پخش و تولید واشرجات و فروش قطعات خودروهای داخلی و خارجی باتیس یدک

?پخش و تولید واشر واترپمپ،واشر دریچه ترموستات پراید،واشر اویل پمپ 
?یک سال گارانتی بازگشت و تعویض تمامی اجناس
⚡️قطعات موتور خودرو

?موتور ماشین را می‌توان از شگفت‌انگیزترین اختراعات بشر دانست. اختراعی که بی‌شک زندگی آدم‌ها را با تحول اساسی مواجه کرد. هرچه بیشتر درباره‌ این مجموعه‌ منظم و پیچیده بدانیم به شگفتی آن بیشتر پی می‌بریم.

?موتور ماشین انواع مختلفی دارد اما قطعات اصلی در تمام آن‌ها مشترک است. قطعاتی که عملکرد صحیح همه‌ آن‌ها در کنار هم به بازدهی کامل موتور منجر می‌شود، اما کوچکترین مشکل در کار هر کدام می‌تواند قطعات دیگر را نیز دچار معضلاتی کند و آسیب به هریک موجب آسیب به باقی قطعات شود.

⚡️اویل پمپ چیست؟

?اویل پمپ (oil pump) یا همان پمپ روغن یک موتور پمپ کننده روغن است که داخل بلوک سیلندر قرار دارد. نیروی خود را بطور غیر مستقیم و بوسیله‌ی واسطه از موتور می‌گیرد این واسطه‌ها بسته به نوع موتورها متغییر هستند که شامل میل‌ لنگ، میل بادامک، میل سوپاپ و یا محور دلکو می‌باشند. روغن، اصطکاک بین قطعات داخل سیلندر و سرسیلندر را به حداقل می‌رساند.

?به این صورت که یک فیلم نازک از روغن مابین دیواره‌ی خارجی پیستون و دیواره داخلی بوش سیلندر قرار می‌گیرد و عمل خنک کاری و روانکاری را انجام می‌دهد. این روغن از طریق کانال‌ها به قسمت بالای سرسیلندر هم می‌رسد یعنی پشت سوپاپ‌ها. در این قسمت روغن اطراف میل سوپاپ قرار می‌گیرد و اگر لاستیک‌ های ساق سوپاپ مشکل پیدا کند روغن به محفظه احتراق نفوذ کرده و عمل روغن سوزی صورت می‌پذیرد.

⚡️واترپمپ چیست و چه وظیفه ای برعهده دارد ؟

?در بیشتر مواقع قطعات کوچک در یک موتور خودرو نادیده گرفته می شود، اما این قطعات اغلب از مهمترین اجزا هستند تا همه چیز به درستی اجرا شود و در مسیر خود قرار گیرد.واترپمپ اساسی ترین نقش را در سیستم خنک کننده موتور ایفا می کند.

?در مورد خنک نگه داشتن موتور،واترپمپ یک بخش موثر و جدایی ناپذیر از این روند است.واترپمپ کارکرد مداوم موتور را کنترل می کند و به موتور این اجازه را می دهد تا گرمای شدیدی که از احتراق داخلی تولید می شود را تحمل کند. هنگامی که موتور شما روشن است, واترپمپ سرد کننده یا ضد یخ را در سرتا سر سیلندر و بلوک موتور گردش می دهد تا موتور را خنک کند. پس از اینکه خنک کننده از موتور عبور می کند، دوباره به رادیاتور فرستاده می شود تا قبل از ورود دوباره به موتور خنک شود.

به مدیریت:مهران شهاب زاده 

شماره های تماس:
09024447617
02136419081

 

واشر واتر پمپ 110mvm ورقه نسوز نانو آزبست درجه یک

????????????

واشر اویل پمپ ۵۳۰ mvm ورقه نسوز نانو آزبست درجه یک

????????????

واشر دریچه ترموستات پراید ورقه نسوز نانو آزبست درجه یک

????????????

واشراویل پمپ پراید کوچک و بزرگ ورقه نسوز نانو آزبست درجه یک

????????????

گلویی اگزوز پژو ۴۰۵ همراه با پیج و مهره (کیت کامل)

????????????

واشر کف ودرب کاربراتور پراید

 

 

 

پخش واشرجات در تهران , فروش واشرجات در تهران , تولید واشرجات در تهران , گارانتی تعویض اجناس , گارانتی بازگشت اجناس , واشر اویل پمپ ,  واشر واترپمپ , واشر دریچه ترموستات پراید , فروش قطعات خودرو داخلی , فروش قطعات خودروهای خارجی , باتیس یدک , باتیس یدک در تهران ,  لوازم یدکی شهاب زاده در تهران , هزینه خرید لوازم یدکی در تهران , قیمت قطعات خودرو ,