Address & Contact

Our Address

گرگان ، شهرک امام ، نبش میلاد غربی

Telephone

تعمیرگاه مرکزی کابلی

?نمایندگی رسمی محصولات صوتی و تصویری OLED ، LED ، LCD :

?الجی ، هایسنس ، مجیک امپریال ، پانارومیک ، آکسون  ، دنای ، هیوندا

?عرضه بروزترین محصولات صوتی تصویری ایرانی و خارجی با گارانتی‌‌‌های معتبر شرکتی

?تعمیر انواع LED و LCD :سامسونگ ، سونی ، اسنوا ، ایکس ویژن ، تی سی ال

?تعمیرات با بالاترین کیفیت در هرزمان و مکان که شما بخواهید. منظور از تجهیزات صوتی و تصویری دستگاه های پخش فیلم و موسیقی هستند؛ تلویزیون، رادیو، ضبط صوت، سینمای خانوادگی، مانتیور ، پلاسما , LED و LCD، گیرنده های دیجیتالی آمپلی فایر و باند. هر یک از این دستگاه ها ساختار جداگانه و اختصاصی خود را دارند.

?اگر قطعه ای در هر یک از این دستگاه ها با مشکلی روبه رو باشد، نمی توان از دستگاه مورد نظر استفاده کرد یا به خوبی استفاده کرد. از همین رو برای تعمیر لوازم صوتی تصویری شما تجهیزات فراوانی را تدارک دیده ایم که به کمک آنها صفر تا صد مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری هر کدام عیب یابی و برطرف می شوند.

?تعمیر تلویزیون

✳️تلویزیون به عنوان پرکاربردترین محصول در حوزه لوازم صوتی و تصویری، همیشه در معرض آسیب ها و ایرادات مختلفی است. مشکلات تلویزیون ها خود را به اشکال مختلفی نشان می دهند. مثلا ممکن است تلویزیون شما روشن شود و تصویر داشته باشد، اما صدایی نداشته باشد و حتی برعکس. در تی وی های جدید تر امکان ویروسی شدن سیستم تلویزیون نیز وجود دارد.

✳️خرابی مین برد، خرابی تیونر تلویزیون و خرابی بک لایت تلویزیون تنها نمونه هایی از خرابی های رایجی است که در این دستگاه ایجاد می شود. واحد تعمیر لوازم صوتی تصویری برای تعمیر تیونر تلویزیون، تعمیر بک لایت تلویزیون، تعمیر صدای تلویزیون، تعمیر آمپلی فایر تلویزیون، تعمیر پنل تلویزیون و سایر تعمیرات حوزه تلویزیون از بهترین امکانات و تجهیزات استفاده می کند.

به مدیریت : کامبیز کابلی

 

نمایندگی رسمی محصولات صوتی و تصویری , محصولات صوتی و تصویری , نمایندگی رسمی محصولات صوتی و تصویری الجی ,  هایسنس , مجیک  , امپریال , پانارومیک , آکسون  , دنای , هیوندا  , تعمیرگاه مرکزی کابلی , تعمیر انواع LED و LCD در گرگان ,