شرکت تراکتورسازی ایران

✨فروش و ارائه خدمات انواع تراکتور

✳️مزایای استفاده از ماشین آلات کشاورزی:

💫دلایل محکمی‌برای ساخت این نوع ماشین آلات برای کمک به کشاورزان وجود دارد. از مزیت‌های استفاده از ماشین آلات مخصوص کشاورزی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

⚡️کاهش زمان انجام فرایندهای مختلف کشاورزی

⚡️ کاهش نیاز به نیروی انسانی برای انجام کارهای مختلف

⚡️کاهش هزینه‌ها

⚡️افزایش بهره‌وری

⚡️ انجام دقیق‌تر و بهتر کارهای مربوط به کشاورزی

⚡️ آسان‌تر شدن کارها

⚡️اینها فقط بخشی از مزایای استفاده از این نوع ماشین آلات هستند. با نگاهی کوتاه به این فواید می‌توان پی برد که استفاده از دستگاه‌ها و ماشین‌های مربوط به کشاورزی کاملا برای کشاورزان ضروری است.

✳️آشنایی با انواع تراکتور
💎 تراکتور باغی:

💫این نوع تراکتور دارای ابعاد کوچک است و به راحتی می تواند در بین درختان حرکت کند. این ماشین دارای شاسی کوتاه و 4 چرخ محرک می باشد. توان این موتور دیزلی 15 تا 40 اسب بخار است.

💎 تراکتور صنعتی:

💫تراکتور های صنعتی دارای اندازه های متفاوت هستند و کاربردهای گوناگونی نیز دارند. از این ماشین ها در کار های صنعتی، جابه جایی وسایل سنگین در کار های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بر روی این ماشین ها می توان ابزار آلات بالا بر، حفاری، بارکن مکانیکی را نصب و از آن استفاده کرد.

💎 تیلر:

💫به تراکتور های دوچرخ تیلر نیز می گویند این ماشین دارای دوچرخ محرک است و با دست هدایت می شود و بیشتر در شالیزار کاربرد دارد.

💎 تراکتور های چرخ لاستیکی:

💫این نوع تراکتور بسیار در ایران رایج است و دارای 4 چرخ و دو محور می باشند. محور جلو کمک می کند تا دو چرخ جلو حرکت کند و محور دیگر برای چرخ های عقب به کار می رود این چرخ ها محرک هستند. در بعضی از انواع آن دو چرخ اضافه نیز وجود دارد که تراکتور 6 چرخ نامیده می شود.

💫در بعضی از گونه های این ماشین که توان آن بیشتر است چرخ های عقب و جلو هر دو محرک هستند. بر روی این نوع تراکتور ها مالبند نصب می شود و چرخ های جلو نیز جفت می شود که در این حالت به این تراکتور 8 چرخ می گویند. تراکتور های 8 چرخ شاسی نصبتا بلندی دارند که به تراکتور شاسی بلند نیز معروف هستند.

💎 تراکتور چرخ زنجیری:

💫از این ماشین بیشتر در زمین های شنی و سبک استفاده می شود. از این نوع تراکتور کمتر استفاده می شود زیرا کاربرد های محدودی هستند.

به مدیریت:سید هادی قاسمی

آدرس : استان کردستان ، شهرستان سقز، بلوار کردستان جنب پمپ بنزین امامی ، نمایندگی شرکت تراکتورسازی ایران ،حاج محمد روف قاسمی ، کد 407

شماره تماس های شرکت

سید هادی قاسمی

موبایل  09188749337

دفتر 08736232485

فکس 08736211146

 

 

 

رضایت کشاورزان منطقه سقز و بانه .. از نمایندگی قاسمی

 

رضایت کشاورز منطقه سقز

 

 

✨✨✨✨✨✨✨✨

 

 

✨✨✨✨✨✨✨✨

 

 

✨✨✨✨✨✨✨✨

 

 

✨✨✨✨✨✨✨✨

 

 

✨✨✨✨✨✨✨✨

 

 

✨✨✨✨✨✨✨✨

 

 

✨✨✨✨✨✨✨✨

 

 

✨✨✨✨✨✨✨✨

 

 

 

 

 

تراکتور , انواع تراکتور , تراکتور باغی در کردستان , تراکتور صنعتی در کردستان , تراکتور چرخ زنجیری , تراکتور چرخ پلاستیکی , انواع تراکتور , انواع ماشین آلات کشاورزی در کردستان , نمایندگی شرکت تراکتورسازی ایران در کردستان , فروش و خدمات انواع تراکتور در سقز کردستان , کاربرد انواع تراکتور ,