هواکش صنعتی آریا فن

✅سانتریفوژ و هواکش صنعتی و تهویه هوا صنعتی آریافن

✅شرکت آریا فن تولید کننده برتر انواع هواکش های صنعتی

✅سانتریفیوژ ،تهویه،هواکش،اگزاست فن،فن مکنده،فن دمنده،اگزوز فن،هواکش صنعتی و انواع فن ها و هواکش ها و اگزاست فن های صنعتی و خانگی،

✅مواد کش،سقفی،کانالی،هواساز،جت فن،مکنده نجاری،دم فشار و…

✔️✔️✔️ شرکت تولیدی هواکش و تهویه هوا صنعتی آریا

شرکت هواکش و تهویه صنعتی آریا فن به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تهویه صنعتی و عمومی و تولیدکننده انواع فن ها و هواکش های صنعتی و خانگی شامل:
?فن های (هواکش های) سانتریفوژ (یوتیلیتی، دبل ، فشاربالا، رادیال و کانالی)
? فن های (هواکش های) آکسیال(خانگی، دیواری، سقفی، کانالی و جت فن)
? اگزاست فن سانتریفوژ سقفی

? همچنین محصولات خاص شامل:

✔️فن دمنده سایدچنل
✔️ کوره هوای گرم صنعتی(هیتر)
✔️ سایکلون و سیستم تصفیه دود

با استفاده از کادر مجرب و متخصص خود و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا توانسته گامی بلند در صنعت تهویه و تولید انواع فن ها و هواکشها برداشته است. این شرکت با استعانت از ایزد منان امید آن دارد تا بتواند خدمتی شایسته و بایسته را در عرصه صنعت کشور و فراتر از آن در عرصه صنعت به تمامی مشتریان ارائه نماید.

با توجه به گسترش و رشد صنایع مختلف در کشور عزیزمان و اجرای متعدد پروژه های مختلف صنعتی، مسکونی، تجاری، اداری و درمانی و با توجه به نیاز گسترده به سیستمهای تهویه، سعی این مجموعه برآن است تا محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را جهت آسایش و راحتی کارفرمایان و مشتریان ارجمند عرضه نماید. بر همین اساس کارشناسان این شرکت در واحدهای مختلف طراحی و تولید ، فنی ، فروش و خدمات پس از فروش شرکت وظیفه دارند در کوتاه ترین زمان ممکن کلیه موارد مورد درخواست کار فرمایان و مشتریان محترم رابه انجام رسانند و بهترین و بهینه ترین پیشنهادات ممکنه را با توجه به شرایط محیطی و جغرافیایی و کاری پروژه های مختلف ارائه نمایند.

✔️✔️✔️شرکت آریا فن آمادگی لازم جهت تولید انواع تهویه،هواکش،اگزاست فن،فن مکنده،فن دمنده،اگزوز فن،هواکش صنعتی و انواع فن ها و هواکش ها و اگزاست فن های صنعتی و خانگی و دیگر سیستم های تهویه مورد نیاز صنایع مختلف را با قیمت مناسب بشرح ذیل دارا می باشد.

? هواکش (اگزاست فن) سانتریفوژ یوتیلیتی (با پروانه بکوارد و فوروارد)

? هواکش سانتریفوژ دوطرفه(هوارسان با پروانه بکوارد و فوروارد)

? هواکش(اگزاست فن) سانتریفوژ سقفی (پاورروف)

? هواکش (اگزاست فن) سانتریفوژ بین کانالی

? هواکش (اگزاست فن) سانتریفوژ فشاربالا (دم)

? هواکش (اگزاست فن) سانتریفوژ رادیال

? هواکش (اگزاست فن) آکسیال دیواری

? هواکش (اگزاست فن) آکسیال پنجره ای

? هواکش (اگزاست فن) آکسیال کانالی

? جت فن (توربوفن)

? هواکش (اگزاست فن) آکسیال سقفی

? سیستم متحرک فیلتراسیون دود ( سیستم تصفیه دود)

? هواکش (اگزاست فن) ضدانفجار جهت Zone 1&2

? هواکش (اگزاست فن) ضد اسید و ضدسایش

? هواکش کابینتی

??? خدمات و سرویس های شرکت تولید هواکش های صنعتی و تهویه هوا آریا فن

✔️مشاوره ،طراحی و ساخت در زمینه انواع سیستمهای تهویه

✔️تعمیر و تعویض پروانه های هواکش های سانتریفوژ و آکسیال در حال بهره برداری مشتریان محترم

✔️ساخت انواع فن ها و هواکش ها و پروانه ها مطابق نمونه ارسالی مشتریان محترم

✔️بالانس پروانه انواع هواکش ها در محل با استفاده از دستگاه بالانس پرتابل و مطابق استانداردهای مربوطه (ISO 1940)

✔️واردات انواع سیستم های تهویه و فن ها و هواکش های خاص از شرکتهای معتبر اروپایی

✔️اجرا ، نصب و راه اندازی کلیه سیستم های تهویه

✔️کلیه محصولات تولیدی شرکت تولیدی آریا فن دارای نشان استاندارد و خدمات پس از فروش طلایی میباشد.

??? تمامی دستگاه های تولیدی شرکت آریا فن دارای خدمات پس از فروش میباشند ,در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی می توانید از طریق تماس با ما از خدمات پس از فروش ما برخوردار شوید. لازم به ذکر است خدمات خارج از گارانتی جهت مشتری مداری با حداقل قیمت محاسبه خواهد شد.

شرکت آریا فن این افتخار را دارد جهت خرید دستگاه توسط کارشناسان ارشد مشاوره کاملا رایگان ارائه دهد.

به مدیریت: آقای محمد آقاسی

شماره های  تماس :
۰۹۱۲۳۱۸۷۹۲۶
۰۲۱۷۶۲۱۱۸۴۹

 

http://havakesharia.ir/

✔️✔️✔️محصولات ما

??? هواکش سانتریفیوژ بکوارد

پروانه هواکش های سانتریفیوژ بکوارد دارای شعاعی خم به عقب می باشند.که معمولا برای محدوده فشار استاتیک متوسط تا بالا استفاده می شوند . از پره های خم به جلو بازده بیشتری داشته و در سرعت های بالا نسبتا کم صدا کار می کنند. برای مقدار جریان هوای ثابت، دور دوران پروانه آن ها حدودا دو برابر فن های خم به جلو است. در شرایط یکسان قدرت موتور لازم برای آن ها کمتر از فن های خم به جلو است.

در ساتریفیوژهای حلزونی بکوارد کوپل مستقیم انتقال نیرو به صورت مستقیم به پروانه صورت می گیرد. در این نوع، تعداد قطعات کمتر بوده و در نتیجه قیمت تمام شده پائین تری نسبت به نوع پولی تسمه ای دارد. نیاز به پشتیبانی و چک آپ های دوره ای برای تسمه و یاتاقان ها ندارد.

✔️✔️✔️کاربرد: رنج وسیعی از تهویه ساختمانی، صنعتی و رستورانی

✔️✔️✔️مشخصات فنی: این نوع هواکش از سایز ۲۰ سانتی متر الی ۲۰۰ سانتی متر، از ظرفیت ۴۰۰ مترمکعب در ساعت الی ۵۶۰۰۰ مترمکعب در ساعت و از فشار استاتیکی ۰,۳ اینچ ستون آب الی تا ۱۲ اینچ ستون آب تولید می شود.

بدنه و پروانه این نوع هواکش بنا به درخواست از انواع ورق های فلزی تولید می گردد.

پوشش بدنه بارنگ کوره ای الکترواستاتیک بوده و کلیه پروانه ها به صورت استاتیکی و دینامیکی بالانس می شوند.

??? جت فن ها یا توربوفن ها

 

دسته ای از هواکش های آکسیال هستند که برای تهویه در معادن،تونل ها و پارکینگ های عمومی مورد استفاده قرار می گیرند.این هواکش ها بخاطر ساختار پروانه خود قادر به تامین دبی و فشار بالاتری نسبت به دیگر هواکش های آکسیال هستند.جت فن ها هم از طریق اتصال به کانال و هم بصورت آزاد قادر به تهویه می باشند.جت فن ها از نظر کاربردی هم بعنوان مکنده (اگزاست فن) و هم دمنده (بلوئر) قابل استفاده هستند. همچنین امکان استفاده این هواکش ها برای محیط های انفجاری،محیط های دارای حرارت و رطوبت بالا و خورندگی زیاد با اعمال شرایط ویژه ساختاری و فنی بر روی آنها مقدور می باشد .

✔️✔️✔️مشخصات فنی و ساختاری جت فن ها :

پروانه : در سایزهای مختلف از قطر ۳۰۰ الی ۱۲۰۰ میلیمتر و دارای بالانس کامل دینامیکی و استاتیکیدبی (ظرفیت هوادهی) : از ۱۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ مترمکعب بر ساعت با توجه به سایز هواکشفشار استاتیک : از ۵۰ الی ۲۵۰۰ پاسکال با توجه به سایز هواکشجنس هواکش : جنس ورق بکار رفته در این هواکش ها از ورق فولادی (st-37) ، ورق استنلس استیل و ورق های مقاوم در برابر سایش و خوردگی .الکتروموتور : الکتروموتورهای بکار رفته در جت فن های تولیدی این شرکت از مارک معتبر موتوژن تبریز بوده و از نوع صنعتی و دارای کلاس حرارتی F و کلاس محافظتی IP 54 ( در برخی توان ها IP 55 ) می باشد در صورت درخواست مشتریان محترم انواع الکتروموتورهای معتبر اروپایی نیز قابل نصب بر روی این هواکش ها می باشد.سیستم انتقال قدرت : سیستم انتقال قدرت در جت فن های تولیدی این شرکت به دو صورت اتصال مستقیم (Direct Drive) و اتصال تسمه پولی (Belt Drive) می باشد که با توجه به شرایط درخواستی مشتریان محترم از طرف این شرکت انتخاب می گردد.

جت فن،جت فن پارکینگ،جت فن تونلی،جت فن دوطرفه،جت فن سایلنسردار،جت فن با تاییدیه آتش نشانی،جت فن کم صدا

???هواکش های کانالی tube axial

یک هواکش با ۴-۸ تیغه ساده و یا ایرفویل است که جهت افزایش بازده و فشار استاتیک در محفظه استوانه ای کوتاه و فاقد پره های هدایت کننده هوا قرار گرفته است. این نوع از طراحی سیستم باعث شده است که الگوی جریان خروجی هواکش کانالی به صورت هواکش چرخشی باشد.

هواکش کانالی از نسبت هاب به پروانه کمتر از ۵۰% برخوردار است و مقدار فشار استاتیکی که توسط این فن تامین می گردد در حدود ۲ اینچ آب ( ۵۰۰ پاسکال) می باشد.

✔️✔️✔️کاربرد هواکش کانالی : از هواکش کانالی در مکش هوا از کانال های کوتاه با افت فشار پایین نظیر کوره های خشک کن، اتاق های رنگ و سیستم های تخلیه فیوم استفاده می گردد.

✔️✔️✔️نحوه عملکرد هواکش کانالی :

همانطور که پیش تر عنوان شد تامین هوای گذر در فشار استاتیک متوسط از ویژگی های هواکش کانالی می باشد. در منحنی فشار استاتیک کاهش محسوسی در سمت چپ فشار حداکثر مشاهده می شود و از انتخاب هواکش در این منطقه باید احتراز گردد.حداکثر راندمان مکانیکی ME در حدود ۸۰% در میانه هواگذر هواکش بوده و با رسیدن به حداکثر هواگذر راندمان مکانیکی به حدود ۴۰% و فشار استاتیک نیز تقریبا به سمت صفر میل می کند.

استفاده از ورودی زنگی یا ونتوری در ورودی هواکش، سبب افزایش ۱۰-۱۵% در راندمان مکانیکی و کاهش تراز صدا می گردد.

اجزای اصلی یک هواکش لوله ای :

پروانه که شامل هاب و پره ها می باشد

الکتروموتور

کسینگ casing

تسمه ورودی inlet input

 

هواکش صنعتی , فن های صنعتی و خانگی , تهویه هوا صنعتی آریافن , شرکت آریا فن , اگزاست فن , فن دمنده , سانتریفیوژ  , تهویه , هواکش صنعتی آریا فن در تهران  , تهویه , هواکش , اگزاست فن , فن مکنده , فن دمنده , اگزوز فن , هواکش صنعتی ,  هواکش (اگزاست فن) سانتریفوژ یوتیلیتی (با پروانه بکوارد و فوروارد) , هواکش سانتریفوژ دوطرفه(هوارسان با پروانه بکوارد و فوروارد) , هواکش(اگزاست فن) سانتریفوژ سقفی (پاورروف) , هواکش (اگزاست فن) سانتریفوژ بین کانالی ,  هواکش (اگزاست فن) سانتریفوژ فشاربالا (دم) ,  هواکش (اگزاست فن) سانتریفوژ رادیال , هواکش (اگزاست فن) آکسیال دیواری , هواکش (اگزاست فن) آکسیال پنجره ای , هواکش (اگزاست فن) آکسیال کانالی , جت فن (توربوفن) , هواکش (اگزاست فن) آکسیال سقفی ,  سیستم متحرک فیلتراسیون دود ( سیستم تصفیه دود) ,  هواکش (اگزاست فن) ضدانفجار جهت Zone 1&2 ,  هواکش (اگزاست فن) ضد اسید و ضدسایش ,  هواکش کابینتی , هواکش صنعتی در یزد , هواکش صنعتی در خوزستان , هواکش صنعتی در اهواز , هواکش صنعتی در کرمان , هواکش صنعتی در کردستان , هواکش صنعتی در سنندج , هواکش صنعتی در کرمانشاه , هواکش صنعتی در همدان , هواکش صنعتی در بندرعباس , هواکش صنعتی در بوشهر , هواکش صنعتی در مشهد , هواکش صنعتی در خراسان رضوی , هواکش صنعتی در هرمزگان , هواکش صنعتی در اردبیل , هواکش صنعتی در آذربایجان شرقی , هواکش صنعتی در آذربایجان غربی , هواکش صنعتی در تبریز , هواکش صنعتی در ارومیه , هواکش صنعتی در ایلام , هواکش صنعتی در شهرکرد , هواکش صنعتی در یاسوج , هواکش صنعتی در گیلان , هواکش صنعتی در رشت , هواکش صنعتی در گلستان , هواکش صنعتی در گرگان , هواکش صنعتی در لرستان , هواکش صنعتی در خرم آباد , هواکش صنعتی یزد , هواکش صنعتی خوزستان , هواکش صنعتی اهواز , هواکش صنعتی کرمان , هواکش صنعتی کردستان , هواکش صنعتی سنندج , هواکش صنعتی کرمانشاه , هواکش صنعتی همدان , هواکش صنعتی بندرعباس , هواکش صنعتی بوشهر , هواکش صنعتی مشهد , هواکش صنعتی خراسان رضوی , هواکش صنعتی هرمزگان , هواکش صنعتی اردبیل , هواکش صنعتی آذربایجان شرقی , هواکش صنعتی آذربایجان غربی , هواکش صنعتی تبریز , هواکش صنعتی ارومیه , هواکش صنعتی ایلام , هواکش صنعتی شهرکرد , هواکش صنعتی یاسوج , هواکش صنعتی گیلان  ,هواکش صنعتی رشت , هواکش صنعتی گلستان , هواکش صنعتی گرگان  ,هواکش صنعتی لرستان , هواکش صنعتی خرم آباد ,