Address & Contact

Our Address

جاده قدیم،هشتگرد،گلسار،نبش کوچه امین

فروشگاه لوله و اتصالات فتاحی

✅تنها نماینده پخش شلنگ شمس

✅پخش فتاحی در پی آن است تا با ارائه لیست قیمت رقابتی در رابطه با نیاز شما به انواع لوله و اتصالات نیازهای شما را برطرف کند.

✅اتصالات لوله کشی انواع مختلفی دارند که هر یک با توجه به ویژگی های مخصوص خود در شرایط مختلفی به کار برده می شوند. با کمک این اتصالات لوله کشی است که می توان آب،گاز و … را به مسیر مورد نظر هدایت کرد. استفاده از اتصالات لوله کشی باعث می شود تا هنگام خراب شدن قسمتی از لوله ها، بتوان به راحتی تعمیرات را انجام داد.

لوله کش های متخصص معمولا به قدری در کار خود حرفه ای هستن که تنها با نگاه کردن به مسیر لوله کشی می توانند تشخیص دهند به چه نوع قطعات و اتصالات لوله کشی نیاز است.

?اتصالات مغزی

از مغزی ها معمولا برای اتصال دو قطعه از اجزای لوله کشی و همچنین تغییر دادن قطر لوله ها استفاده می شود. مغزی به قطعه کوتاه آهن ریخته شده در قالب گفته می شود که دو سر خارجی آن اصطلاحا دنده می گردد. مغزی ها در دو نوع روپیچ توپیچ و رو پیچ ساده دسته بندی می شوند. نوع دیگری از مغزی ها با نام لوله مغزی نیز در اتصالات لوله کشی به کار برده می شوند. این لوله ها معمولا طولی کمتر از ۳۰ سانتی متر دارند و در دو سر آن ها عملیات رزوه کاری انجام شده است. این مسئله باعث می شود تا تعویض این نوع لوله ها بسیار آسان انجام شود.

?درپوش لوله

از درپوش ها برای مسدود ساختن لوله ها و انشعابات آن ها استفاده می شود. در پوش ها به طور کلی به دو نوع چهار گوشه و شش گوشه تقسیم بندی می شوند. نوع اول معمولا برای لوله هایی با قطر کم و نوع دوم برای لوله های بزرگ تر استفاده می شوند. از درپوش ها می توان برای لوله هایی استفاده کرد که در قسمت انتهایی خود رزوه مادگی دارند. یکی از موارد استفاده درپوش ها، در دریچه های مربوط به بازدید است.

?مهره ماسوره

یکی از متداول ترین نوع اتصالات لوله کشی، مهره ماسوره ها می باشند. مهره ماسوره از سه تکه جداگانه، شامل قسمت نری، مادگی و واسط ارتباطی تشکیل شده اند. این دو قسمت با توجه به نوع رزوه ای که دارند بر روی دو لوله ای که قصد اتصالشان را داریم قرار می گیرند، سپس جفت شده و واسط مانند یک پل ارتباطی، اتصال را بین اجزای دیگر برقرار می کند.

به مدیریت:هادی فتاحی

 

 

 

 

لوله , انواع لوله , لوله و اتصالات فتاحی در هشتگرد , فروشگاه لوله و اتصالات فتاحی در هشتگرد , نماینده پخش شلنگ شمس , پخش فتاحی , فروش انواع لوله در هشتگرد , کاربرد انواع لوله , مهره ماسوره , درپوش لوله , اتصالات مغزی ,