Address & Contact

Our Address

کرج ، شاهین ویلا ، نبش چهارم غربی ، ساختمان قائم ، طبقه4 ، واحد10 ،

Telephone

نورپردازی نما

اجرای تخصصی نورپردازی ، تولید انواع چراغ تایل و هالوژن

چراغ تایل

چراغ تایل LED با ساختار Edge-lit و در اشکال چهارگوش، بدلیل هماهنگ بودن با ساختار سقف های کاذب، ضخامت کم و نصب آسان یکی از پرکاربرد ترین چراغ ها برای تامین روشنایی فضاهای مختلف می باشند.

ساختار و ویژگیها
بدنه و فریم

بدنه ی این چراغ ها با استفاده از دقیق ترین دستگاه های اتوماتیک خم و جوش از ورق با کیفیت بالا تهیه شده و با یک فریم آلومینیومی اکسترودی پوشیده می شود.

ماژول LED

ماژول های خطی LED که با بروز ترین چیپ های نوع SMD آرایش داده شده اند، منبع تامین نور این چراغ ها بوده که علاوه بر بازده بالای تا ۱۸۵ لومن بر وات و درجه ثبات رنگ نور ” مک آدام ۳ ” ، طول عمر بیش از ۵۰۰۰۰ ساعت و تبادل حرارتی بسیار مناسب تری در مقایسه با LED های ریسه ای موجود در بازار دارند. این ماژول ها در صورت نیاز به آسانی قابل دسترس و تعویض می باشند.

درایور تغذیه

درایور های الکترونیکی با ضریب توان، بازده و طول عمر بالا وظیفه ی تغذیه این چراغ ها را بر عهده داشته که با انواع پروتوکل های هوشمند و کنترلی از جمله DALI، KNX ، ZIGBEE و … سازگار بوده و مشخصات ویژه ای از جمله حفاظت در برابر اضافه ولتاژ و اتصال کوتاه را دارا می باشند، همچنین این درایور ها دارای سطح ریپل جریانی پایینی بوده که عدم وجود فلیکر ( چشمک زدن) در این چراغ ها را سبب می شود.

دیفیوزر

پوشش این چراغ ها از دیفیوزر های پلی استایرن در برابر اشعه UV بوده که موجب عدم تغییر رنگ این دیفیوزر ها میشوند، همچنین ساختار ویژه ی این دیفیوزر ها به گونه ای بوده که به آسانی بر روی چراغ نصب شده و پس از روشن شدن چراغ ها نور یکنواخت و بدون نمایان بودن نقاط LED ارائه میکند، همچنین استفاده از دیفیوزر با ساختار پریسماتیک جهت کاهش بیشتر خیرگی نیز بر حسب سفارش امکان پذیر است.

نصب و اجرا

چراغ تایل LED پس از اجرای سقف یا دیوار و برش های آن بر طبق سایز های استاندارد چراغ ها، توسط فنر به آسانی بر روی سطح مورد نظر نصب می شوند. همچنین امکان نصب آویز این چراغ ها توسط کیت نصب آویز نیز وجود دارد

مدیریت:آقای خوش روش

 

قیمت چراغ سقفی ۶۰*۶۰ , قیمت مهتابی ۶۰ * ۶۰ توکار , چراغ ۶۰*۶۰ led , قیمت چراغ پنلی ۶۰*۶۰ , قیمت تایل ال ای دی ۶۰*۶۰ , قیمت پنل ال ای دی ۶۰*۶۰ مازی نور ,