نمایندگی بیمه دانا

بیمه دانا در بیست و دوم خرداد ماه سال ۱۳۵۳ با مشارکت بیمه Commercial Union انگلیس بصورت شرکت سهامی عام با سرمایه بخش خصوصی تأسیس شد. این شرکت پس از ۵ سال فعالیت در قالب بخش خصوصی در تیرماه ۱۳۵۸ براساس مصوبه شورای انقلاب و دولت موقت به همراه ۱۲ شرکت بیمه خصوصی ملی اعلام شد .

در آذرماه سال ۱۳۶۷ به موجب « قانون نحوه اداره امور شرکت‌های بیمه » شرکت‌های بیمه ملی شده ( آریا، امید، پارس، توانا، تهران، حافظ، ساختمان و کار، شرق، ملی) در شرکت سهامی بیمه دانا ادغام و به موجب همین قانون مقرر شد این شرکت ضمن بررسی حساب‌ها و تسویه دیون دولت و سهامداران شرکت‌های ادغامی، به عنوان یک شرکت بیمه تخصصی در رشته بیمه‌های اشخاص شروع به فعالیت نماید .

به دلیل محدودیت حوزه فعالیت و نبود امکان رقابت با سایر شرکت‌های بیمه در سال ۱۳۷۵ با تصویب ماده واحده‌ای توسط مجلس شورای اسلامی به بیمه دانا اجازه داده شد همچون سایر شرکت‌های بیمه‌ای فعالیت نماید. فعالیت‌های عمومی بیمه دانا عملاً از ابتدای سال ۱۳۷۶ آغاز و گسترش یافت .

شرکت بیمه دانا طی سال‌های گذشته با وجود فضای رقابتی حاکم در بازار بیمه کشور توانسته است با تلاش و همت همه جانبه مدیران، کارکنان و نمایندگان خود ضمن حفظ بیمه‌گذاران قدیمی و جذب بیمه‌گذاران جدید و افزایش حق بیمه نسبت به سال‌های گذشته‌، موقعیت خود را از لحاظ سهم در بازار بیمه به سومین شرکت بزرگ بیمه‌ای کشور ارتقاء دهد. این شرکت از دیرباز در زمینه استانداردسازی عملیات خود با اخذ گواهینامه‌های مدیریت ریسک، مشتری‌مداری و کیفیت خدمات در صدد متمایز نمودن خدمات خویش می‌باشد .

امروزه بیمه دانا از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان بیمه‌گر حرفه‌ای و با اخلاق شناخته شده که تمایل روزافزون بیمه‌گذاران به این شرکت، نشانگر توانایی این شرکت در اطمینان بخشی به تولیدکنندگان، صنعت‌کاران و در نهایت سهامداران می‌باشد.

در حال حاضر بیمه دانا با وجود ۶۱ شعبه،۱۹۸۷ نمایندگی، ۳۵ شرکت نمایندگی،۱۱۵ نمایندگی فروش ویژه بیمه عمر، ۶۷۰ کارگزاری و سه دفتر فرعی با در دست داشتن حدود ۷/۷ درصد بازار بیمه کشور خود را به عنوان سومین شرکت بزرگ بازار بیمه کشور به همگان معرفی کرده است

? بیمه عمر انفرادی
? بیمه مسئولیت
? بیمه مهندسی
? بیمه آتش سوزی
? بیمه عمر گروهی
? بیمه باربری
? بیمه درمان
? بیمه اتومبیل
? بیمه شخص ثالث
? بیمه بدنه
? با اقساط ۱۲ ماهه بدون پیش پرداخت

مدیریت:آقای محمدی

 

استعلام بیمه عمر دانا , بیمه تکمیلی دانا دندانپزشکی , هزینه بیمه تکمیلی دانا , پرداخت اینترنتی حق بیمه دانا , سقف هزینه های بیمه تکمیلی دانا , سقف تعهدات بیمه تکمیلی دانا , بیمه دانا مخابرات , لیست دندانپزشکان طرف قرارداد بیمه دانا ,