تولید و فروش ظروف ادویه،آینه،چراغ مطالعه و تزئینات دکوری ویونا در آرادان سمنان

✨تولید لوازم دکوری و سنتی (ظروف ادویه،جاشمعی،میوه خوری)
✨انواع لوستر،آباژور،آینه،گردسوز و چراغ مطالعه

❇️یکی از عناصر مهم در معماری،نورپردازی است که جلوه خاصی به فضا می بخشد و نحوه استفاده صحیح و محل قرارگیری مناسب آن موجب زیباتر شدن فضا و دکوراسیون می شود و از جمله لوازم روشنایی دکوراسیون داخلی منزل می توان به لوستر،آباژور و آویز اشاره کرد که با متریال های گوناگون ساخته شده اند.

?انواع لوستر

⚡️کلاسیک

?لوسترهای کلاسیک از قدیمی ترین نوع لوستر به شمار می رود که از گذشته تاکنون بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.جنس بدنه لوستر های کلاسیک از شیشه،برنز،آلومینیوم یا فریم های کریستالی می باشد که در طرح های گوناگون اجرا شده اند.لوستر های کلاسیک در سبک معماری قدیمی استفاده می شود البته امروزه انواع مدرنیزه لوستر کلاسیک مورد توجه قرار گرفته است که تکمیل کننده زیبایی دکور است.

⚡️آویز

?لوستر آویز،کاربرد فراوانی در آشپزخانه دارد.این نوع لوستر معمولا تعداد شاخه های متفاوتی دارد همچنین دارای ارتفاع های بلند و کوتاه هستند و یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ویژگی این لوستر ها کم وزن بودنشان است. لوستر آویزی می تواند زیبایی چشمگیری به آشپزخانه شما ببخشد.

⚡️سقفی

?لوستر های سقفی یکی دیگر از مدل های لوستر های شیک است.این لوستر ها دارای یک صفحه تخت هستند که توسط آن به سقف متصل می شوندو گوی ها و کریستال ها از آن آویزان می شوند. لوستر های سقفی با انعکاس نور طرح های زیبایی روی سقف به وجود می آورند.

?آینه و کنسول

?کنسول یک میز دکوری شیک و لوکس است که کاربرد های گوناگونی دارد.از میز کنسول می توان به تنهایی یا با آینه همراه آن، بهره برد.آینه و کنسول می تواند به زیبایی دکوراسیون کمک شایانی کند.آینه و کنسول دارای طرح های متنوعی است که متناسب با دکوراسیون داخلی منزل انتخاب می شود.میز کنسول را می توان در مکان های مختلفی مانند:پذیرایی،اتاق خواب و…استفاده کرد.

?آباژور

?آباژور،وسیله ای است که توسط یک شید لامپ را می پوشاند و موجب می شودکه نور پخش شود.آباژور علاوه بر روشنایی جنبه تزئینی نیز دارد که به دکوراسیون جذابیت خاصی می بخشد.آباژور برای مطالعه،کسب آرامش و انجام فعالیت هایی که به نور غیرمستقیم نیاز باشد،گزینه مناسبی است.شید آباژور ها از پارچه کتان،پنبه یا ورق کاغذی و بدنه آن از جنس چوب،برنز،برنج،شیشه و…تهیه می شود.آباژور ها دارای دو نوع رومیزی و ایستاده هستند.

به مدیریت:علی محمدی زاده

لوستر?
??????????????
آینه?
??????????????
آباژور?
??????????????
چراغ مطالعه?
??????????????
انواع پاف و صندلی ?
??????????????

 

 

 

لوازم دکوری , پخش و تولید لوازم دکوری , لوستر , انواع لوستر , گردسوز , تزئینات دکوری ویونا در سمنان , گالری ویونا در آرادان سمنان , ظروف ادویه , آینه , چراغ مطالعه , جا شمعی , میوه خوری , پخش ظروف دکوری در سمنان , قیمت انواع لوازم دکوری در آرادان سمنان ,