Address & Contact

Our Address

تهران ،اتوبان امام رضا ، خاتون آباد ، بعد از پل سوم ، جنب مخابرات ، پلاک 1156

فروش و پخش لوازم بسته بندی و میخ و سوزن مبلی بزرگمهر

?فروش  و پخش:

?اسپری رنگ

?چسب کاغذی

?چسب 123

?کریستال پنج سانت

?چسب آکواریوم

?چسب صنعتی

?نوار تفلون

?نخ و سوزن مبلی

 

⚜️چسب کاغذی

?چسب کاغذی یکی از پر مصرف ترین و رایج ترین انواع مختلف چسب ها می باشد که دارای کاربرد های مختلف بیمارستانی، هنری، دکوراسیون و … می باشد. این چسب ها از ترکیب یک لایه ی کاغذی و چسب به دست می آیند. چسب کاغذی به دلیل داشتن کاغذ به عنوان بخش اصلی خود سبک می باشند و قدرت چسبندگی آنها بالا نیست و برای کاربرد های موقتی به کار می روند. این چسب ها بنا به نوع استفاده دارای اندازه های مختلف با پهنای متفاوتی هستند که برای کاور کردن سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

 

⚜️چسب آکواریوم

?چسب آکواریوم یا همان چسب درزگیر سیلیکونی،یکی از کاربردی ترین چسب ها در امور عمومی و خانگی،و تاسیساتی و ساختمانی و بعضا صنعتی می باشد.این نوع چسب از سیلیکون ساخته شده و یک عایق بسیار مناسب برای رطوبت می باشد و از نفوذ آب به سطوح زیرین جلوگیری می کند.از ویژگی های مهم چسب آکواریوم،مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف،طول عمر و ماندگاری بالا،مقاومت شیمیایی و عایق بودن آن،قدرت چسبندگی بالا به سطوح مختلف و خاصیت الاستیک،ضد قارچ و ضد کپک بودن و عدم رنگ پذیری می باشد.

 

 

به مدیریت : علی رضائی

نمایندگی انحصاری فروش محصولات پک لرد با شرایط ویژه
ارسال به تمام نقاط کشور رایگان انجام میشود
چسب 123 پک لرد
کیفت عالی
چسبندگی در 3 ثانیه
بدون سفیدک زدن
مناسب رای سنگ کاری. ام دی اف. پلاستیک…
صنایع ساختمانی و صنعتی
فروش ویژه چسب 123
ارسال به شهرستان بدون هزینه

09128596501 رضایی

 

 

 

 

 

 

نمایندگی فروش و پخش انواع چسب های تخصصی و صنعتی در تهران , چسب های تخصصی و صنعتی و لوازم بسته بندی بزرگمهر  , اسپری رنگ , چسب کاغذی  , نخ و سوزن مبلی  , نوار تفلون  , چسب آکواریوم  , چسب 123  ,