Address & Contact

Our Address

آذربایجان غربی،بوکان،بلوارکردستان،جنب بیمه مرکزی ایران،نبش راست ابزار جمال

پخش و فروش ابزار صنعتی و ساختمانی هیوا

✨فروش و پخش انواع ابزار به صورت عمده

✨جعبه ابزار

✨چسب آلفا

✨تراز لیزری

?چسب سنگ آنتیک

?چسب سنگ اساس آن رزین اپوکسی یا نوعی پلی استر است. این چسب برای اتصال قطعات سنگ، بتن و حتی سرامیک‌هایی با ابعاد بزرگ کارایی دارد. چسب سنگ در برابر تغییرات جوی، نفوذ آب، سرما و گرمای شدید و حلال‌هایی مانند نفت مقاوم است.

?از خاصیت‌های دیگر چسب سنگ زود خشک شدن آن است. چسب سنگی که بر پایه رزین اپوکسی باشد دارای مقاومت به مراتب بیشتری نسبت به چسب سنگ بر پایه پلی استر است. از ویژگی‌های چسب سنگ پلی استر، عدم تغییر حجم آن پس از تزریق است. این امر موجب شده در جایگاهی که نیاز به دقت بالایی در چسباندن و پر کردن منافذ قطعات سنگی، بتنی یا حتی فلزی است از این نوع چسب استفاده شود.

?دریل تخریب

?چکش تخریب از بزرگترین اعضای خانواده ابزارهای برقی است که به منظور انجام عملیات تخریب طراحی شده است. از ویژگی های بارز چکش‌های تخریب می‌توان به وزن زیاد و قدرت بسیار بالای آنها اشاره نمود؛ این وزن و قدرت در تخریب انواع سطوح غیر فلزی کاربرد دارد و برای تخریب دیوارها، سازه ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. چکش تخریب جزو ابزارهای تخصصی مورد استفاده در مشاغل مرتبط با عملیات ساخت و ساز است.

?شرکت‌ها و برندهای مختلف ابزار، تاکنون چکش تخریب‌های گوناگون و متفاوتی طراحی و تولید کرده‌اند که هر یک از آن‌ها برای کاری خاص ساخته شده‌اند. بسیاری از چکش تخریب‌های موجود تنها قابلیت استفاده برای انجام کارهای سبک را دارند؛ با این حال چکش تخریب‌های سنگینی هم وجود دارند که برای تخریب‌های سنگین و عملیات صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند و دارای وزن، قدرت و البته قیمت بالاتری هم هستند.

?کمپرسور باد

?کمپرسور باد به ماشینی گفته می شود که با استفاده از یک موتور الکتریکی یا موتور گازی وسیله ای را کنترل می کند که حجم هوای پیش رونده را مکیده و هر حجم هوا را در یک نقطه محدود بسته بندی می کند تا هوای با فشار بالا را به مخزن منتقل کند.هوای فشار بالا برای کنترل یک سخت افزار از مخزن جمع کننده خارج می شود.

?کمپرسورهای باد برای فعالیت کارخانه ها و کارگاه های سراسر جهان حیاتی هستند؛ اما آن ها اختراعی نسبتاً جدید در تاریخچه ماشین ها هستند.قبل از کمپرسورهای باد، بسیاری از ابزارها، قدرت خود را از سیستم های پیچیده با تسمه ها، چرخ ها و سایر اجزای بزرگ می گرفتند.

?این ماشین آلات عظیم، سنگین و پرهزینه بوده و معمولاً برای بسیاری از عملیات های کوچک قابل استفاده نبودند.امروزه کمپرسورهای باد اشکال و اندازه های مختلفی دارند و می توانید آن ها را در مغازه های بزرگ و یا کارگاه های پیشرفته پیدا کنید.

به مدیریت:هیوا زارعی

 

 

 

ابزار , انواع ابزار صنعتی , ابزارآلات , ابزار صنعتی و ساختمانی در آذربایجان غربی , چسب سنگ آنتیک , جعبه ابزار ,چسب آلفا , تراز لیزری , دریل تخریب , کمپرسور باد , فروش ابزار در آذربایجان غربی , پخش ابزار هیوا , پخش و فروش ابزار صنعتی و ساختمانی هیوا در آذربایجان غربی ,