Address & Contact

Our Address

رشت، خیابان لاهیجان، انتهای کوچه ابوذر، الکتریکی هدایتی

Telephone

خدمات ساختمانی هدایتی 

? برقکاری (هوشمند سازی )ساختمان مسکونی تجاری کلی و جزئی ، ارعه کلیه خدمات نظارتی و مدیریتی برای ساخت و ساز ویلا و آپارتمان  صفر تا صد ،

?هوشمندسازی ساختمان 

? اجراء پروژهای ساختمانی صفر تا صد ،ارعه کلیه خدمات نظارتی و مدیریتی برای ساخت و ساز ویلا و آپارتمان  صفر تا صد ،

 

 

 

?نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته اماکن مسکونی و تجاری ، 

?نصب و راه اندازی اعلام حریق تجاری و مسکونی ، زیر نظارت سازمان آتش نشانی

?نصب و راه اندازی سیستمهای حفاظتی و امنیتی اماکن مسکونی و تجاری ( دوربین های مداربسته و تحت شبکه ، دزدگیر )

?فروش محصولات امنیتی بهترین برندها ، دوربین های مداربسته (داهوا ، برایتون ،اور سین ،  مسترکام ، ای پی و غیره …) دزدگیر ( جی ام کا ، سایلکس ، پایرونیکس ، و غیره…)

❇️دوربین

⚡️ دوربین های 2 مگاپیکسل ، 3 ، 5 ، 8 ، 4k و ip بسته به مصارف مختلف برای دقت و متریال کاربردی محیط شما با ارزیابی و کارشناسی دقیق ما اراعه میشود …

❇️دزدگیر

⚡️دزدگیر اماکن یا intruder alarm system، یک سیستم نظارتی،حفاظتی و امنیتی است که برای جلوگیری از ورود سارقین و اعلام سرقت در اماکن صنعتی، تجاری، اداری و یا مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

⚡️نحوه عمل سیستم دزدگیر اماکن به گونه ای است که به محض ورود به حریم خصوصی و یا شکستن قفل، به صورت آژیر و هشدارهای امنیتی، تلاش برای سرقت را اعلام می‌کند.این سیستم بهترین کارایی را در مجتمع‌‌‌های مسکونی، کارگاه‌‌‌های تولیدی، کارخانجات صنعتی و واحدهای تجاری دارد.

 

⚡️انواع مختلف سیستم دزدگیر اماکن با کاربردهای متفاوت برای مواقع ضروری تولید شده است.برخی از سیستم‌‌‌های دزدگیر مجهز به سیستم هشدار دهنده آتش و یا دوربین مداربسته هستند.

 

⚡️طراحی برخی از سیستم‌‌‌های دزدگیر نیز به گونه ای است که امکان نصب بر روی درب‌‌‌های ورودی و اتصال به جریان برق را دارا می‌باشند. درب‌‌‌های شوک دار می‌توانند علاوه بر شناسایی ورود غیر قانونی، با جریان برق، مانع از فعالیت سارقین شوند.تنوع بالای سیستم دزدگیر اماکن موجب شده تا امکان استفاده در هر فضایی را داشته باشد.

?ارعه کلیه خدمات نظارتی و مدیریتی برای ساخت و ساز ویلا و آپارتمان  صفر تا صد ،

? به مدیریت : مهندس هدایتی

اینستاگرام :

technical.services.hedayati

ایمیل :

technical.services.hedayati@gmail.com

 

 

 

 

دوربین مداربسته , انواع دوربین مداربسته , دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی در رشت , اجرای خدمات فنی و دوربین مداربسته در رشت , قیمت انواع دوربین مداربسته در رشت , دزدگیر اماکن , ویژگی های دوربین مداربسته با کیفیت , فروش و نصب انواع دوربین مداربسته در رشت , سیستم های حفاظتی و دوربین مداربسته دنیای امن دررشت , سیم کشی ساختمان در رشت , هوشمند سازی در رشت , اعلام حریق ساختمان در رشت