نمایندگی فروش دستگاه نانوایی آرتان سبلان بهزاد قاسمی

شماره های تماس

09104378169

09393974983

?نمایندگی شرکت های آرتان آذربایجان،ماشین سازی باقری تک پخت و پاک اندیشان

✅ تعمیر، فروش و نصب

✅ خدمات پس از فروش کلیه دستگاه های نانوایی(سه کاره-شاطر اتوماتیک-تافتون-تنور جکدار-نان در آور-خمیرگیر)

??? نمایندگی شرکت های

? آرتان آذربایجان
? تک پخت
? ماشین سازی باقری و پاک اندیشان
? و شرکت های معتبر

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

‏برای پیوستن به گروه واتساپ من، این پیوند را دنبال کنید: ?
https://chat.whatsapp.com/GwceIx5Lx3n6CCnc8Wy9uq

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

❇️انواع دستگاه نانوایی

در مورد انواع فر نانوایی خوب است بدانید که مدل‌های بسیار مختلفی در بازار تجهیزات صنایع غذایی موجود است و قابل خرید هستند. با این حال باید در نظر داشته باشید که هر کدام از این دستگاه‌های نانوایی برای کاربردی خاص طراحی شده اند. بنابراین توصیه می‌کنیم تا پیش از بررسی مدل های مختلف، نسبت به نیازهای خود و همچنین هدف خود از خرید دستگاه پخت نان اطمینان حاصل کنید. به عبارت دیگر، شما باید با اطمینان بدانید که قصد دارید از این دستگاه برای پخت چه نوع نان استفاده کنید. در کشور ما ایران مرسوم ترین انواع نان شامل نان بربری، نان سنگک، نان لواش و همچنین انواع نان فانتزی می شود. ولی با این حال، مدل های مختلف فر نانوایی و یا همان فر صنعتی بسیار فراتر از این نان‌ها می‌رود و در کارخانه‌های صنعتی و بزرگ از خط تولید تمام اتوماتیک نان صنعتی استفاده می‌کنند.

? دستگاه نانوایی تونلی

دستگاه نانوایی تونلی یا فر تونلی یکی از جالب ترین و کم دردسرترین انواع دستگاه پخت نان در صنایع غذایی است. برای پخت نان به وسیله فر تونلی کافی است سرعت حرکت ریل ها در داخل این تونل و همچنین درجه حرارت فر را تنظیم کنید. بر همین اساس شما می توانید محیط مناسب برای پخت نان مورد نظر خود را آماده کنید. ساز و کار فر تونلی به این صورت است که خمیر نان را از یک سو وارد تونل می کنید، سپس ریل‌های داخل دستگاه خمیر را به سمت بخش انتهایی تونل به حرکت در می آورند و در تمام طول مسیر خمیر در معرض حرارت قرار خواهد گرفت. هنگام استفاده از دستگاه نانوایی تونلی باید حتماً دو مولفه سرعت و حرارت را در میزان مناسبی قرار دهید تا خمیر در انتهای مسیر کاملاً پخته و نان موردنظر شما آمده باشد.

? دستگاه پخت نان دوار یا دستگاه دوار نانوایی

دستگاه دوار نانوایی یا دستگاه پخت نان دوار، ‏همان طور که از نامش پیدا است با سیستم دورانی به پخت نان کمک می کند. دستگاه دوار نانوایی را احتمالاً در نانوایی‌های پخت نان لواش مشاهده کرده باشید. ساز و کار دستگاه دوار نانوایی به این شکل است که صفحات مخصوص دایره شکل به صورت دائمی در داخل این نوع فر حول محوری ثابت در حال گردش هستند. ابتدا شما خمیر را وارد این دستگاه پخت نان صنعتی می‌کنید، خمیر همراه با این صفحات وارد بخش پر حرارت دستگاه دوار نانوایی می‌شود و از آن عبور کرده و مجدداً به نقطه ابتدایی میرسد تا از همین نقطه نان پخته شده را از از درون دستگاه دوار نانوایی خارج کنید. همانند فر تونلی، هنگام استفاده از دستگاه دوار نانوایی نیز قادر خواهید بود تا سرعت حرکت و همچنین حرارت را تنظیم کنید تا شرایط برای پخت نان مورد نظر شما آماده باشد.

? دستگاه نان فانتزی

دستگاه نان فانتزی می‌تواند بسیار متنوع باشد چرا که مدل‌های مختلفی از نان فانتزی پخت می‌شود. نوع حرارت – مستقیم و یا غیر مستقیم-، این نوع مدیریت جریان هوا در داخل انواع دستگاه نان فانتزی و همچنین منبع انرژی می تواند جزو مواردی باشد که مدل های مختلف دستگاه نان فانتزی را از یکدیگر جدا می سازد. با این حال، متداول ترین نوع فلز صنعتی مورد استفاده به عنوان دستگاه نان فانتزی، همان فر طبقه ای است. ساز و کار دستگاه نان فانتزی به این شکل است که خمیر‌ها روی طبقات مختلف قرار می‌گیرند و تمام این طبقات داخل فر صنعتی قرار می گیرند.

به مدیریت:آقای بهزاد قاسمی

 

 

 

 

 

نمایندگی فروش دستگاه نانوایی آرتان سبلان بهزاد قاسمی در اردبیل , تولید انواع دستگاه‌‌‌های نانوایی , راه اندازی خط تولید نان , دستگاه‌‌‌های نان لواش , تولید دستگاه‌‌‌های نانوایی در اردبیل , دستگاه گرد پز , تنور بربری , دستگاه اتوماتیک پخت لواش , دستگاه پخت سنگگ اتومات , نمایندگی شرکت آرتان آذربایجان , نمایندگی ماشین سازی باقری تک پخت و پاک اندیشان در اردبیل , تعمیر دستگاه نانوایی , فروش دستگاه نانوایی , نصب دستگاه نانوایی , خدمات پس از فروش دستگاه نانوایی , خدمات پس از فروش دستگاه سه کاره , خدمات پس از فروش دستگاه شاطر اتوماتیک , خدمات پس از فروش دستگاه تافتون , خدمات پس از فروش دستگاه تنور جکدار , خدمات پس از فروش دستگاه نان درآور , خدمات پس از فروش دستگاه خمیرگیر , نمایندگی آرتان آذربایجان , نمایندگی تک پخت , نمایندگی ماشین سازی باقری , نمایندگی پاک اندیشان , نمایندگی دستگاه نانوایی آرتان آذربایجان , نمایندگی دستگاه نانوایی تک پخت , نمایندگی دستگاه نانوایی ماشین سازی باقری , نمایندگی دستگاه نانوایی پاک اندیشان , تعمیر دستگاه نانوایی در اردبیل , فروش دستگاه نانوایی در اردبیل , نصب دستگاه نانوایی در اردبیل , خدمات پس از فروش دستگاه نانوایی در اردبیل , خدمات پس از فروش دستگاه سه کاره در اردبیل , خدمات پس از فروش دستگاه شاطر اتوماتیک در اردبیل , خدمات پس از فروش دستگاه تافتون در اردبیل , خدمات پس از فروش دستگاه تنور جکدار در اردبیل , خدمات پس از فروش دستگاه نان درآور در اردبیل , خدمات پس از فروش دستگاه خمیرگیر در اردبیل , نمایندگی آرتان آذربایجان در اردبیل , نمایندگی تک پخت در اردبیل , نمایندگی ماشین سازی باقری در اردبیل , نمایندگی پاک اندیشان در اردبیل , نمایندگی دستگاه نانوایی آرتان آذربایجان در اردبیل , نمایندگی دستگاه نانوایی تک پخت در اردبیل , نمایندگی دستگاه نانوایی ماشین سازی باقری در اردبیل , نمایندگی دستگاه نانوایی پاک اندیشان در اردبیل , تعمیر دستگاه نانوایی در آستارا , فروش دستگاه نانوایی در آستارا , نصب دستگاه نانوایی در آستارا , خدمات پس از فروش دستگاه نانوایی در آستارا , خدمات پس از فروش دستگاه سه کاره در آستارا , خدمات پس از فروش دستگاه شاطر اتوماتیک در آستارا , خدمات پس از فروش دستگاه تافتون در آستارا , خدمات پس از فروش دستگاه تنور جکدار در آستارا , خدمات پس از فروش دستگاه نان درآور در آستارا , خدمات پس از فروش دستگاه خمیرگیر در آستارا , نمایندگی آرتان آذربایجان در آستارا , نمایندگی تک پخت در آستارا , نمایندگی ماشین سازی باقری در آستارا , نمایندگی پاک اندیشان در آستارا , نمایندگی دستگاه نانوایی آرتان آذربایجان در آستارا , نمایندگی دستگاه نانوایی تک پخت در آستارا , نمایندگی دستگاه نانوایی ماشین سازی باقری در آستارا , نمایندگی دستگاه نانوایی پاک اندیشان در آستارا ,