نمایندگی و خدمات پس از فروش سونی

?تنها نمایندگی سونی در گیلان(شعبه دیگری ندارد)

❇️لوازم خانگی را می توان در شمار پر کاربرد ترین محصولات الکترونیکی دانست که در منازل مورد استفاده قرار می گیرند. وجود ابزاری مثل یخچال، اجاق گاز، لباسشویی و … در همه ی منازل ضروری است و تصور زندگی بدون این محصولات تقریبا غیر ممکن است.

❇️با توجه به حجم کاربری بالای این دستگاه ها کاملا طبیعی است که پس از مدتی دچار ایراد شده و نیاز به تعمیر یا سرویس داشته باشند.

❇️برای تعمیر لوازم خانگی سونی به صورت تخصصی و بی نقص، می توانید با نمایندگی مجاز سونی در شهر رشت تماس بگیرید. تعمیر انواع تلویزیون، سینمای خانگی، ساندبار، سیستم های صوتی و سایر لوازم خانگی این برند، در واحدهای تخصصی نمایندگی sony انجام می شود.

❇️تعمیرکاران با تجربه و دوره دیده بر روند کار نظارت دارند و از بروز هرگونه خطا و اشتباه در روند تعمیرات لوازم خانگی سونی جلوگیری می کنند.

?تعمیر تلویزیون سونی

با توجه به تعداد بالای کاربرانی که از تلویزیون های سونی استفاده می کنند، نمایندگی سونی یکی از فعالیت های خود را بر ترمیم این دستگاه معطوف کرده است. تیم تعمیرات پس از عیب یابی دستگاه و شناسایی بخش های آسیب دیده، اقدامات لازم را برای برطرف کردن مشکلاتی همچون تصویر نداشتن، قطع و وصل شدن تصویر یا صدا، عدم وجود سیگنال، خاموش شدن، روشن نشدن و مواردی از این دست انجام می دهند.

?تعمیر موبایل سونی

اگر از گوشی های سونی استفاده می کنید، می توانید برای رفع مشکلات عملکردی آن به شکل تخصصی و حرفه ای از نمایندگی خدمات پس از فروش سونی کمک بگیرید. مهارت بالای تعمیرکاران در کنار بهره مندی از آرشیو کامل قطعات اصل و تجهیزات پیشرفته، موجب ارتقا چشمگیر سطح کیفی خدمات تعمیر موبایل سونی شده است. مهندسین ارشد IT بر فرایند ترمیم گوشی نظارت دارند و از بروز هرگونه خطا در اجرای مراحل جلوگیری می کنند. تعمیر و تعویض ال سی دی، تعویض باتری، تعمیر تاچ، تعمیر دوربین، تعویض گلس، فلش نرم افزاری، ویروس کشی، تعمیر و تعویض برد آسیب دیده، تعویض خازن های معیوب، تعمیر آی سی تغذیه و …، بخشی از اقداماتی هستند که با هدف تعمیر گوشی سونی انجام می شوند.

به مدیریت:نازنین خنده محی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

سونی , لوازم خانگی برند سونی , sony , لوازم صوتی سونی , موبایل سونی , نمایندگی و خدمات پس از فروش سونی در گیلان , خدمات پس از فروش سونی در رشت , تعمیرات لوازم خانگی , تعمیر گوشی موبایل , تعمیر تلویزیون ,