هتل رستوران آرکا

? هتل سه ستاره آرکا در نوار ساحلی شهر زیبای بندر انزلی،واقع در بلوار پاسداران در خردادماه سال 1399 آغاز به کار کرد.هتل آرکا در بهترین بخش از نوار ساحلی شهر قرار گرفته است که تمامی طبقات از یک سمت مشرف به دریا و از سمت دیگر چشم انداز زیبای شهر را دارند.هتل آرکا دارای 5 طبقه آسانسور دار میباشد که طبقه همکف شامل:لابی،لاندری،پارکینگ می باشد. رستوران این هتل در طبقه چهارم بنا شده که با بکارگیری بهترین مهندسین برای طراحی داخلی و دیزاین،این هتل را متمایز از دیگر هتل ها کرده است.

? هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان می باشد. هزینه اقامت برای کودکان 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه بصورت نیم بها می باشد.هزینه اقامت برای کودکان بالای 8 سال بصورت تمام بها محاسبه میشود. سرویس اضافه بصورت کف خواب ارائه می گردد.**هزینه ی مینی بار به صورت جداگانه از مسافر دریافت می شود** پارکینگ بصورت اختصاصی و سرپوشیده می باشد. پذیرش مسافر بامدرک شناسایی معتبر و صیغه نامه با مهر برجسته بلامانع می باشد. سرویس بهداشتی در اتاقها فرنگی و در لابی و رستوران ایرانی می باشد.

? قوانین کنسلی:

♻️ اعلام کنسلی 20 روز قبل از ورود مسافر،شامل هیچ جریمه ای نمی باشد.
♻️ اعلام کنسلی از 20 روز تا 11 روز قبل از ورود مسافر،شامل 20% جریمه شب اول رزرو بازای هر اتاق می باشد.
♻️ اعلام کنسلی از 10 روز تا 6 روز قبل از ورود مسافر،شامل 30% جریمه شب اول رزرو بازای هر اتاق می باشد.
♻️ اعلام کنسلی از 5 روز تا 48 ساعت قبل از ورود مسافر،شامل 50% جریمه شب اول رزرو بازای هر اتاق می باشد.
♻️ اعلام کنسلی از 48 ساعت تا24 ساعت قبل از ورود مسافر،شامل 70% جریمه شب اول رزرو بازای هر اتاق می باشد.
♻️ اعلام کنسلی از 24 ساعت قبل از ورود مسافر،شامل 100% جریمه شب اول رزرو بازای هر اتاق می باشد.

مدیریت:آقای سیدامیرعلی سلیمی

 

 

 

هتل رستوران آرکا در بندرانزلی , هتل رستوران آرکا , هتل رستوران در بندرانزلی , هتل آرکا در بندرانزلی , رستوران آرکا در بندرانزلی ,