فروشگاه ملزومات چاپ بنر صادقی

?تولید کننده استند و ملزومات چاپ بنر  
?اصفهان استند 

?هر آنچه شما از ملزومات چاپ بنر نیاز دارید?

?بنر چیست؟

?در این بین چاپ بنرهای تبلیغاتی می‌تواند از بهترین گزینه‌های موجود باشد. بنرها همان تابلوهای بزرگی هستند که با به‌کارگیری المان‌های گرافیکی و متن توسط طراح گرافیک ساخته شدند و برای تبلیغات بکار می‌روند.

?استفاده از بنرها در همایش‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها و اجلاس‌های مختلف برای اطلاع‌رسانی و افزایش ارزش ویژه برند و یا استفاده برای فراخوانی محصولات جدید و تبلیغات هر چه مؤثرتر محصولات بسیار متداول است.

?تقریباً برای همه مراسمات و جلساتی که شرکت میزبان آن است و یا در آن شرکت می‌کند، یک چاپ بنر سفارشی می‌تواند به تبلیغات برندتان کمک کند.

?انواع بنرهای چاپی از نظر محل استفاده 

⚡️بنرهای چاپی از نظر محل استفاده به دو نوع کلی طبقه بندی می شوند:

?بنرهای داخلی
?بنرهای خارجی

?تمامی بنر و بیلبوردهای عظیم شهری در زمره بنرهای خارجی قرار دارند و استندها، رول آپ ها، پاپ آپ ها و سایر چاپ های اینچنینی داخلی محسوب می شوند. در صورتی که قصد داشته باشیم از بنرهای خارجی در مدت زمان های طولانی استفاده کنیم، باید سراغ نمونه های سنگین و مقاوم برویم زیرا نمونه های نازک در مجاورت عوامل مخرب محیطی، پس از مدتی دچار پوسیدگی و پارگی می شوند.

?همچنین، باید توجه داشت که اگر برای مصارف تجاری، نظیر بنر فروشگاهی قصد سفارش داشته باشیم، مناسب تر است که سراغ فلکسی ها برویم. زیرا آن ها روکش محافظ دارند و نور را از خود عبور می دهند. در نتیجه، استفاده طولانی مدت از آن ها بدون محدودیت در دسترس خواهد بود.

?انواع بنرهای چاپی از نظر جنس 

?متریال مورد استفاده برای بنرهای چاپی انواع مختلفی دارد. گاهی می توان از انواع PVC بهره گرفت و گاهی دیگر پلاستیک های معمولی یا وینیل مورد بهره برداری قرار می گیرد. در پروژه هایی مشخص و برای مصارف داخلی حتی می توان از گلاسه های معمولی بهره گرفت. اما به طور کلی متریال یا جنس های مختلف بنرهای چاپی عبارتند از:

?پی وی سی یا اتیلن

?بنرهای معمولی پلاستیکی

?وینیل

?مش

?فابریک

?کاغذ

?انواع بنرهای چاپی از نظر ساختار

?بنرهای چاپی از نظر ساختار استفاده و بهره برداری نیز انواع مختلفی دارند. به عنوان مثال گاهی یک بنر به شکل پوستری ساده روی دیوار قرار می گیرد و در زمانی دیگر، به شکل پارچه و پرده با طناب به دیوار متصل می گردد. به طور مشابه، گاهی بنر را به شکل استند در فضاهای نمایشگاهی به خدمت می گیرند و گاهی نیاز است کار به شکل تابلو، روی سردر یک فروشگاه نصب شده و به بهره برداری برسد.

⚡️خلاصه اینکه انواع بنرهای چاپی از نظر ساختار عبارتند از:

?بنرهای خیابانی (از خیابان های معمولی گرفته تا اتوبان و آزادراه)؛
?بیلبورد (زمانی که بنر در معرض دید افراد شهر قرار گیرد)؛
?استندهای خیابانی؛
?استندهای نمایشگاهی؛
?رول آپ ها؛
?پاپ آپ ها؛
?بنرهای نمایشگاهی؛
?بنرهای پرچمی؛

?استند بنر

?استند ایکس یا استند xبنر، سازه ای بسیار سبک برای نمایش هر نوع طرح گرافیکی است. این نوع سازه نمایشگاهی از متداول‌ترین سازه های نمایشگاهی است. سبک بودن، نصب آسان، قابل حمل بودن و راحتی در تعویض آن از جمله مزایای آن است.

?از استند ایکس بنر در کنفراس، همایش، رویداد، فروشگاه، رستوارن،لابی و نمایشگاه‌ها بکار گرفته می‌شود که پرکاربردترین نوع چاپ استند ایکس بنر بصورت پلات و لمینت است و با پوشش های مات و براق چاپ و اجرا می‌شوند. استندها در سایزهای مختلفی وجود دارند و قابل تنظیم اندازه نیز هستند.

?استندها با جنس های (متریال) مختلفی ساخته می‌شود که آلومنیوم و پلاستیک از جمله آنهاست. انواع استند متنوعی وجود دارد. نوع استند قابل تغییر اندازه(سایز) از جنس آلومینیوم سبک و یا پلاستیک فشرده بوده که و هم واردتی و هم تولید داخلی و ملی آن در بازار موجود است و به راحتی قابل تغییر اندازه را دارند.

?استند رومیزی نیز از جنس پلاستیک فشرده بوده و بخاطر سایز کوچک و هزینه کمتر در اداره‌ها و موسسات و… کاربرد دارد و همچنین هزینه آن کم است.

به مدیریت:آقای صادقی

 

 

اصفهان استند صادقی , اصفهان استند در اصفهان , فروشگاه ملزومات چاپ بنر صادقی , ملزومات چاپ بنر صادقی , فروشگاه ملزومات چاپ در اصفهان , تولید کننده استند در اصفهان , فروش ملزومات چاپ بنر , هزینه چاپ بنر در اصفهان , قیمت استند بنر , قیمت ملزومات چاپ بنر ,