Address & Contact

Our Address

تهران ، اتوبان آزادگان

نوین صنعت پانیذ فروش پخش و نصب کرکره برقی و تیغه گالوانیزه پنجره دوجداره

⚙️ پنجره دوجداره بالکنی و گیوتینی ، درب اتوماتیک ، پخش تیغه گالوانیزه

✨نوین صنعت پانیذ اجرا و نصب انواع درب کرکره برقی اتوماتیک ، کرکره پنجره ، کرکره برقی پلی کربنات با کیفیت میباشد و در این راستا با بکارگیری مجموعه ای از کارشناسان و مدیران در زمینه درب کرکره برقی موفق به عرضه محصول با کیفیت مناسب گردیده است که علاوه بر استحکام و زیبایی ، سهولت کاربری را میسر نموده است.✨

⚙️ تیغه فوم دار با جنس گالوانیزه

⚙️ از جنس آلیاژ فولاد منیزیوم می باشد و داخل آن خمیر پلی اروتان ریخته می شود و در کوره به صورت فوم شکل می گیرد و رنگ آن الکترو استاتیک (ضد خش) می باشد. این تیغه ها نسبت به تیغه های فوم دار با جنس آلومینیوم سنگین تر (هر متر مربع 7 تا 8 کیلوگرم) می باشند. این تیغه ها دارای رنگ بندی مختلف می باشند و نسبت به نمای ساختمان انتخاب می شوند.با توجه به اینکه فوم تزریق شده در این نوع تیغه ها عایق حرارت و صدا نیز می باشد جهت پروژه هایی که خاصیت عایقی نیز مطرح است می توان از این تیغه ها استفاده نمود. برای کرکره برقی پارکینگ منازل و کرکره پنجره ای این تیغه ها پیشنهاد می شود.

⚙️ این تیغه کرکره از خم خوردن ورق گالوانیزه در دستگاه نورد ساخته می شود و در نوع دو جداره جهت اینکه حالت خود را حفظ کند درون آن فوم پلی اورتان تزریق می شود. با توجه به جنس مواد اولیه و همچنین نازک بودن ورق گالوانیزه استفاده شده در ساخت این تیغه کرکره میتوان گفت تیغه گالوانیزه نامرغوبترین و ارزانترین نوع تیغه کرکره برقی می باشد ( جهت تشخیص تیغه کرکره برقی گالوانیزه از سایر کرکره برقی ها می توان از آهنربا استفاده کرد ) .

⚙️ لازم بذکر است با توجه به اینکه فوم تزریق شده در تیغه کرکره گالوانیزه عایق حرارت و صدا نیز می باشد جهت پروژه هایی که خاصیت عایقی نیز مطرح است می توان از انواع با کیفیت کرکره برقی گالوانیزه استفاده نمود. این تیغه کرکره برقی از جنس آلیاژ فولاد منیزیوم تولید شده و عرضه میگردد داخل آن خمیر پلی اروتان ریخته شده و در کوره به صورت فوم شکل داده میشود این تیغه مانند تیغه های آلومینیومی دارای جدار تک و دو پل نمیباشد و بدون جدار و فقط با فوم پوشش داده شده است.

⚙️  مهمترین دلیلی که باعث افزایش امنیت این تیغه ها میشود نوع گالوانیزه ساخته شده در این تیغه ها میباشد به کار رفتن مواد دسته اول در ساخت این تیغه ها و عدم استفاده از مواد ضایعاتی باعث افزایش امنیت و محکمی تیغه های گالوانیزه میشود .

مدیریت : خانم بابایی

 

 

 

تیغه کرکره برقی هوشمند , کرکره برقی گالوانیزه , قیمت کرکره برقی گالوانیزه , کرکره برقی فولادی ضد سرقت , نمای درب کرکره برقی , پنجره دوجداره بالکنی و گیوتینی , درب اتوماتیک ,