واردات کتونی اورجینال آدیداس و بروکس adigold

?واردکننده تمامی کتونی های اورجینال ، برند Mizano ، Asics، Broks ، adidas

?برند آدیداس

?کفش های این برند متنوع هستند و برای دویدن، طبیعت گردی، پیاده روی و استفاده ی روزانه مناسب هستند. کتونی های این مارک در رنگ ها و سایزهای مختلف و برای سلیقه های مختلف طراحی شده اند. محصولات این برند سبک و راحت هستند و برای انواع فعالیت های ورزشی ساخته شده اند.

?کفش های این شرکت از قابلیت گردش هوا برخوردار هستند و هنگام ورزش از هرگونه آسیب پای ورزشکار جلوگیری می کنند. احساس راحتی به هنگام ورزش از دغدغه های اصلی طراحان کفش های این مارک است و به راحتی با استفاده از کتونی های این برند می توانید انعطاف و خوش دوخت بودن محصولات را حس کنید.

?برند بروکس

?برند بروکس (Brooks) یک شرکت آمریکایی است که طراحی و فروش کفش‌های ورزشی، لباس و لوازم جانبی با عملکرد بالا برای زنان و مردان را انجام می‌دهد.

?برند بروکس (Brooks) یک کمپانی آمریکایی است مهم نیست که چه فضایی را برای دویدن یا پیاده روی انتخاب می کنید ، شما تنها به کفشی احتیاج دارید که تمام نیاز های شما را پوشش دهد ، بروکس ، یکی از بهترین انتخاب ها برای شما می تواند باشد. بروکس به طراحی محصولات خود خیلی اهمیت می دهد و معمولا از سبک رنگی متریال با طراحی شلوغ استفاده می کند.

?کتونی‌ها معمولا به چند دسته تقسیم‌بندی می‌شوند :

۱. روزمره ۲. پیاده‌روی ۳. ورزشی

۱_ روزمره: ویژگی این کتونی‌ها این است که چون هر روز و برای مدت طولانی از آن ها استفاده می‌کنیم باید اولویت اول را داشته باشد، یعنی راحتی، همینطور کیفیت و دوام نیز از اهمیت بالایی در این نوع برخوردار است.

۲_ پیاده‌روی: کتونی که مخصوص پیاده‌روی و ورزش‌های سبک و دویدن‌های یک نواخت و آرام است.

ویژگی این کتونی‌ها: وزن کم، زیره راحت و استاندارد، رویه قابل تنفس و منعطف است.

۳_ کتونی‌های ورزشی: کتونی‌های ورزشی طوری ساخته شده‌اند تا مطابق و مناسب ورزشی که شما انجام می‌دهید باشند برای مثال استوک فوتبال فقط مناسب دویدن در چمن زمین فوتبال است یا کتونی‌های بسکتبال مناسب کف صاف و سیقلی زمین بسکت هستند در حالی که شما با کتونی‌های پیاده‌روی می‌توانید روی آسفالت یا سنگ فرش مخصوص پیاده‌روی توی پارک‌ها و فضاهای باز بدوید نه در زمین فوتبال یا سالن بسکتبال.

به مدیریت :علی کوشکستانی

 

 

 

 

 

واردات کتونی اورجینال آدیداس و بروکس adigold  , واردات کتونی اورجینال در تهران , کتونی اورجینال , کتونی برند Mizano , کتونی برند Asics  , کتونی برند Broks  , کتونی برند adidas  ,