پخش و فروش انواع لوله و اتصالات میرحیدری در لاهیجان(استان گیلان)

✳️پخش و فروش انواع لوله و اتصالات به شهرها و فروشگاه های معتبر

✳️نمایندگی لوله سه لایه کارا یزد و اویسا لوله جی و رویال پایپ (فرشید) و لوله پنج لایه نیوپایپ و پخش انواع پمپ خانگی شناور کفکش

✳️اتصالات لوله کشی انواع مختلفی دارند که هر یک با توجه به ویژگی های مخصوص خود در شرایط مختلفی به کار برده می شوند. با کمک این اتصالات لوله کشی است که می توان آب،گاز و … را به مسیر مورد نظر هدایت کرد. استفاده از اتصالات لوله کشی باعث می شود تا هنگام خراب شدن قسمتی از لوله ها، بتوان به راحتی تعمیرات را انجام داد.

✳️لوله کش های متخصص معمولا به قدری در کار خود حرفه ای هستن که تنها با نگاه کردن به مسیر لوله کشی می توانند تشخیص دهند به چه نوع قطعات و اتصالات لوله کشی نیاز است.

💫اتصالات مغزی 

از مغزی ها معمولا برای اتصال دو قطعه از اجزای لوله کشی و همچنین تغییر دادن قطر لوله ها استفاده می شود. مغزی به قطعه کوتاه آهن ریخته شده در قالب گفته می شود که دو سر خارجی آن اصطلاحا دنده می گردد. مغزی ها در دو نوع روپیچ توپیچ و رو پیچ ساده دسته بندی می شوند. نوع دیگری از مغزی ها با نام لوله مغزی نیز در اتصالات لوله کشی به کار برده می شوند. این لوله ها معمولا طولی کمتر از ۳۰ سانتی متر دارند و در دو سر آن ها عملیات رزوه کاری انجام شده است. این مسئله باعث می شود تا تعویض این نوع لوله ها بسیار آسان انجام شود.

💫درپوش لوله 

از درپوش ها برای مسدود ساختن لوله ها و انشعابات آن ها استفاده می شود. در پوش ها به طور کلی به دو نوع چهار گوشه و شش گوشه تقسیم بندی می شوند. نوع اول معمولا برای لوله هایی با قطر کم و نوع دوم برای لوله های بزرگ تر استفاده می شوند. از درپوش ها می توان برای لوله هایی استفاده کرد که در قسمت انتهایی خود رزوه مادگی دارند. یکی از موارد استفاده درپوش ها، در دریچه های مربوط به بازدید است.

💫مهره ماسوره 

یکی از متداول ترین نوع اتصالات لوله کشی، مهره ماسوره ها می باشند. مهره ماسوره از سه تکه جداگانه، شامل قسمت نری، مادگی و واسط ارتباطی تشکیل شده اند. این دو قسمت با توجه به نوع رزوه ای که دارند بر روی دو لوله ای که قصد اتصالشان را داریم قرار می گیرند، سپس جفت شده و واسط مانند یک پل ارتباطی، اتصال را بین اجزای دیگر برقرار می کند.

فروشگاه پخش میرحیدری در لاهیجان، مرکز تخصصی عرضه و پخش انواع شیرآلات بهداشتی به صورت توکار و روکار، فلاش تانک های روکارو بهترین کیفیت لوله و اتصالات برای مصارف ساختمانی است

💫اتصالات لوله کشی از چه موادی ساخته می شوند؟

اگر به کارهای فنی علاقه داشته باشید، قطعا مغزی های برنجی شیرآلات و یا انواع سه راهی های فلزی را دیده اید. این اتصالات جزء اولین اتصالات امروزی هستند که کاربرد بسیار زیادی در ساختمان سازی داشته است. از آنجا که استفاده از لوله های فلزی بسیار متداول بوده است، برای اتصال آن ها نیز از اتصالات فلزی استفاده می کردند. اما وجود مشکلات بسیار زیاد در نحوه ی آب بندی آن ها باعث شد که مهندسان به فکر ساخت لوله و اتصالات جدیدتر باشند.

امروزه انوع اتصالات لوله کشی را به وسیله مواد مختلف می سازند. لوله و اتصالات پلی اتیلن یکی از جدیدترین اتصالات ساختمانی است که ویژگی های منحصربفردی دارد. این نوع از اتصالات از وزن کمی برخوردار بوده و نصب کردن آن ها نیز بسیار راحت تر از سایر لوله ها و اتصالات است. همچنین پوشش درونی لوله ها طوری طراحی می شود که رسوب کمتری به خود جذب کند. بنابراین اگر به دنبال لوله و اتصالات باکیفیت و مقاوم هستید، بهتر است اتصالات پلی اتیلن را انتخاب کنید!

۰۹۱۱۸۸۷۷۹۸۹
۰۹۳۰۰۳۶۷۹۸۹
۰۱۳۴۲۴۲۷۷۶۵
۰۱۳۴۲۴۲۸۹۱۷

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

💫انواع اتصالات لوله کشی ساختمان کدامند؟

احتمالاً برایتان سوال باشد که از کدام اتصالات در لوله کشی ساختمان باید استفاده کرد؟
در پاسخ باید گفت همه چیز به مهندس ساختمان و لوله کش ارتباط دارد. گسترده بودن سیستم های لوله کشی باعث شده است که بتوانیم یک ساختمان را به شکل های مختلف لوله کشی کنیم.

در نتیجه از اتصالات مختلفی نیز می توان استفاده کرد. اما به نظر شما این سیستم ها از نظر کارایی هیچ تفاوتی با هم ندارند؟! قطعاً نوع لوله کشی ساختمان تاثیر مهمی بر طول عمر لوله ها و اتصالات ساختمانی دارد. بنابراین سیستم لوله کشی باید طوری طراحی شود که بتوان در آن از اتصالات مناسب استفاده کرد.
طی سالیان اخیر، انواع اتصالات لوله کشی با کاربردهای مختلف ساخته شده است که هرکدام دارای ویژگی‌های منحصربفردی هستند. در ادامه با چند نوع از این اتصالات آشنا می‌شوید.

۰۹۱۱۸۸۷۷۹۸۹
۰۹۳۰۰۳۶۷۹۸۹
۰۱۳۴۲۴۲۷۷۶۵
۰۱۳۴۲۴۲۸۹۱۷

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

💫اتصالات مغزی 

اگر بخواهیم دو لوله یا دو قطعه را هنگام لوله کشی به هم متصل کنیم، از اتصالات مغزی استفاده می کنیم. مغزی ها در حقیقت لوله های کوچک هستند که دو طرف آن ها رزوه شده است. یعنی دو طرف لوله، دنده هایی ایجاد شده استاین دنده ها باعث می شود که بتوان از آن ها برای اتصال لوله ها استفاده کرد. یکی دیگر از کاربردهای اتصالات مغزی، کم و زیاد کردن قطر لوله ها است. یک طرف این نوع از مغزی ها دارای قطر بیشتری نسبت به طرف دیگر است؛ بنابراین می توان دو لوله با قطرهای مختلف را به هم وصل کرد.

۰۹۱۱۸۸۷۷۹۸۹
۰۹۳۰۰۳۶۷۹۸۹
۰۱۳۴۲۴۲۷۷۶۵
۰۱۳۴۲۴۲۸۹۱۷

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

💫مهره ی ماسوره 

این نوع از اتصالات را احتمالا همه ی شما دیده اید! زیرا کاربرد فراوانی در لوله کشی ساختمان دارد. طراحی مهره ماسوره به صورت سه تکه ای انجام شده است. این تکه ها شامل نری و مادگی و همچنین قسمت ارتباط دهنده هستند که با توجه به نوع کاربرد دارای رزوه های مختلفی است. مهره ی ماسوره سه کاربرد بسیار مهم دارد که عبارتند از:
• کاربرد در سیستم های لوله کشی بسته در ساختمان
• برای متصل کردن دستگاه های مختلف مثل آب گرم کن، پکیج دیواری و …
• استفاده در کنار شیرهای قطع و وصل کننده

۰۹۱۱۸۸۷۷۹۸۹
۰۹۳۰۰۳۶۷۹۸۹
۰۱۳۴۲۴۲۷۷۶۵
۰۱۳۴۲۴۲۸۹۱۷

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

💫درپوش لوله 

ساده ترین نوع اتصالات ساختمانی هستند که برای انسداد لوله ها استفاده می شوند. اگر بخواهیم یک لوله با قطر کم را مسدود کنیم، درپوش های چهار گوشه بهترین گزینه است. برای مسدود کردن لوله های با قطر زیاد نیز درپوش های شش گوشه پیشنهاد می شود.

۰۹۱۱۸۸۷۷۹۸۹
۰۹۳۰۰۳۶۷۹۸۹
۰۱۳۴۲۴۲۷۷۶۵
۰۱۳۴۲۴۲۸۹۱۷

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

💫بوشن ها 

بوشن یک نوع از اتصالات لوله کشی است که داخل آن به صورت کامل رزوه شده است. بنابراین می توان از آن ها برای متصل کردن لوله هایی استفاده کرد که سطح بیرونی آن ها رزوه شده (یعنی داخل آن شیارهایی ایجاد شده) باشد. انواع بوشن را بر اساس نوع کاربرد به سه دسته تقسیم می کنند که عبارتند از:
• بوشن معمولی: اگر بخواهیم دو لوله با قطر یکسان را به هم متصل کنیم از بوشن های معمولی استفاده می کنیم.
• بوشن تبدیل: برای اتصال دو لوله با سایزهای مختلف کاربرد دارد.
• بوشن روپیچ توپیچ: این نوع از بوشن ها دارای طراحی خاصی هستند. یک طرف آن رزوه ی داخلی و طرف دیگر آن رزوه ی خارجی دارد. بنابراین می توان به وسیله ی آن ها مقدار کمی به طول لوله ی اصلی اضافه کرد.

۰۹۱۱۸۸۷۷۹۸۹
۰۹۳۰۰۳۶۷۹۸۹
۰۱۳۴۲۴۲۷۷۶۵
۰۱۳۴۲۴۲۸۹۱۷

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

💫انواع فلنج و واشر 

فلنچ نوعی صفحه ی چدنی است که می توان از آن برای بستن اتصالات لوله کشی مخصوص استفاده کرد. واشرها نیز برای آب بندی کردن فلنچ کاربرد دارند. نصب فلنچ ها باید با دقت بسیار زیادی انجام شود زیرا اگر پیچ ها به صورت مناسب بسته نشده باشد، ممکن است به لوله کشی آسیب وارد کند.

۰۹۱۱۸۸۷۷۹۸۹
۰۹۳۰۰۳۶۷۹۸۹
۰۱۳۴۲۴۲۷۷۶۵
۰۱۳۴۲۴۲۸۹۱۷

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

💫مزایای لوله و اتصالات پلیمری 

لوله و اتصالات پلیمری انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سایر لوله ها دارند و به همین دلیل کمتر دچار شکستگی می شوند. این لوله ها بدلیل انعطاف پذیر بودن در صورتی که در خاک مدفون شوند تنش های فشاری کمتری را تحمل می کنند. اگر چه فشارهای وارده به این نوع لوله ها نباید از حد مجاز بیشتر شود. بنابراین انعطاف پذیری بیشتر این لوله ها و اتصالات، ایمنی و ضریب اطمینان بیشتری را به سیستم لوله کشی می دهد. لوله های پلیمری به دلیل انعطاف پذیری به اتصالات کمتری نیاز دارند و می توانند در سطوح شیب دار و ناهموار به راحتی اجرا شوند و فضای کمتری را نیز اشغال کنند.

?لوله و اتصالات پلیمری قریب به ۵۰ سال سابقه کاربرد موفق در تاسیسات ساختمانی و خطوط انتقال را دارند. مطالعات و تجربه های زیاد مصداقی بر این موضوع است. لوله های سیمانی معمولا طول عمری ۱۵ ساله دارند در حالی که لوله های پلیمری طول عمری بین ۵۰ تا ۱۰۰ سال دارند.

لوله و اتصالات پلیمری هزینه کمتری نسبت به انواع فلزی داشته و همینطور هزینه ی نگهداری کمتری به دنبال دارد.

قابلیت بازیافت ویژگی مثبت دیگری است که لوله و اتصالات پلیمری داشته و بدین ترتیب اثرات منفی کمتری بر محیط زیست می گذارد.

افت فشار کمتر در سیستم های لوله کشی، ذخیره انرژی، نصب آسان از مزایای دیگر این لوله ها و اتصالات است که باعث کاربرد زیاد آن در تاسیسات آبرسانی و فاضلاب شهری و ساختمانی می شود.

لوله و اتصالات پلیمری به دلیل آب بندی مناسب هزینه نگهداری کمتری دارند.

این لوله ها مقاومت زیادی در برابر خوردگی دارند. در صورتی که لوله های سیمانی با قرار گرفتن در معرض محلول های آب نمک طی مدت ۳ سال خورده می شوند.

لوله و اتصالات پلیمری نسبت به سایر لوله ها سبک تر بوده و به راحتی نصب می شوند.

۰۹۱۱۸۸۷۷۹۸۹
۰۹۳۰۰۳۶۷۹۸۹
۰۱۳۴۲۴۲۷۷۶۵
۰۱۳۴۲۴۲۸۹۱۷

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

💫معایب لوله و اتصالات پلیمری 

در کنار مزایای بیان شده، لوله و اتصالات پلیمری معایبی نیز دارند:

بعضی از لوله و اتصالات پلیمری مانند لوله های پی وی سی تنش های کششی کمتری را تحمل می کنند و همچنین با وارد شدن ضربه شکسته می شوند.

بعضی از انواع این لوله ها در دمای بالا نرم می شوند و به راحتی تغییر شکل داده و دفرمه می شوند. تولید کنندگان برای افزایش دمای قابل تحمل این لوله ها اقدام به تغییر ساختار شیمیایی آنها می کنند اما این کار باعث می شود سایر ویژگی های این لوله ها مانند مقاوت ضربه ای، مقاومت کششی و استحکام آنها کاهش یابد.

۰۹۱۱۸۸۷۷۹۸۹
۰۹۳۰۰۳۶۷۹۸۹
۰۱۳۴۲۴۲۷۷۶۵
۰۱۳۴۲۴۲۸۹۱۷

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

💫شیرآلات صنعتی 

شیرآلات صنعتی نقش مهمی را صنایع دارند و کاربردهایی نظیر قطع و وصل و کنترل جریان سیستم های تهویه، سیستم های انتقال سیال دارند. شیرها به منظور بهینه کردن شرایط عملکرد خطوط انتقال استفاده می شوند و می توانند در بخش های بالادستی ، میان دستی و پایین دستی نصب شوند. صنایع نفت و گاز زیرمجموعه ی خطوط انتقال محسوب شده و بر حسب شرایط فشاری و دمایی و عملکردی در این صنعت از شیرهای مختلفی استفاده می شود. نوع سیال عامل مهمی در انتخاب شیر ، جنس بدنه آن، جنس دیسک و نوع عملگر می باشد.

💫شیرآلات صنعتی بر اساس کاربرد:

۱- قطع و وصل جریان : شیرآلات کشویی

۲- کنترل دبی جریان سیال : شیرآلات پروانه ای

۳- کنترل جهت جریان : شیرآلات یکطرفه

۴- کنترل فشار جریان : شیرآلات فشار شکن

۵- تمیز کردن مسیر جریان : صافی

نوع اتصال شیرآلات چدنی به صورت فلنجی بوده و هرکدام از شیرآلات چدنی نیاز به دو فلنج دارد و همچنین نوع اتصال شیرآلات برنجی به صورت دنده ای می باشد.

۰۹۱۱۸۸۷۷۹۸۹
۰۹۳۰۰۳۶۷۹۸۹
۰۱۳۴۲۴۲۷۷۶۵
۰۱۳۴۲۴۲۸۹۱۷

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

💫عملگر شیرآلات(actuator)

عملگر شیرآلات بر حسب کاربرد به صورت دستی یا غیر دستی است. عملگرهای دستی به صورت گیربکسی یا اهرمی می باشند که با چرخاندن ساعتگرد و یا پادساعتگرد آن شیر باز یا بسته می شود.
در بعضی از کاربردها، کنترل شیر آلات به صورت دستی ممکن نیست و یک عملگر بر روی آنها نصب می شود از جمله :

شیرآلات با سایز بزرگ که تحت فشار هیدروستاتیکی زیادی قرار دارند.

شیرآلاتی که کنترل آنها از محلی دور دست انجام می شود.

زمانی که زمان باز و بسته کردن و کنترل شیرآلات خیلی زیاد می باشد.

عملگر وسیله ای است که یک حرکت چرخشی یا خطی را ایجاد می کند و این کار را بعد از دریافت پیام از سیستم های کنترلی انجام می دهد.

💫انواع عملگرهای شیرآلات 

عملگر الکتریکی : به واسطه نیروی برق با عث باز و بسته و تنظیم شیرآلات می شود .

عملگر پنوماتیکی : با کمک نیرو باد و هوای فشرده گشتاور لازم برای تنظیم حالات های مختلف شیرآلات را تامین میکند .

عملگر هیدرولیکی : عملگرهای هیدرولیکی نیروی لازم برای تنظیم حالت های شیرآلات را به واسطه نیروی روغن بر پایه نفت خام ایجاد میکند .

عملگر سلونوئیدی : نوعی از عملگرهای برقی می باشد .

۰۹۱۱۸۸۷۷۹۸۹
۰۹۳۰۰۳۶۷۹۸۹
۰۱۳۴۲۴۲۷۷۶۵
۰۱۳۴۲۴۲۸۹۱۷

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

💫لوله چیست؟

لوله قطعه ای استوانه ای شکل و توخالی است که در سیستم های لوله کشی به منظور انتقال مایعات، گازها و گاها جامدات کاربرد دارد. حالا اگر میخواهید قیمت لوله را در انواع مختلف ببینید میتوانید میتوانید با کلیک بروی لینک های بالا وارد لیست قیمت لوله های مختلف شوید .

💫ویژگی های لوله فلزی 

لوله فلزی، از نوع لوله های مستحکم، صلب و با ضریب انبساط حرارتی پایین است. البته لوله فلزی سنگین بوده و برای جابجایی نیاز به عوامل کاری بیشتری دارد.

لوله های سیاه درزدار و لوله های مانیسمان به طور معمول در معرض خوردگی قرار دارند. اگرچه در کشور ما برای ایجاد تمایز لوله های فلزی را با نام لوله های کربن استیل یا لوله های سیاه می شناسیم اما باید توجه کنیم که لوله های گالوانیزه و لوله های استنلس استیل نیز در دسته ی لوله های فلزی قرار دارند.

لوله های فلزی در انواع مختلف تولید می شود که بر حسب کاربرد به ۳ دسته مهم تقسیم می شوند.

💫انواع لوله های فلزی 

لوله ها دارای آلیاژهای متفاوتی می باشند که یکی از پرکاربردترین آلیاژهای مصرفی در تاسیسات و صنعت ، لوله های فولادی می باشند که به نام لوله های فلزی نیز شناخته می شوند . لوله های فولادی نیز دارای دسته بندی های متفاوتی می باشند که کی از رایج ترین آن ها لوله های کربن استیل و لوله های ST – 37 می باشند .
در ادامه به بررسی لوله های کربن استیل خواهیم پرداخت :
۱- لوله مانیسمان ( بدون درز )
۲-لوله سیاه درزدار
۳- لوله گالوانیزه

۰۹۱۱۸۸۷۷۹۸۹
۰۹۳۰۰۳۶۷۹۸۹
۰۱۳۴۲۴۲۷۷۶۵
۰۱۳۴۲۴۲۸۹۱۷

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

💫لوله های مانیسمان 

از لوله های مانیسمان در سیستم های فشار بالا و دما بالا استفاده می گردد و این نوع لوله ها قابلیت دوام بیشتری در محیط های با خوردگی بالا دارند و ساختار و مقاومت یکنواختی در تمام طول لوله وجود دارد. لوله های بدون درز به روش های مختلفی همچون ریخته گری شنی، ریخته گری گریز از مرکز، مانیسمان و … تولید می گردد. قیمت لوله مانیسمان به صورت روزانه در سایت پایپ کالا ثبت می شود .

هزینه تولید لوله های مانیسمان در سایزهای بزرگ زیاد بوده و معمولا در سایزهای کوچکتر از آنها استفاده می شود.لوله های مانیسمان نام دیگر آن، لوله بدون درز می باشد که برای استفاده در فشار و دمای بالا می باشد از جمله مواردی که از لوله مانیسمان استفاده می شود برای سیستم اطفاء حریق ، موتورخانه و … می باشد. قیمت لوله تولید شده به این روش در این صفحه موجود می باشد .

۰۹۱۱۸۸۷۷۹۸۹
۰۹۳۰۰۳۶۷۹۸۹
۰۱۳۴۲۴۲۷۷۶۵
۰۱۳۴۲۴۲۸۹۱۷

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

💫لوله های سیاه درزدار 

نوع دیگری از لوله ها ، لوله های درز دار می باشند که با استفاده از لوله کردن ورق و جوشکاری درز آن تولید می شود. از لوله های درز دار برای انتقال گاز، بخار و آب در سیستم های تاسیساتی فشار متوسط و سیستم های آتش نشانی و فاضلاب استفاده می شود.

لوله های درز دار هزینه تولید پایین تری داشته و نسبت به لوله های مانیسمان قیمت پایین تری دارد همچنین حد تحمل فشار و دمایی پایین تری نسبت به لوله های مانیسمان دارد.می توانید با مراجعه به بخش لوله های درزدار از قیمت لوله ها مطلع شوید.

نکته : برای سایزهای کوچک و متوسط لوله های مانیسمان مناسبتر و در سایزهای بزرگ لوله های درزدار به صرفه ترند.

۰۹۱۱۸۸۷۷۹۸۹
۰۹۳۰۰۳۶۷۹۸۹
۰۱۳۴۲۴۲۷۷۶۵
۰۱۳۴۲۴۲۸۹۱۷

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

💫لوله گالوانیزه چیست ؟

لوله های گالوانیزه نیز نوع دیگری از لوله ها فلزی می باشد که به دو دسته لوله های فولادی گالوانیزه و لوله های آهنی گالوانیزه تقسیم می شوند. لوله های فولادی گالوانیزه در مقایسه با نوع آهنی سبکتر و براق تر هستند.

از لوله ای گالوانیزه در تجهیزات تهویه مطبوع، محیط های اسیدی و مستعد زنگ زدن، گلخانه ها،تصفیه خانه ها، حصارکشی، سیستم های تخلیه فاضلاب استفاده می شود. کلیه لوله های گالوانیزه در شاخه های ۶ متری و از سایز ۱/۲ اینچ تا قطر ۶ اینچ تولید می گردند و اتصال آنها به صورت دنده ای است.

لوله های گالوانیزه معمولا در سیستم زیرزمینی کاربرد ندارد. لوله های گالوانیزه برای انتقال آب استفاده می شود و به علت پوششی که از فلز روی دارند مورد خوردگی و زنگ زدگی قرار نمیگیرند . لوله های گالوانیزه به صورت جوشی استفاده نمی شوند و هر دو سر آن به صورت دنده ای می باشد.

قیمت لوله های گالوانیزه شده در سایت پایپ کالا به صورت روزانه منتشر می شود که در برندهای متفاوتی نیز موجود می باشد.

💫گالوانیزاسیون به دو روش خوردگی لوله را کاهش می دهد :

۱- لایه ای مانند رنگ بر روی لوله ایجاد می کند و لایه ی اکسیدی شبیه آلومینیوم یا ضد زنگ را تشکیل می دهد.
۲- لایه ی روی(Zn) نقش فداکارانه ای را در لوله ی گالوانیزه بازی می کند. در یک فرآیند خوردگی همواره آند فدای کاتد شده و خورده می شود و در لوله گالوانیزه لایه ی روی(zinc) نقش آندی را ایفا می کند.

۰۹۱۱۸۸۷۷۹۸۹
۰۹۳۰۰۳۶۷۹۸۹
۰۱۳۴۲۴۲۷۷۶۵
۰۱۳۴۲۴۲۸۹۱۷

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

💫صلبیت لوله های فولادی 

صلبیت در لوله ها نقش بسیار مهمی دارد چرا که به واسطه آن فاصله بین بست و آویز لوله تعیین می شود. بست لوله های فلزی به دلیل صلبیت بالا در فواصل بزرگتری قرار می گیرد. در لوله و اتصالات پلیمری که انعطاف بیشتری دارند فاصله بست ها باید کمتر باشد.

۰۹۱۱۸۸۷۷۹۸۹
۰۹۳۰۰۳۶۷۹۸۹
۰۱۳۴۲۴۲۷۷۶۵
۰۱۳۴۲۴۲۸۹۱۷

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

💫مزایای لوله های فولادی 

ضریب انبساط حرارتی لوله های فولادی کم است و بنابراین در سیستم هایی که از لوله های فولادی استفاده می شود نیاز کمتری به لوپ های انبساطی و همینطور قطعه انبساطی یا لرزه گیرهای آکاردئونی است.

اگرچه لوله های فولادی صلبیت بالایی دارند و کمتر تغییر شکل می دهند اما در عوض نیروهای بزرگی را به تکیه گاهها وارد می کنند.

۰۹۱۱۸۸۷۷۹۸۹
۰۹۳۰۰۳۶۷۹۸۹
۰۱۳۴۲۴۲۷۷۶۵
۰۱۳۴۲۴۲۸۹۱۷

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

💫لوله های سیاه فولادی 

لوله های سیاه فولادی، پوشش گالوانیزه ندارد. نام لوله سیاه به دلیل پوشش تیره سطح این نوع لوله هاست که به دلیل آهن اکسیده شده بر روی آن ایجاد شده است. از لوله های فلزی سیاه در مکانهایی استفاده می شود که نیازی به لوله گالوانیزه نباشد.

لوله های سیاه به دلیل مسائل بهداشتی، برای انتقال آب آشامیدنی کاربردی ندارد اما می تواند در انتقال سیالاتی مانند گاز و سیالاتی بجز آب آشامیدنی استفاده شود. قیمت لوله سیاه به علت اینکه فرآیند گالوانیزه روی آن ها انجام نمی شود از قیمت لوله هایی که فرآیند گالوانیزه انجام می شود پایین تر است .

به مدیریت: سید عباس میرحیدری 

شماره های تماس:
۰۹۱۱۸۸۷۷۹۸۹
۰۹۳۰۰۳۶۷۹۸۹
۰۱۳۴۲۴۲۷۷۶۵
۰۱۳۴۲۴۲۸۹۱۷

 

 

 

 

لوله , انواع لوله , لوله و اتصالات میرحیدری در لاهیجان , پخش انواع لوله و اتصالات در گیلان , قیمت انواع لوله و اتصالات در لاهیجان , پخش میرحیدری , فروش انواع لوله در لاهیجان , کاربرد انواع لوله , مهره ماسوره , درپوش لوله , اتصالات مغزی , پخش لوله و اتصالات در لاهیجان ,  لوله سه لایه کارا یزد , لوله جی ,  لوله پنج لایه نیوپایپ ,  پخش انواع پمپ خانگی , شناور ,  کفکش , پمپ خانگی در لاهیجان , وله پنج لایه در لاهیجان , لوله کشی , لوله و اتصالات ,