پخش شیشه مات کن صفرزاده در تهران

?تولید و پخش روکش پی وی سی پشت چسبدار و شیشه مات کن به صورت کلی و جزئی

? ارسال به سراسر کشور

?بهترین کیفیت

⭕️روکش پی وی سی

?روکش PVC نوعی پلاستیک فشرده از جنس پی وی سی و از مشتقات پلیمری و دارای گروه وینیلی هستند. روکش PVC دارای قابلیت انعطاف پذیری می باشد.

⭕️شیشه مات کن

?شیشه مات کن ها به شکل برچسب طراحی می شوند که به راحتی روی سطح شیشه قابل نصب می باشند و مات کن های شیشه نوعی پرده محسوب می شوند و شما می توانید از آن ها برای خصوصی سازی فضای داخل منزل تان استفاده کنید.

⭕️انواع مدل های مات کن شیشه برای ساختمان
?برچسب مات کننده ساده شیشه

?برچسب های مات کننده ساده یکی از ارزان ترین و پرطرفدارترین انواع مات کن ها می باشند که این برچسب ها دارای هیچگونه طرحی نمی باشند و جنبه تزیینی نیز ندارند.

?برچسب های مات کننده نور محیط را از بین نمی برند و به صورت کامل نیز نمی توانند جلوی دید را بگیرند و از آن ها می توانید برای پنجره های ساختمان های مسکونی و اداری استفاده نمایید.

?برچسب مات کننده طرح دار شیشه

?مات کننده های طرح دار دارای جنبه تزیینی می باشند و شما می توانید طرح این مدل مات کننده ها را با توجه به سلیقه شخصی تان انتخاب نمایید و این مدل مات کننده ها نسبت به مات کننده های ساده جلوی دید را بیشتر می گیرند و باعث می شوند پنجره های ساختمان زیبا و جذاب تر به نظر برسند.

?برچسب های مات کننده رنگی شیشه

?مات کننده های رنگی شیشه جذابیت خاصی دارند و این مدل شیشه مات کن ها برای ساختمان های مسکونی و ساختمان های اداری و تجاری مناسب هستند

به مدیریت : عیسی صفرزاده

 

 

 

 

 

 

پخش روکش پی وی سی پشت چسبدار  در تهران , روکش پی وی سی پشت چسبدار  , شیشه مات کن , روکش پی وی سی , قیمت روکش پی وی سی پشت چسبدار , قیمت  شیشه مات کن ,