Address & Contact

Our Address

رشت بلوار شهید انصاری روبروی بانک ملی

Telephone

پخش و تولید آینه های تزئینی احمدزاده

?  ارائه دهنده و تولید کننده‌ انواع شیشه‌های تزئینی ساختمانی(استین گلاس، تیفانی، فیوزگلاس و…) در زمینه فروش و قیمت محصولات شیشه لطفا” با ما در تماس باشید.

?  ارائه دهنده و تولیدکننده‌ انواع شیشه‌های دکوراتیو-پارتیشن و.. (فیوزگلاس و…)

?  تولیدکننده‌ و ساخت انواع شیشه‌های تزئینی نورگیر، سقف کاذب، گنبد شیشه ای

? مشاوره،طراحی ، اجرای و سازنده شیشه‌های رنگی و پنجره های سنتی

?  طراحی و اجرای شیشه های لمینیت، شامل: نما- نورگیر- ویترینی

?  ارائه دهنده و تولید کننده انواع آینه‌ها شامل: آینه تزئینی-آینه ونیزی-آینه آنتیک و سایر سازه های آینه کاری و هنری

نحوه انجام کار:

ابتدا قبل از انجام هر کاری اساتید ما در مکان شما بصورت رایگان جهت اندازه گیری دقیق حضور میابند و بعد از بررسی های لازم اقدام به آماده سازی زیر کار پرداخته که این زیر کار شامل: گره چینی برجسته، مقرنس، قطار سازی، انواع رسمی بندی می باشد.

بعد از زیر کار سازی ما سراغ طراحی هندسی آن می رویم که بعد از شناسایی نقش و نگارها به سراغ مواردی چون: هماهنگی با محیط کار، دوام ( مانند مناطق مرطوب و خشک)، زیبایی کار، دوام و عمر کار، تمیز کردن آسان و …. را مورد توجه قرار می دهیم تا محل شما به بهترین نحو ممکن انجام شود.

اگر آن دسته از مشتریانی هستید که نیاز سریع به آینه کاری دارید و زمان کمی دارید، ما تا آنجا که در توانمان باشد در سریعترین زمان ممکن آینه کاری مکان شما را بهترین کیفیت انجام می دهیم.

اگر شما ایده و یا طرح خاصی برای آینه کاری در ذهنتان دارید ما به پیاده سازی ایده شما کمک می کنیم و کلیه سفارشات آینه کاری شما پذیرفته می شود.

آینه کاری یکی از هنرهای تزئینی ایران می باشد و از ابداع های هنرمندان ایرانی می باشد و آینه کاری از دوره ساسانیان رایج بوده است.
آینه و آب در فرهنگ ما ایرانیان نماد روشنایی و پاکی و همچنین نماد صفا و صداقت می باشد که کاربرد آینه کاری در معماری ایرانی همین معنا را دارد.

 

مدیریت: آقای احمدزاده

 

تولیدکننده آینه های تزئینی احمدزاده رشت,آینه کاری در رشت, آینه تزئینی در رشت,