاد در رنگ و جنس می باشد .

?نمای سرامیکی :

⚡️استفاده از نمای سرامیکی کاربردهای زیادی در حوزه معماری دارد ، سرامیک پرسلانی زیرمجموعه ای از تایل های سرامیکی است که نسبت به تایل های دیگر مقاوم تر است . نمای سرامیکی جزء نماهای خشک محسوب می شود و می توان از آن برای نمای ساختمان مسکونی ، نمای ساختمان اداری و یا تجاری بهره برد .

✳️مزایای نمای سرامیکی :

?عایق مناسبی در برابر صوت ، حریق و رطوبت می باشد.
?دارای رنگ و طرح های متنوعی است.
?از پایداری و استحکام قابل توجهی در طول مدت زمان زیادی برخوردار می باشد .

 

 

جهت سفارش با شماره های  ۰۹۱۴۹۱۳۸۹۲۹   و  ۰۹۳۰۴۱۱۲۵۸۱   تماس حاصل نمایید

مدیریت : آقای سعادتی

 

 

 

 

نماکاری ساختمان با سرامیک , نماکاری ساختمان با سیمان , نمای بیرونی ساختمان مسکونی , سنگ کاری جلوی ساختمان , نمای سنگ ساختمان , نمای سنگ ساختمان یک طبقه , نمای سنگی ساختمان مسکونی , ارزانترین نمای ساختمان ,