پخش تجهیزات آشپزخانه خانگی آنتیک میرجمالی

?آشپزخانه قلب هر خانه می باشد. پس امکانات و تجهیزات خانه باید راحتی خانم خانه دار را فراهم نماید. تجهیزات آشپزخانه شامل یخچال ، فریزر ، ماشین ظرفشویی ، ماشین لباسشویی ، هود ، سینک ، اجاق گاز ، فر ، مایکروویو ، شیرآلات و سایر لوازم برقی کوچک هم چون چای ساز ، قهوه ساز ، آب میوه گیری و …. می باشد.

✨انتخاب تجهیزات و لوازم آشپزخانه با کیفیت با برند های معتبر ، آشپزخانه شما را متفاوت خواهد کرد✨

✳️هود آشپزخانه

?داشتن یک هود آشپزخانه با کیفیت در هر آشپزخانه ای ضروری است. هودی مناسب است که کیفیت و کارآیی بسیار زیادی دارد و شما را از گرمای ناشی از پخت و پز و بوی نامطبوع آشپزخانه خلاص می کند. هودها در انواع مختلف مخفی ، زیرکابینتی ، شومینه ای ، مورب ، جزیره و … عرضه می گردند. مشتریان می توانند با توجه به فضا ، نیاز و سلیقه خود هودهای مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

✳️اجاق گاز

? از جمله مهم ترین ابزارهای آشپزی اجاق گاز است که می بایست کیفیت بالا و استاندارد های لازم برای طبخ غذایی لذیذ و سالم را داشته باشد. اجاق گازهای صفحه ای باکیفیت بسیار بالا و طراحی فوق العاده ، لذت آشپزی را برای شما به ارمغان می آورد و به آشپزخانه ی شما جلوه ای خاص می بخشد.

✳️سینک ظرفشویی

?سینک ظرفشویی یکی از اقلام مهم و پر استفاده در هر آشپزخانه ای است. به همین علت کارآیی ، کیفیت و زیبایی آن از اهمیت بسیاری برخوردار است و انتخاب یک سینک آشپزخانه با چنین شرایطی می تواند در بهبود کیفیت آشپزخانه ی شما تاثیر مستقیم داشته باشد. سینک های ظرفشویی در انواع و ابعاد مختلفی عرضه شده اند. سینک ها به صورت توکار ، روکار ، هم سطح ، زیر صفحه ای تولید و عرضه می شوند. هم چنین جنس آن ها استیل ، گرانیتی و کریستال می تواند باشد.

به مدیریت : سعید میرجمالی

 

پخش تجهیزات آشپزخانه خانگی آنتیک در تهران , تجهیزات آشپزخانه , ماشین ظرفشویی , ماشین لباسشویی , هود , سینک , اجاق گاز , فر , مایکروویو , شیرآلات , لوازم برقی , چای ساز , قهوه ساز , آب میوه گیری , لوازم آشپزخانه ,