نهالستان انگور سیاه سردشت دیمی محمدی

🍇 انگور سیاه محبوب‌ ترین میوه‌ تابستانه و پاییزی است که علاوه بر داشتن خواص فراوان برای سلامتی، بسیار خوشمزه و آبدار است. در کشور ما سالانه سطح زیادی زیر کشت انواع انگورها می‌ رود که اگر اطلاعاتی در مورد ارقام مختلف انگور بومی ایران داشته باشید، حتما با نام انگور سیاه سردشت نیز مواجه شده‌ اید.

🍇 انگور سیاه سردشت از پرطرفدارترین انگورهای ایرانی است که در نقاط مختلفی از کشورمان کشت و پرورش داده می‌شود، اما سراغ بهترین کیفیت آن را باید از کشاورزان و باغات شهرستان سردشت گرفت.نهالستان انگور سیاه سردشت دیمی محمدی این انگور را در بهترین کیفیت و مرغوبیت ممکن به شما ارائه می‌ دهد.

🍇 خواص انگور سیاه سردشت پاییزی

🍇 انگور سیاه سردشت پاییزی که در فروشگاه سردشت کالا می‌ توانید با اطمینان کامل از کیفیت میوه آن را تهیه کنید، دارای خواص بسیار زیادی برای سلامتی شماست که برخی از آن‌ ها را نام می‌ بریم.

🍇 انگور سیاه سردشت پاییزی آبدار و لذیذ، سرشار از انواع ویتامین‌ ها و عناصر مغذی همانند کلسیم، پتاسیم و منیزیم بوده و از لحاظ داشتن مقایر بالای آهن و فسفر برای عملکرد مغز نیز بسیار مفید خواهد بود.

🍇 انگور سیاه سردشت خوشه‌ هایی با حبه‌ های درشت، آبدار و سرشار از قند دارد که در هشت رقم مختلف پرورش یافته و روانه‌ ی بازار می‌شود. از دیگر خواص ویژه‌ی انگور سیاه سردشت می‌ توان اثر آرامش‌ بخش بر اعصاب و افزاینده‌ی شیر مادر، پاکسازی معده و دستگاه گوارش، و رفع چین و چروک پوستی را نام برد.

مدیریت:آقای محمدی

 

 

 

 

 

 

 

نهال انگور سیاه سردشت , مشخصات انگور سیاه سردشت , قیمت انگور سیاه سردشت , فواید انگور سیاه سردشت , فصل برداشت انگور سیاه سردشت , باغ انگور سیاه سردشت , شراب انگور سیاه سردشت , انگور سیاه سردشت دیم ,