Address & Contact

Our Address

سقز ، روبروی دادگستری

نمایندگی و پخش زغال کبابی خودسوز ایده آل

? پخش و نمایندگی انحصاری زغال کبابی خودسوز

? بدون استفاده از الکل و آتش زنه

? عرضه در بسته بندی های ۹۵۰ گرمی و باکس های ۱۲ تایی به صورت عمده و خرده

? بدون نیاز به هیچگونه مواد آتشزا از جمله ژل، الکل و بنزین و .. می باشد همچنین نیاز به باز کردن جعبه و آلوده شدن دست ها نیست. این محصول دوستدار محیط زیست بوده که بدون قطع درختان زنده آماده مصرف میگردد و همچنین پس از مصرف هیچگونه زباله ای در محیط زیست بجا نمیگذارد. تهیه شده از چوب درخت گردو و بسیار مقرون بصرفه بوده و نسبت به محصولات مشابه خود قابلیت استفاده دو برابری را داراست.

 

?  نحوه استفاده: ابتدا شیرینک روی جعبه را جدا نموده و سپس جعبه زغال را بدون پاره کردن بر روی محل طبخ گذاشته و سپس محل مشخص شده بر روی جعبه را شعله ور کنید. با شعله ور کردن این نقطه زغال آغشته شده به مواد اشتعالزا محترق شده و پس از چند دقیقه زغال آماده استفاده می باشد.

 

 

مدیریت : آقای محمد رضایی

 

 

 

 

✅زغال های خودسوز نوعی زغال کبابی بوده که کاملا بدون بو و مواد شیمیایی می باشد . این نوع زغال تنها با یک جرقه روشن و مدت ماندگاری آن بسیار بالاست . این زغال با فناوری جدید تولید شده است و نیاز به مراقبت و باد زدن در زمان سوختن ندارد

✅این زغال تا زمان سرخ شدن آن روشن می ماند و پس از آنکه جذب اکسیژن آن به اتمام رسید ، شعله خاموش و زغال سرخ باقی می ماند . مدت ماندگاری زغال های خودسوز نسبت به سایر زغال های چوب و فشرده بالاست و به سرعت خاکستر نمی شود .

 

 

 

 

 

 

پخش عمده زغال ,  زغال کبابی ,  فروش زغال ,  زغال کبابی خودسوز ,  زغال ایده آل ,