Address & Contact

Our Address

اهواز ، کیانپارس ، بلوار چمران ، نبش خیابان 7 شرقی

نمایندگی تشک زست

زست برای زندگی بهتر 
برترین تشک سال ۲۰۱۴
دارای گواهینامه بین المللی ایزو ۹۰۰۱/۲۰۰۸
۱۰ الی ۱۵ درصد تخفیف در طول سال

? شرکت سهامی خاص زست ایران نماینده انحصاری محصولات کالای خواب با برند زست می باشد.

? برند زست از برندهای لاکچری و لوکس بازار اروپا می باشد. سیاست کلی زست تولید بهترین محصول با بالاترین استانداردهای موجود می باشد.

? شرکت زست نماینده انحصاری محصولات اسپرینگ ایر در ایران می باشد.

? محصولات زست شامل موارد زیر می باشد:

  • انواع تشک های زست ، دکتر تشک و تشک اسپرینگ ایر
  • سرویس تختخواب
  • ملحفه درجه یک
  • انواع بالش های پر و الیاف
  • انواع بالش های مموری فوم

? امروز به کیفیت محصول تولیدی کمتر توجه می شود و اکثر شرکت ها به دنبال درآمد بالاتر هستند.

? هدف ما در شرکت تشک زست شامل بهره گیری از تجهیزات روز دنیا و با استفاده از کادری فنی و باتجربه و عرضه بهترین محصول با حداکثر کیفیت و حداقل قیمت می باشد.

? تلاش می کنیم با توکل به خداوند منان و با کمک همکاران شرکت رضایت مشتریان گرامی خود را فراهم کنیم.

? امیدواریم تمانی عزیزان در ایران اسلامی از بهترین ها بهره مند شوند

? واحد تحقیقات شرکت زست با تکیه به دانش روز و تحقیقاتی استاندارد به درک درستی از اهمیت یک تشک در ایجاد خوابی سالم پی برده است.

? طبق تحقیقات صورت گرفته نزدیک به ۹۱ درصد از متخصصان و صاحب نظران صنعت تشک در دنیا ، تاثیر یک تشک سالم را بر سلامت جسم و روان فرد را تایید کرده اند.

? محصولات زست با استفاده از علم و تکنولوژی روز توانسته تشک هایی تولید کند تا حمایت دقیق و نقطه ایی از بدن و ستون فقرات فرد را همراه داشته و شکل گیری تشک متناسب با نقاط سبک و سنگین بدن صورت بگیرد تا یک فضای کاملا استاندارد و سالم را برای خواب فراهم میکند

? شرکت زست عضو موسسه فناوری سیستم های فنربندی است که در آنجا میتوان پاسخ های مختلفی نسبت به سوالات طرح شده در این زمینه بدست آورد.

? با وجود رابطه های دوستانه با موسسات و شرکت های کلیدی و پیشرو در تحقیق و توسعه صنعت ، از آخرین دستاوردها بهره جسته و در تولید تشک های با کیفیت تر همراه با تکنولوژی روز دنیا و بهره گیری از دستگاه ها و ماشین آلات مدرن و با استفاده از پرسنلی فنی و آموزش دیده، با شناخت دقیق از بازار روز و ارگونومی مناسب برای انسان اقدام کرده ایم . این مزیت ها باعث تمایز بزرگ تشک زست در مقایسه با دیگر مجموعه های مشابه شده است

? تشک با اجزای مختلف ، کیفیت بهتری را نسبت به تشک های قدیمی ارائه می دهد. تشک های ترکیبی معمولا یک سیستم فنربندی پایه (innerspring یا pocket spring) همراه با ترکیب مواد مختلف مانند فوم سرد، مموری فوم، لتکس و … است.

? همانطور که متخصصان علم پزشکی تشخیص داده اند در تشک های ترکیبی لایه های مختلف با هم کار می کنند تا کیفیت خواب را بهبود بخشیده و با برداشتن فشار از روی بدن باعث تسکین نقطه ی فشار وارده به بدن شود که در نهایت باعث جلوگیری از کمردرد شده و عمر مفید تشک را خیلی بیشتر از تشک های قدیمی میکند

مدیریت:آقای قادری

 

 

 

تشک زست خرید , محافظ تشک زست, نمایندگی تشک خوشخواب ,