Address & Contact

Our Address

اصفهان ، فریدونشهر ،خیابان کاوه غربی،هتل سوپل

هتل سوپل فریدونشهر

رزرو اتاق در هتل سوپل فریدونشهر اتاق سوییت جهت استفاده از پیست اسکی بین المللی در زمستان و طبیعت زیبا و هوای خنک کوهستان در مرتفع ترین شهر ایران و تنها شهر گرجی نشین وطن

هتل سوپل با امکانات رفاهی مورد نیاز مسافران و طبیعت زیبا، آمادگی خدمت رسانی به مسافران عزیز است

تماس با ما جهت رزرو هتل

۰۹۱۳۲۷۱۴۶۲۲

به مدیریت آقای مرشدی

****************************************

ویژگی هتل خوب و مناسب:

قیمت مناسب

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که هنگام رزرو یک هتل در نظر می‌گیریم، قیمت آن است. در یک هتل خوب، قیمت باید با میزان امکانات و خدمات تناسب داشته باشد. البته نباید توقع داشته باشیم با هزینه‌ی یک هتل ارزان امکاناتی در حد برج‌العرب دریافت کنیم.

موقعیت جغرافیایی

از آنجایی که یکی از مهم‌ترین هزینه‌های سفر به خصوص در سفرهای خارجی، هزینه‌ی رفت‌و‌آمد در شهر و وسایل حمل‌ونقل عمومی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری است. موقعیت جغرافیایی یک هتل می‌تواند یک عامل تاثیرگذار در انتخاب هتل باشد. مسلما هتلی که به جاذبه‌های گردشگری نزدیک‌تر است و در مرکز شهر واقع شده، انتخاب بهتری نسبت به هتل‌های دورتر و حومه‌ی شهر است.

تمیزی و آرامش

یکی از مهم‌ترین دلایل سفر، به دست آوردن آرامش و دوری از دغدغه‌های زندگی روزمره است. بنابراین، آرامش یک هتل می‌تواند مهم‌ترین ویژگی آن باشد. علاوه بر آرامش، نظافت و تمیزی هتل از اهمیت زیادی برخوردار است و مستقیما در کیفیت سفر و حفظ سلامتی مسافران، تاثیر می‌گذارد.

 

هتل در اصفهان، هتل سوپل فریدونشهر، هتل لوکس در اصفهان، رزرو هتل سوپل