Address & Contact

Our Address

چهاردانگه،خیابان زارع ۱،بعد سفره خونه بوی بهشت،نبش کوچه شمشاد

پخش اسفنج سانتی و کیلویی و خریدار ضایعات اسفنج و فوم محمدی ارسال و خرید سراسری

 پخش اسفنج سانتی و کیلویی و خریدار ضایعات اسفنج و فوم ریباند لایکو پلی اتلین ارسال و خرید سراسری

 ریباند

 ابر ریباند یک محصول پلی یورتان قالبی است که از تکه های ابر خرد شده ( آسیاب شده) که توسط چسب و فشار به هم چسبانده شده اند تولید می شود.

تولید کنندگان ابر همیشه به دنبال راهی برای بازیابی ضایعات ابر به منظور به حداقل رساندن هزینه های تولید هستند. با این وجود، معمولا ۳۰ درصد ابر پس از برش و شکل دهی فوم در حین تولید به ضایعات تبدیل می شوند. بدون بازیابی، این مقدار ضایعات اتلاف هزینه برای تولید کنندگان محسوب می شود.

 با توسعه روش های عملی بازیافت پلی یورتان، تقریبا هر قطعه از ضایعات فوم قابل بازیابی است. بخش عمده ای از فوم های انعطاف پذیر پلی یورتان به تکه های کوچکی آسیاب و خرد می گردند و به عنوان زیر لایه فرش مورد استفاده قرار می گیرند.

این روند آنقدر موفق است که در بسیاری از کشورها تقاضا برای فوم ضایعاتی از عرضه آن پیشی گرفته است. تولید کنندگان فوم ریباند زیرلایه فرش به طور سالانه ۲۰۰ میلیون کیلوگرم فوم ضایعاتی مصرف می کنند.

 

  اسفنج

 اسفنج یکی دیگر از محصولات پلی یورتان است که نسبت به بقیه فوم ها از نظر ساختار ساده تر است.

ابرها و اسفنج ها در صنعت مبلمان به صورت گسترده ای استفاده می شوند و دارای انواع مختلفی از نظر دانسیته هستند .

اسفنجها دارای چگالی های مختلفی نظیر ۱۵ ، ۱۷ ، ۲۰ ، ۲۵ و ۳۰ کیلو می باشند که هر کدام از این چگالی های برای نقاط مختلفی از مبلمان استفاده می شوند.

 اسفنج ها نسبت به فوم ها نرم تر بوده و برای مصرف در ساخت مبلمان راحتی بسیار مناسب هستند به این صورت که از اسفنجهای سی کیلویی برای کف و یا نشیمن مبلمان راحتی استفاده می کنند که راحتی بیشتری را در اختیار قرار می دهد.

  الیاف

الیاف مجموعه ای از مولکول های زنجیره ای خطی و طویل (ماکرو مولکول) است که تا حدود زیادی به موازات یکدیگر در محور طولی لیف قرار دارند و به وضعی که در بعضی قسمت ها آرایش نیافته اند و به صورت نامنظم یا آمورف (Amorph) می باشند.

با مقایسه الیاف مختلفی چون الیاف پنبه و کتان مشاهده می شود که مولکول های الیاف کتان موازی تر از مولکول های الیاف پنبه نسبت به محور لیف آرایش یافته اند و به همین دلیل است که مقاومت الیاف کتان بیشتر از الیاف پنبه می باشد.

 آرایش یافتن مولکول ها در الیاف یعنی طرز قرار گرفتن زنجیر طویل مولکول ها نسبت به محور لیف. درجه آرایش یافتگی مولکول های الیاف طبیعی به نوع لیف بستگی دارد اما در الیاف مصنوعی آرایش یافتگی قابل کنترل است و درجه آرایش در اثر کشش زیاد می شود.

به عنوان مثال در یک رشته یا نخ نایلون که از دستگاه رشته ساز بدون کشش خارج می شود مولکول های پلیمر موازی هم نیست ولی در اثر کشش که به آن می دهند مولکول ها آرایش یافته و در نتیجه خصوصیت لیف تغییر می نماید و درخشندگی آن بیشتر می گردد و خاصیت شکنندگی پیدا می کند.

❇️اسفنج در تمامی ابعاد برش اسکاچی

❇️ابر گرد

❇️خرید ضایعات اسفنج مبلی،سر بلوک و لایکو به بالاترین قیمت

 

ارسال به شهرستان ها

 

به مدیریت:میلاد محمدی

شماره های تماس:
09196040583
09195353307

 

 

 

 

 

اسفنج , انواع اسفنج , فوم , تولید اسفنج , ریباند , الیاف , کاربرد ابر و اسفنج , پخش اسفنج و خریدار ضایعات اسفنج و فوم محمدی در چهاردانگه , فروش و خرید ضایعات اسفنج در چهار دانگه , ریباند چیست , اسفنج برش اسکاچی , قیمت انواع فوم و اسفنج در چهار دانگه ,