Address & Contact

Our Address

تهران ، پونک ، بلوار میرزا بابایی ، روبه روی پارک سوار پونک ، بالای داروخانه جهان درمان ، واحد 6 ، پلاک 73

Telephone

نمایندگی بیمه پارسیان مختاری کد 502000

?صدور انواع بیمه :

?بیمه خودرو

?بیمه عمر و سرمایه

?بیمه آتش سوزی

?بیمه آتش سوزی ، کشتی و سی ام آر

?بیمه حوادث

?بیمه درمان

?بیمه مهندسی

?بیمه انرژی

?بيمه‌هاي خودرو

?امروزه استفاده از خودرو قسمتي از زندگي ماست به طوريكه زمان زيادي را با خودرو خود در حال حركت از نقطه اي به نقطه‌ ديگر هستيم. به تبع اين موضوع، آمار تصادفات و حوادث رانندگي نيز روز به روز افزايش مي يابد و مبالغ زيادي جهت جبران خسارت هاي وارده هزينه مي شود. در اين بين بهترين راه حل براي حذف و تقليل هزينه هاي ناشي از حوادث رانندگي، بيمه است؛ خدمتي كه آرامش و امنيت شما در آن نهفته است. شركت بيمه پارسيان در راستاي ايجاد امنيت و آرامش براي دارندگان خودرو و جبران زيان هاي ناشي از تصادفات رانندگي انواع بيمه نامه هاي خودرو اعم از بيمه بدنه،‌ بيمه شخص ثالث و بيمه حوادث راننده را ارائه مي كند.

?بيمه هاي آتش‌سوزي

?بيمه آتش سوزي پوششي است براي جبران خسارات وارده به اموال و دارائي هاي منقول و غيرمنقول كه با توجه به نياز مشتري ارائه شده و با جبران زيان وارده، بيمه گذار را از نظر مالي به حالت قبل از حادثه برمي گرداند.

?بيمه درمان

?ارزشمندترين دارايي هر انسان سلامتي جسم و جان او است. اما هيچ تضميني مبني بر تامين سلامت انسان در آينده وجود ندارد. از آنجائيكه افزايش روز افزون هزينه هاي درمان همواره يکي از نگراني هاي جدي افراد بوده، لذا جهت آمادگي انسانها در مواجهه با مشكلات اقتصادي كه در اثر بيماري هاي گوناگون اتفاق مي افتد مي بايد تدابير مناسبي در نظر گرفت. يكي از اين راه‌ها تامين پوشش بيمه درمان مي باشد.

به مدیریت : آمنه مختاری

 

 

 

نمایندگی بیمه پارسیان مختاری کد 502000 در تهران , نمایندگی بیمه پارسیان  , بیمه پارسیان ,  نمایندگی بیمه پارسیان در تهران , بیمه خودرو پارسیان , بیمه حوادث پارسیان  ,