نمایندگی انحصاری محصولات درمانی گانودرما امینیان

?گانودرما تنها محصول گیاهی است که به خاطر خواص بسیار زیادی که دارد بالغ بر 30 نوع بیماری را درمان می کند،اما بارزترین آنها درمان ویروس زگیل تناسلی است که توانسته ویروس را به طور کامل از داخل بدن و خوان پاک سازی کند.از مهم ترین خاصیت این گیاه بالابردن سطح ایمنی بدن بوده و همچنین این گیاه به عنوان معجزه قرن شناخته شده است.

❇️خواص شگفت انگیز قارچ گانودرما:

?سلامت قلب

محققان در چین و ژاپن دریافتند که اسید گانودریک(ganoderic acid )موجود در گنودرما جریان خون را بهبود می بخشد و مصرف اکسیژن در عضله قلب را تنظیم می کند. همچنین گانودرما در کاهش کلسترول تاثیرگذار بوده و از لخته شدن خون در شریان ها پیشگیری می کند. طبق تحقیقات صورت گرفته مصرف قارچ گانودرما به مدت ۲ هفته، موجب کاهش فشارخون به طور محسوس خواهد شد. کلسترول و فشار خون بالا از بیماری های اپیدمی در قرن حاضر هستند که با مصرف فرآورده های قارچ گانودرما به طور طبیعی درمان می شوند.

? ضد آلرژی

عصاره گانودرما می تواند به طور قابل توجهی انواع مختلف واکنش های آلرژیک، از جمله آسم و درماتیت، را مهار کند. Tritpenes، یک ترکیب موجود در گنودرما می باشد که اثرات ضد ویروسی و ضد حساسیت آن به اثبات رسیده است. این ماده باعث آزاد شدن آنتی هیستامین در بدن می شود و مشابه داروهای ضد آلرژی عمل می کند. . Ganoderma برای درمان آلرژی های ناشی از شوک آتوپیک، درماتیت، تب یونجه، کهیر و آلرژی های مواد غذایی و دارویی مفید است.

? درمان کبد چرب، هپاتیت و سیروز کبدی

این گیاه قوی کبد را از آسیب فیزیکی و بیولوژیکی محافظت می کند. همچنین بیماران با کبد چرب و سیروز کبدی ناشی از مصرف الکل می توانند با عصاره گانودرما روند درمان را سریع تر طی کنند. Ganoderma می تواند به افرادی که در مراحل اولیه بیماری های کبدی الکلی هستند کمک کند ولی درمراحل حاد و از کار افتادن کامل کبد، درمان با قارچ گانودرما تاثیر گذار نیست. بیماران مبتلا به هپاتیت B و افزایش آنزیم های کبدی می توانند از خواص دارویی قارچ گانودرما استفاده بیشتری داشته باشند. در نظر داشته باشید که مراحل درمان هپاتیت B بسیار دشوار است و با قطع درمان، امکان عود بیماری وجود دارد. ترکیبات قدرتمند موجود در گندودرما در پاکسازی کبد و حذف آثار داروهای شیمیایی بر کبد بسیار موثر است. بازسازی بافت های کبد به همراه داروهای تجویز شده و استفاده از عصاره گانودرما، تسریع خواهد یافت.

? دفع سموم بدن

Ganoderma سموم موجود در بدن را از بین می برد. مصرف داروهای شیمیایی و غذاهای فرآوری شده، سموم بدن را افزایش داده و عوارض ناخواسته ای را در بدن ایجاد می کند. یکی از خواص دارویی قارچ گانودرما مربوط به افزایش اکسیداسیون و تنظیم مقدار pH در بدن است. علاوه بر این گانودرما توانایی اکسیژن رسانی به بافت ها را تا ۱٫۵ برابر بیشتر می کند . پاک کردن سموم از بدن، کاهش عوارض ناخواسته داروها و تنظیم مقدار pH از خواص دارویی قارچ گانودرما در بدن هستند.

? درمان بیماری کلیه

بیماری های شایع کلیوی شامل نفریت مزمن، سندرم کلیوی دیابتی و نفریت با افزایش قند خون و میزان کلسترول بدن ارتباط مستقیم دارند. قارچ گانودرما در کاهش میزان قند خون و کلسترول خون تاثیر فوق العاده ای داشته و اوره را تنظیم می کند. طب سنتی با امداد از خاصیت قارچ گانودرما قادر به مهار بیماری های کلیوی می باشد.

? خواب آرام

پزشکی گیاهی چینی به طور سنتی Ganoderma را برای خواب آرام توصیه می کند. استفاده منظم از قارچ گانودرما موجب ایجاد آرامش شبانه شده و برای افرادی که از بی خوابی رنج می برند فوق العاده مناسب است. نوشیدن یک فنجان نیم ساعت قبل از خواب، فرد را دچار خواب تدریجی و عمیق خواهد کرد. برای نتیجه گیری بهتر از خواص دارویی قارچ گانودرما باید روند درمان را تا بر طرف شدن کامل مشکل، ادامه داد.

?بهداشت روان

Ganoderma خشک شده برای درمان مشکلات عصبی ناشی از استرس محیطی توصیه می شود. این گیاه هیچگونه تاثیر سکر آور مشابه مواد مخدر را نداشته و موجب وابستگی فرد نخواهد شد. به این ترتیب می توان گیاه گانودرما را به صورت پودر خشک شده در برنامه روزانه گنجاند. استرس بزرگترین مشکل افراد در جوامع ماشینی است و اثرات ناخوشایندی را در فرد ایجاد می کند. جالب است بدانید که طبق مطالعات انجام شده در ژاپن، خواص دارویی قارچ گانودرما در درمان بیماری آزایمر نیز تاثیر مثبتی داشته است.

?تقویت عضلات

یکی از خواص گانودرما کاهش درد عضلات و احساس آرامش در عضلات بدن است. کسانی که دوره نقاهت بیماری را می گذرانند با مصرف روزانه یک فنجان قهوه گانودرما می توانند روند تقویت عضلات خود را سرعت بیشتری بخشند.

? تقویت سیستم ایمنی

قارچ گانودرما در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است. قارچ Reishi نه تنها سیستم ایمنی را تحریک می کند بلکه همچنین آن را تنظیم می کند. این تنظیم تعادل متابولیک را در بدن بهبود داده و سنتز اسید نوکلئیک را در میسر می سازد. این روند در افزایش گلبول های سفید خون و تقویت سیستم ایمنی تاثیر مثبت دارد. قارچ گانودرما با تقویت سیستم ایمنی مانع از بروز بیماری در فرد خواهد شد.

? پیشگیری از پیری زودرس

نور خورشید، هوای آلوده، غذاهای کنسروی، داروهای شیمیایی، استرس و … روند پیری را افزایش داده و علائم پیری را در فرد بیشتر می کنند. با مصرف مداوم قارچ گانودرما شاهد تاخیر در روند پیری و در نتیجه افزایش طول عمر خواهیم بود. گانودرما در مبارزه با رادیکال های آزاد نقش داشته و از پیری زودرس پیشگیری می کند.

به مدیریت:ارغوان امینیان

 

رضایت مشتری??

 

 

 

 

 

 

گانودرما , قارچ گانودرما , محصولات درمانی گانودرما , نمایندگی انحصاری محصولات درمانی گانودرما امینیان در تهران , خواص درمانی گانودرما , تقویت سیستم امینی , فروش محصولات درمانی گانودرما در تهران , فروش اینترنتی محصولات گانودرما در تهران ,