Address & Contact

Our Address

شیراز، خیابان رودکی

هتل آریو برزن

هتل آریو برزن از بهترین هتل های 4 ستاره شهر شیراز است. قرارگیری هتل در مرکز شهر به این اقامتگاه موقعیت مکانی مناسبی بخشیده است. به گونه ای که از اینجا بهترین دسترسی را به اماکن گردشگری مانند آرامگاه شاهچراغ، حافظیه و باغ ارم خواهید داشت. از ویژگی های هتل رستورانی با غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی است که با پخش موسیقی زنده لحظاتی فراموش نشدنی را به شما هدیه می کند.

هیچ گونه صیغه نامه ای مورد پذیرش هتل نمیباشد.

هتل آریو برزن شیراز هتلی زیبا، شیک با مدیریت و خدمات رسانی عالی در موقعیتی مناسب نسبت به اماکن تاریخی شهر شیراز.

خدمات

مسافرانی که در هتل آیو برزن شیراز اقامت می کنند، می توانند از خدمات آژانس خدمات مسافرتی و گردشگری آریو گشت، واقع شده در کنار هتل آریو برزن شیراز نیز بهره مند شوند. یکی از خدمات منحصر به فرد آریو گشت برگزاری تور منطقه زیبای سپیدان (مجتمع تفریحی پولاد کف) می باشد.

اقامت در هتل آریو برزن شیراز شامل صبحانه بوفه می باشد.

لابی هتل آریوبرزن شیراز با موسیقی زنده همراه است.

رستوران آپادانا با غذاهای سنتی و رستوران آریو.

دیگر امکانات هتل شامل :

کافی شاپ – سالن کنفرانس – اینترنت وایرلس پر سرعت در تمامی بخش های هتل – آژانس خدمات مسافرتی – گشت درون شهری و برون شهری – تاکسی سرویس  – گالری فرش های نفیس ایرانی – پارکینگ اختصاصی هتل – لاندری – سیستم اعلام حریق

خدمات ویژه

رستوران های آپادانا و آریو با لذیذترین غذاهای ایرانی و خارجی و همچنین انواع غذاهای دریایی با بهترین میزبانی، دکوراسیون دوست داشتنی و همچنین موسیقی سنتی زنده پذیرای تمامی میهمانان عزیز می باشد.