Address & Contact

Our Address

تهران،خیام شمالی،کوچه قورخانه،پاساژ نفت و گاز،طبقه منفی 1،پلاک 5

Telephone

واردات و پخش لوله های مانیسمان درزدار و بدون درز در ابعاد و سایزهای مختلف کمترین قیمت در بازار ایران

تجهیزات لوله و اتصالات صنعتی،ساختمانی و پتروشیمی پایا گستر هلیا
واردات و پخش لوله های مانیسمان پایا گستر هلیا در تهران 
ارسال بار به سراسر نقاط ایران 

02133995954
02133996365

09126444793
میثم رفیعی

09123161085
جاویدبخت

تاسیسات شرکت و ساختمان خود را با ما مطمئن و به قیمت مناسب خریداری کنید

اتصالات صنعتی 
⚡️جنس لوله صنعتی 

عموما جنس لوله ها از فلز می باشد. درصد زیادی از لوله های فلزی را لوله صنعتی فولادی تشکیل می دهد. انواع آلیاژهای فولاد می تواند برای تولید لوله صنعتی به کار رود. چدن نیز می تواند در تولید لوله صنعتی استفاده شود.

 البته با توجه به پیشرفت تکنولوژی ساخت فولاد لوله های چدنی از دور خارج شده اند. بتن نیز از دیگر مواد مورد استفاده در لوله صنعتی می باشد.

⚡️کاربرد لوله صنعتی 

یکی از مهمترین عواملی که در تعریف لوله نقش به سزائی دارد، کاربرد لوله صنعتی می باشد. در مجموع می توان کاربرد اصلی لوله را انتقال سیال دانست و اگر لوله برای کاربردهای دیگری نظیر ساخت سازه به کار رود عملا از تعریف لوله صنعتی خارج می گردد.

⚡️فشار و دمای کاری 

عموما در تعریف لوله می بایست در خصوص فشار و دمای قابل تحمل لوله نیز سخن گفت. چه آنکه اگر فقط انتقال سیال را در نظر بگیریم به سهولت می توان هر جسم توخالی که می تواند ازخود سیالی را عبور دهد لوله نامید در حالیکه در عمل محدودیت هایی برای لوله در نظر گرفته می شود که در تعریف لوله صنعتی کاربرد دارد.

اتصالات پتروشیمی 
لوله های بدون درز

برای تولید لوله های بدون درز بیلت های فلزی گرما داده می‌شوند و شکل داده می‌شود تا به صورت مقطعی لوله ای شکل در آیند و سپس با ایجاد حفره ای در داخل آنها به صورت لوله ای در می آید که هیچ گونه درز و جای جوشی روی آن وجود ندارد. کلمه بدون درز به معنی عدم وجود هیچ گونه درز و یا خط جوش است.

لوله‌های بدون درز مصارف مختلفی در صنایع نفت و گاز دارند:

لوله های حفاری کیسینگ و تیوبینگ
لوله‌های انتقال مایعاتی مانند نفت و گاز اسیدها و بخار
لوله های مورد استفاده برای پالایش نفت و گاز و محصولات مرتبط

لوله های درز جوش مستقیم یا درز مخفی (‏ERW)

لوله‌های ERW با استفاده از کویل تولید می گردند به این صورت که در ابتدا کویل ها باز می‌شوند، صاف می‌شوند، برش داده می شوند در نهایت به شکل لوله درآمد و لبه های آن ها از طریق جوش الکتریکی به هم وصل می شود. همچنین میتوانید مقاله لوله اسپیرال را نیز مطالعه کنید.

لوله‌های ERW در سایزهای 2/1 تا ۲۰ اینچ موجود می باشد. رایج ترین استاندارد لوله کربن استیل ASME A53 می باشد و رایج ترین استاندارد در لوله های استنلس استیل A312 میباشد.

در سال های اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی در زمینه جوشکاری، لوله‌های ERW جایگزین مناسبی از نظر قیمت و عملکرد برای لوله‌های بدون درز شده‌اند. این تکنیک های جدید جوشکاری طی سال ها باعث از بین رفتن برتری لوله های بدون درز نسبت به لوله های ERW شده است و امکان جایگزینی لوله های بدون درز را حداقل در بعضی از موارد داده است. البته لوله‌های بدون درز به دلیل مقاومت بالایی که دارد هنوز از برتری نسبت به ERW برخوردار هستند.

لوله های LSAW (درز ماهیچه های جوش مستقیم)

لوله های فولادی از طریق برش دادن،خم کردن و جوش دادن ورق های فولادی تولید می گردند.لوله های LSAW در سایزهای بین ۱۶ تا ۲۴ اینچ با لوله های بدون درز و ERW رقابت می کند و در سایزهای ۲۴ اینچ به بالا حرف اول را می زند. دو نوع لوله LSAW بسته به نوع درز جوش آنها وجود دارد. لوله درز مستقیم که تشکیل شده است یک یا دو خط جوش مستقیم می باشد و لوله درز مارپیچی.

تفاوت بین لوله های LSAW و DASW در این است که در لوله های DSAW در داخل و بیرون لوله در محل درز جوشکاری انجام می گردد ولی در لوله های LSAW جوشکاری فقط در در بیرون لوله انجام می گردد.

تفاوت بین لوله های LSAW و ERW در این است که لوله های LSAW با استفاده از ورق های فولادی تولیدمی‌شوند ولی لوله های ERW با استفاده از کویل های فولادی تولید می گردند.

به مدیریت:میثم رفیعی

 

کاتالوگ قابل دانلود ، لطفا کلیک کنید 

4_6026068562030889496

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایا گستر هلیا , پایاگستر هلیا در تهران , لوله و اتصالات صنعتی , لوله و اتصالات ساختمانی , لوله و اتصالات پتروشیمی , واردات و پخش تجهیزات لوله و اتصالات در تهران , تجهیزات لوله و اتصالات رفیعی , قیمت لوله و اتصالات در تهران , انواع لوله و اتصالات در تهران , فروش انواع اتصالات صنعتی , استیل , گالوانیزه , شیرهای صنعتی , برنجی , چدنی , فولادی , انواع شیر فلکه و شیر آلات صنعتی و ساختمانی , تامین و تجهیز صنایع نفت , گاز , پتروشيمی , ساختمانی ,