Address & Contact

Our Address

تهران ، افسریه ، کیلومتر 24 جاده خاوران، خاتون آباد دوم ، بعد از پمپ بنزین ، نبش کانال آب جنوبی ،نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش هواکش دمنده

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش هواکش دمنده

همراه: 09121455434

ثابت: 02136465176

مهندس شیرمحمدی

?هواکش

✳️هواکش جزو وسیله هایی است که در بیشتر موارد در فضای منزل و محیط های کاری نادیده گرفته می شود. هواکش ها اساسا دفع کننده بوی نامطبوع بوده و جریان هوای نامناسب را از فضای قرارگیری افراد خارج می کند. اغلب هواکش ها رطوبت را در حد متعادلی نگه می دارند تا فرصتی برای رشد باکتری فراهم نشود. وجود جریان هوای آلوده و بوی نامطبوع در محیط کار و منزل تا حد زیادی بر تصور افراد راجع به ما تأثیر خواهد گذاشت.

?انواع هواکش و فن

⚡️انواع هواکش و فن متناسب با کاربرد و محل استفاده آنها در گروه هواکش خانگی، فن صنعتی، هواکش دستشویی و سرویس بهداشتی یا همان تهویه توالت قرار می گیرند. قوی ترین هواکش در بسیاری از موارد فن هایی است که در سرویس های بهداشتی استفاده می شوند. تهویه توالت یکی از ضروری ترین هواکش ها می باشد که حتما باید وجود داشته باشد.
هواکش های صنعتی و هواکش سرویس بهداشتی عموما به صورت هواکش دمنده هستند.

⚡️تفاوت اصلی هواکش و فن با هواکش دمنده میزان گردش و جابه جایی هوا در محیط است. هواکش دمنده جریان هوا را در نقاط مشخص به گردش در می آورد. رطوبت موجود در سرویس های بهداشتی و حمام بیشتر از نقطه دیگری است و همین موضوع باعث به وجود آمدن محیطی دلپذیر برای انواع قارچ و باکتری می شود. هواکش ها علاوه بر جابه جایی بوی نامطبوع مانع از همین موضوع می شوند.

به مدیریت : امیر شهاب شیر محمدی

 

 

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش هواکش دمنده در تهران , انواع هواکش و فن , هواکش , هواکش دمنده , هواکش , قیمت هواکش ,