فروشگاه ساحل چوب در تهران

?لترون

✳️لترون به ترکیب تخته های چند لایه چوب گفته می شود که در آنها ضایعات خورد شده و تراشه های خورد شده چوب کارخانه ها ی چوب بری وبا استفاده از تخته های نازک ونرم تهیه می شود لترون می گویند خورده چوب هایی که در ورق لترون استفاده می شود از ام دی اف بزرگتر است وهمچنین دارای کمی ناهمواری است که توسط ابزار آلات ساییده می شود ودر نهایت با روکش مناسب چسبانده وپرس می شود .

?ام دی اف

?ام دی اف یک فرآورده چوبی است. برای تولید ام دی اف از چوب استفاده می‌شود. در فرآیند آن با قطع درختان و زدودن، شاخه، برگ و پوست آن‌ها قسمت فیبری چوب را به صورت خرد چوب در می‌آورند. سپس خرده چوب‌ها را شستشو داده و از صافی‌های مختلف مانند صافی آهنربایی رد می‌کنند تا هر گونه قطعات آهنی و فلزی از آن‌ها جدا شود. خرده چوب‌ها با هوای گرم خشک می‌شوند و از مش‌هایی عبور می‌کنند. وظیفه این مش‌ها این است که خرده چوبه‌ای در اندازه مختلف را دسته بندی کند.

?پس فرآیند دسته بندی، هر نوع خرده چوب در هر اندازه‌ای وارد دستگاهی می‌شود که خرده چوب‌ها را به صورت فیبر در می‌آورند. فیبرها روی نوار نقاله‌هایی حرکت می‌کنند و با فشار مختصری که روی آن‌ها وارد می‌شود به صورت یک نوار فیبری با ضخامت 20 تا 30 سانتی‌متری در می‌آیند. در طول مسیر نوارهای فیبر در اندازه‌های استانداری برش داده می‌شود و پس از آن وارد دستگاه پر خشک می‌روند.

? های گلاس

⚜️های گلاس یک نوع ورق با مغزی ورق ام دی اف و با روکشی پلاستیکی از جنس پلکسی گلاس می باشد. معمولا ورق های های گلاس تنها از یک طرف با پلکسی گلاس پوشیده شده و سمت دیگر ورق با لایه های ارزانتر پوشش داده می شه. این لایه حالتی براق، شفاف، و زیبا به ورق «های گلاس» میده. پس دلیل براق بودن کابینت های هایگلاس، به پوشش پلکسی گلاس روی ورق های گلاس برمیگرده. این ورق ها به دلیل براق بودن، کاربرد زیادی در ساخت تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله کابینت، کمد دیواری، دکور و غیره پیدا کرده است.

به مدیریت : مجتبی لنگری

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

پخش ام دی اف لترون و هایگلاس ساحل چوب در تهران ,  لترون , ام دی اف  , هایگلاس , قیمت هایگلاس , قیمت ام دی اف  , قیمت لترون , انواع ام دی اف , فروش ام دی اف در تهران , فروش هایگلاس در تهران ,  فروش لترون در تهران ,