ابزار و دستگاه های صافکاری،میله های pdr،ابزارآلات بی رنگ

?واردکننده مستقیم انواع ابزارآلات صافکاری متد روز اروپا و ابزارآلات بی رنگ

?امروزه با پیشرفت تکنولوژی در حوزه صنعت ابزار های جدیدی برای استفاده در صافکاری تولید شده است که هر یک ویژگی های مخصوص به خود را دارند و سبب افزایش کیفیت کار و سرعت بخشیدن به کار می شوند. از جدید ترین ابزار صافکاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

?تگرگ کش چسبی : این ابزار جز جدید ترین و حرفه اای ترین ابزار صافکاری در کل جهان می باشد که توسط چسب و گیره هایی به قسمت فرو رفته بدنه خودرو متصل می شود و با استفاده از نیروی کشنده و فشار بدنه را به سوی خارج می کشد و فرو رفتگی ها را رفع می نماید.

?دستگاه بدون رنگ هاتباکس : این دستگاه جز جدید ترین ابزار های صافکاری می باشد که به رفع فرو رفتگی بدنه بدون اعمال ضربه و فشار کمک می کند و نیازی به باز کردن قطعه های داخلی خودرو نیست.

?ابزار صافکاری چوبی : این ابزار ها که شامل قالب تنه، چکش، مشتی و … در اندازه ها و مدل های گوناگون می شود جز جدید ترین ابزار های صافکاری است که برای ماشین هایی با روکش های فولاد و آلومینیوم به کار برده می شود.

?مهم ترین ابزار صافکاری 
?ابزار صافکاری با رنگ 

?شاسی کش 

?اگر تصادف به حدی باشد که حتی ستون های میانی ماشینتان نیز جابجا شده باشد، می توان به جرئت گفت که شاسی نیز در این تصادف آسیب دیده و نیاز دارد تا به حالت اولیه خود بازگردد.

?شاسی کش به جک ها یا جرثقیل هایی گفته می شود که صافکاران از آن برای صاف کردن شاسی آِسیب دیده ی ماشین استفاده می کنند.

?دستگاه جوش 

?قسمت هایی از ماشین که آسیب کلی جزئی دیده و از بین رفته اند با کمک دستگاه جوش قابل تعمیر می باشند. به نوعی برخی از قسمت ها شکسته اند که اگر این قسمت ها بزرگ نباشند، می توان با دستگاه جوش آن ها را تعمیر ساخت.

?سمباده 

?سمباده در صافکاری دو نوع سمباده ی ساده و سمباده ی برقی را شامل می شود. البته با توجه به میزان خسارت و وسعت منطقه ی آسیب دیده نوع سمباده انتخاب می شود. استفاده از سمباده در صافکاری برای آن است که قطعاتی که قرار نیست تعویض شوند و قسمت های آسیب دیده ی ماشین را از تمام ذرات، برآمدگی ها و فرو رفتگی ها تمیز کرده و ماشین را برای مراحل بعدی همچون بتونه کاری و…آماده کنند.

?ابزار صافکاری بدون رنگ 

?مشتی و قالب تنه 

?در گذشته ای نه چندان دور و پیش از ابداع و اختراع ابزار آلات جدید همچون دستگاه مکنده، استفاده از قالب و مشتی برای تعمیر فرو رفتگی ها یا برآمدگی های جزئی ماشین که نیازی به نقاشی نداشتند، رواج داشت.

?اهرم های چوموک 

?این اهرم ها که میله هایی در ابعاد و اندازه های گوناگون می باشند برای صاف کردن ستون ماشین، درب ها، کاپوت، صندوق عقب و دیگر قسمت های این چنینی ماشین استفاده می شوند. علاوه بر آن که اهرم های جوموک ابعاد و اندازه های متفاوتی دارند، نوع آن ها برای فرو رفتگی های نرم و کم عمق با اهرم های مناسب فرو رفتگی های تیز و زاویه دار متفاوت است. لازم به ذکر است که این اهرم ها برای آن که حداکثر کارایی خود را داشته باشند باید توسط فردی متخصص مورد استفاده قرار گیرند.

?ابزار چوبی صافکاری 

?بسیاری از ماشین ها دارای روکش و بدنه ای فولادی یا آلومینیومی می باشند که به منظور راحتی و تضمیم هر چه بیشتر صافکاری این اتومبیل ها جعبه ابزار چوبی شامل اهرم ها، انواع چکش ها، مشتی و قالب های تنه و…طراحی و روانه ی بازار گردیده است.

?ابزار آلات صافکاری مدرن 

?در اینجا به معرفی دو نوع ابزار صافکاری مدرن که در صافکاری بدون رنگ مورد استفاده قرار می گیرند، می پردازیم.

?دستگاه صافکاری بدون رنگ هاتباکس 

?دستگاه هاتباکس، غالبا برای ترمیم فرو رفتگی هایی استفاده می شود که در قسمت های میانی بدنه قرار دارند. زیرا باز کردن تمام قطعات برای تعمیر این فرو رفتگی ها کاری دشوار است اما دستگاه هاتباکس با فناوری های پیشرفته صافکاری این قسمت ها را بدون نیاز به باز شدن قسمت ها و قطعات داخلی خودرو انجام می دهد.

?دستگاه صافکاری بدون رنگ با امواج الکترومغناطیس 

?اساس کار دستگاه مغناطیسی افزایش انرژی درونی و جنبشی مولکول های فولاد که بدنه ی اتومبیل را ساخته اند، می باشد. با این کار و با استفاده از تنظیمات پیشرفته ی دستگاه، قسمت های فرو رفته یا برآمده و آسیب دیده به جای اولیه خود باز می گردند.

 

به مدیریت:فرشید غفاری

 

 

 

 

 

 

 

 

ابزار , ابزار صافکاری , واردکننده مستقیم ابزار صافکاری متد روز فرشید در رشت , قیمت انواع ابزارآلات صافکاری در گیلان , ابزار آلات صافکاری بی رنگ , ابزارآلات صافکاری جدید ,  میله های pdr , صافکاری خودرو ,