پخش و تولید انواع پیچ و مهره خودرویی خودرو پیچ 

?پخش انواع پیچ های خودرویی ، پراید ، تیبا ، پیکان ، 405،نیسان، EF7، سمند، ال 90

?پیچ های ریز استوانه و رشویی ، سرتخت ، میخ پرچ، قفسه، رزوه آهن، سرمته واشردا، سرمته سرتخت

?تولید پیچ و قطعه های خاص

۱. پیچ و مهره های فابریکی
( ۴۰۵ ، ۲۰۶ ،پراید ، پیکان ،نیسان ،سمند ، ل۹۰ ، ef7 )
۲. میخ پرچ
۳. سرمته ( واشردار ، سرتخت )
۴. نیکلی ( قفسه )
۵. استوانه
۶. ورشوی
۷. بولتکس
۸. مهره ( واشردار ، سربسته ، خروسکی ، پرچی ، کاسه نمدی )
۹. پیچ های واشردار
۱۰. رزوه آهن (خودکار )
۱۱. اسپرینگ ( پروانه )

⚡️پیچ و مهره خودرویی

?پیچ‌ و مهره خودرویی اغلب به عنوان اتصال دهنده‌های رزوه ای شناخته می‌شوند. پیچ‌های خودرو از یک انتها دارای یک سر هستند. چنین پیچ و مهره‌هایی اغلب از سوراخ های قطعات مونتاژ شده وارد شده و سپس با استفاده از مهره محکم می‌شوند. مهره‌های خودرو نیز یکی از اجزای اتصال دهنده مهم برای این صنعت مهم هستند. این نوع اتصال دهنده‌های خودرو بطور معمول شش ضلعی یا مربع شکل بوده و دارای یک سوراخ رزوه‌ای است که به منظور پیچاندن پیچ و مهره ای که ساختارها را بهم چسبانده استفاده می‌شود.

?مهره های خودکار می توانند ماهیتی ساده داشته باشند یا ممکن است شامل مهره‌های t،مهره‌های قفل دار، مهره‌های شش گوش یا مهره‌های خود قفل شونده و… باشند. در بعضی موارد، بسته به ماهیت قطعاتی که باید به هم بسته شوند، واشرهای خودرو نیز ممکن است مورد نیاز باشد. وظیفه اصلی واشر نگه داشتن بار پیچ و مهره رزوه‌ای است. واشرها به منظور توزیع فشار در زیر مهره قرار می‌گیرند. انواع متداول واشر شامل واشر رادیاتور ، واشر مهره‌ای و واشر قفل پیچ می باشد.

⚡️کاربرد پیچ و مهره در صنایع خودروسازی :

?هر چه نیاز به تعویض قطعات بیشتر باشد از انواع اتصالات پیچ و مهره ای بیشتر استفاده می شود. پیچ و مهره ها با انواع و ابعاد مختلف در صنایع خودرو سازی به کار گرفته می شوند در ساختار کلی و بدنه و اتصال محورها به یکدیگر در قسمت های مختلف موتور خودرو در داخل کابین و … استفاده می شود. انواع پیچ و مهره صنایع خودروسازی دارای استحکام ، زده پوسیدگی و دوام بالا می باشند.

?استاندارد های پیچ و مهره های صنعت خودروسازی

?استاندارد din
?استاندارد iso
?استاندارد astm
?استاندارد en
?و غیره می باشد

?معرفی انواع پیچ و مهره خودرویی

?مجموعه پیچ و مهره‌های خودرویی شامل انواع مختلفی از پیچ و مهره‌هاست. پیچ و مهره‌هایی که در صنعت خودرو استفاده می‌شوند، ممکن است از مواد مختلفی از جمله آهن، فولاد ضد زنگ، نیکل، برنج و آلومینیوم ساخته شوند.

?متداول‌ترین اتصال دهنده‌های مورد استفاده در صنعت خودرو، اتصال‌دهنده‌های شش گوش هستند که شامل انواع پیچ‌ها و مهره‌های شش گوش می‌شوند. برخی از پیچ‌های مورد استفاده در صنعت خودرو شامل پیچ‌های آلن، پیچ خودکار، پیچ سرمته‌ ای، پیچ شش گوش، انواع پرچ چکشی، پیچ خشکه، پیچ دکمه‌ای و… هستند.

به مدیریت :

 

 

پخش و تولید انواع پیچ و مهره خودرویی در مشهد ,  خودرو پیچ خورشیدی در مشهد , پیچ و مهره خودرو , پیچ های خودرویی  ,  پیچ  پراید , پیچ تیبا , پیچ پیکان , پیچ 405 , پیچ نیسان , پیچ سمند ,پیچ های ریز استوانه و رشویی ,  پیچ سرتختپیچ میخ پرچ ,  رزوه آهن ,  سرمته واشردا ,  سرمته سرتخت  ,