Address & Contact

Our Address

یاسوج ، جاده اصفهان ، جنب کارخانه شهدناب

مواد غذایی ماهان

? پخش موادغذایی ماهان آماده خدمات رسانی محصولات تک ماکارون ، محصولات ذائقه ، محصولات محلات 

مدیریت:آقای جلیل نصب

شرکت تولیدی تک ماکارون با راه اندازی همزمان ۲ خط تولید انواع محصولات کوتاه و بلند و فراهم آوری شرایط مطلوبی همچون سالن های بزرگ منطبق با استانداردهای جهانی، امکانات و تاسیسات حرارتی و برودتی، سیستم های پیشرفته تصفیه آب و فاضلاب و سیستم کامپیوتری و مدرن نگهداری و فرآوری و اختلاط مواد اولیه، توانست محصولات متنوع خود را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

محصولات این شرکت معظم در مهرماه ۱۳۷۷ با تنوعی بالغ بر ۵ محصول رشته ای و ۱۰ محصول فرمی و بصورت انبوه در کلیه نقاط کشور توزیع و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت . کیفیت منحصر بفرد محصولات ، ارزش تغذیه ای بالا ، بسته بندی زیبا و جذاب باعث شد تا محصولات تک ماکارون منطبق با اکثریت سلیقه ها و ذائقه ها قرار گرفته و اقبال عمومی را به همراه داشته باشد.

پس از تکمیل ظرفیت خطوط شرکت تولیدی تک ماکارون در قالب طراحی جامع و از قبل برنامه ریزی شده طرحهای تحقیقاتی و توسعه ای خود را بصورت افزایش همزمان ظرفیت و تنوع محصولات (در دو مرحله، اول ۸۱-۸۰ و سپس در سال ۸۷-۸۶) در پیش گرفت . بطوریکه هم اکنون این شرکت با ۶ خط تولید محصولات ماکارونی قادر است بیش از ۴۵۰ تن محصولات مختلف را به بازار ارایه نماید.

تولید انبوه با بهترین کیفیت و ارزش تغذیه ای بالا همواره سیاست راهبردی شرکت تک ماکارونه بوده است . با توجه به اینکه بیش از ده ها شرکت در اقصی نقاط جهان به کار ساخت خطوط تولید محصولات ماکارونی اشتغال دارند، شرکت بولر سوئیس و فاوا ایتالیا در امر تولید خطوط ماکارونی انتخاب گردید. شرکت بولر ارائه دهنده تکنولوژی منحصر به فرد پلی ماتیک (حذف مخلوط کن های متعدد ) و انطباق کامل خطوط بولر با آردهای ویژه ماکارونی می باشد.

همزمان با راه اندازی واحد مدرن آردسازی آردداران در سال ۱۳۸۲ با گندم نرم و همچنین دستیابی به تکنولوژی مدرن آسیابانی گندم دوروم در سال ۱۳۸۴ و راه اندازی و بهره برداری واحد دوروم، دست یابی به کیفیت مطلوب ماکارونی سمولینا همتراز با کشورهای نام آشنای ماکارونی در ایتالیا سرلوحه کار شرکت تک ماکارون قرارگرفت

 

تاسیس شرکت پخش مواد غذایی , سود پخش مواد غذایی , آموزش پخش مواد غذایی , پخش مواد غذایی , شرکت پخش مواد غذایی ,