Address & Contact

Our Address

بندر انزلی، خیابان نواب صفوی، کوی واحدی، روبروی نانوایی تافتون، تشک رویال اصل وتاچ ترکیه

تشک رویال اصل 

تشک رویال اصل ، با ارایه انواع محصولات خواب ( تشک – بالش – لحاف ) با بالاترین کیفیت حال حاضر با استفاده از دستگاه های پیشرفته و حرفه ای همراه شما عزیزان می باشد . شرکت رویال اصل با سالها تجربه در صنعت تولید انواع تشک های مسافرتی و میهمان که در رده طبی و فنری تقسیم می شوند . کوشیده است که همیشه از علم و تکنولوژی جدید در تولید و طراحی محصولات خود استفاده نمایند. چون این طراحی و استفاده از تکنولوژی جدید به نفع هم تولید کننده که دنبال تولید کیفیت بالاست و همچنین به نفع مشتری و خریدار می باشد ک محصول با کیفیت را خریداری کرده و خاطره خوشی در ذهنش باقی می ماند . در همین استفاده از تکنولوژی جدید رضایت هر دو طرف در تولید تشک رویال اصل پدیدار می شود.

تشک رویال(اصل) بندرانزلی
✅نمایندگی انحصاری تشک رویال(اصل)
✅نمایندگی تشک تاچ ترکیه استان گیلان
✅نمایندگی تشک بست ترکیه استان گیلان
✅نمایندگی تشک الپک ترکیه استان گیلان
بالشها ترک پر،میکربال،ویسکو لاو برای درد گردن و ستون فقرات و خروپف محافظ ضدآب بست و تاچ،تشک مهمان و عروس،انواع سرویس خواب،روتختی ها ترک و ایرانی،پتو گلبافت

✅انواع تخت محافظ ضد آب و معمولی و بالش های ضد حساسیت و ضد آلرژی تشکهای سفری و مهمان روتختی های ترک وایران موجود میباشد.

✅تمام محصولات ما شرکتی و برند بوده و در زمان ضمانت شرکت دارای وارانتی میباشد.

تشک رویال اصل

خوابیدن از اهمیت بالایی برای انسان برخوردار است همانطور که میدانید در هنگام خوابیدن سیستم ایمنی بدن تقویت شده سیستم مربوط حافظه و ترشح هرمون رشد از اهمیت خوابیدن صحیح و به موقع می باشد انتخاب تشک مناسب برای خوابیدن در این امر مهم بی تاثیرنبوده و استفاده از یک تشک رویال مناسب شما برای رسیدن به یک خواب راحت کمک میکند.

بهترین نوع تشک جهت خوابیدن تشکی می باشد که دارای ارتفاع مناسب بوده و با فاصله ای مناسب از تخت فاصله داشته باشد جنس و مواد تشکیل دهنده تشک نیز از اهمیت بالایی برخودار بوده ممکن است تشکی با برند رویال که بهترین برند موجود در بازار بوده و تمامی اصول ساخت آن آزمایش شده و قبل از ورود به بازار مهر استاندارد خورده دارای انواع مدل های طبی و راحتی باشد این تنوع محصول متناسب با سلیقه های مردم طراحی و به مرحله تولید رسیده است مرغوبیت کالا و تشک رویال مورد استفاده از نوع پارچه و استحکامی که تشک دارا بوده و همچنین نوع دوخت و نحوه بسته بندی قابل تشخیص بوده بهتر است تشکی را برای خواب انتخاب کنید که از الیاف طبیعی ساخته شده باشد.

تمامی تشک های موجود در بازار با برند رویال از پارچه هایی با الیاف طبیعی ساخته شده تا شما را از بیماری های آلرژیک و ناراحتی های پوستی دور نگه دارد بهتراست در تهیه یا خرید تشک جدید به سفتی و نرمی تشک توجه کنید بر اساس تحقیقات پزشکان اورتوپد سفتی تشک انتخاب شده برای خواب باید به اندازه ای سفت باشد که ستون فقرات در هنگام دراز کشیدن (خوابیدن ) به گونه ای باشد گویی ستون فقزات در حال وضعیت عملکرد می باشند یعنی انحنایی که در ستون وجود دارد به اندازه انحنایی باشد که شما در حال ایستادن آن را دارید اگر تشک آنقدر سفت باشد که این انحنا بوجود نیاید و آنقدر نرم باشد که این انحنا بیش از حد باشد فرد دچار کمر درد شده و خواب آسوده ای نخواهد داشت تشک رویال با در نظر گرفتن این قبیل از شرایط و پس از سپری کردن آزمایشات بر روی تشک های آماده شده بهترین محصول را به بازار ارائه می کند .

 

 

شعبه دوم ندارد در شهر انزلی

شماره تماس:

۰۹۱۱۱۸۶۵۵۹۰

01343510289

 

⏱  زمان از دست ندهید  ⏱

 

❗️  به مناسب روز مادر و روز زن جشنواره تخفیف برای تمام کالا ۳ فروشگاه داریم  ✔️

 

 فروش انلاین هم داریم 💯
 و حتی باشرایط چک صیادی اجناس بفروش میرسد  ✅

 

به مدیریت آقای کسری عابدی

 

 

 

 

 

 

 

تشکهای مموری فوم هوشمند

امروز با وجود مشغله های بسیار و فشارهای زیاد کاری داشتن یک خواب راحت آرزوی تمام انسانهاست.
کالای خواب که با تکنولوژی فوم های هوشمند یا همان مموری فوم ها به بازار عرضه شده و امکان این آرزو را برای همگان میسر کرده است.
مموری فوم هوشمند شاخه ای از محصولات پلی یورتان می باشد که به دلیل حفظ حالت داده شده به آن مورد تایید تمام پزشکان می باشد.
از فواید مموری فوم می توان کمک به درمان آرتروز گردن،کمر و دردهای ستون فقرات اشاره نمود.

شرکت دکتر بست و بیوتی رست و تاچ ترکیه و الپک ترکیه تمام تشکهای عرضه بازار را با مموری فوم هوشمند به اندازه های مختلف قطر تشکهای استفاده شده و به سلامتی و نشاط تمام مصرف کنندگان این چهار برند مطرح دنیا می باشد.
با خرید این تشکها،سلامتی وشادابی و آرامش خواب را به خانواده تان هدیه می نماید.

 

تشک خوشخواب

نمایندگی تشک خوشخواب واقع در کوی واحدی،نبش کوچه شاهدان شماره تماس ۰۹۱۱۱۸۶۵۵۹۰

تشک خوشخواب با هفتاد سال تجربه در صنعت تشک در ایران با نام درخشان

 

تشکهای ترک دریم لند از پارچه نانو ضد عرق ضد آلرژی وضد حساسیت با تکنولوژی روز اروپا
برای هر سلیفه وتوان خرید موجود تشک در بازار ایران وآرامش خواب های طلایی

 

 

 

تشک رویال اصل در انزلی , نمایندگی تشک رویال درگیلان , شرکت تشک رویال , نمایندگی انحصاری بست ترکیه در انزلی، تشک رویال اصل در انزلی