Address & Contact

Our Address

خراسان جنوبی،بیرجند،سجادشهر،خیابان 15 خرداد،تقاطع سجاب،کالای برق سادات

Telephone

❇️کالای برق سادات

☔️? کالای برق سادات? ☔️
❇️ براکت های جدید برند یونیک❇️

یونیک

ارسال بار رایگان

در سطح شهرستان

تخفیف ویژه تا فقط ١٠ دی ماه

➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿

✅ براکت ٢٠ وات یونیک : ٦٥٠٠٠ تومان

✅ براکت ٤٥ وات یونیک : ١١٩٠٠٠ تومان

✅ براکت ٦٥ وات یونیک : ١٧٩٠٠٠ تومان

✅ براکت ٩٠ وات یونیک : ٢٣٩٠٠٠ تومان

❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

در تخفیف نقدی کارتنی : ٢٢%

 در تخفیف ١ ماهه کارتنی : ١٩ %

 در تخفیف ٢ ماهه کارتنی : ١٦ % ☺️

 در تخفیف ٣ ماهه کارتنی : ١٣%

 آدرس :
بیرجند. سجادشهر. خیابان ١٥ خرداد. تقاطع حجاب
آدرس پیج تلگرام :
 t.me/Aramno0or
آدرس پیج اینستاگرام :
https://instagram.com/electro.aramnoor
شماره تماس :
 056-32460337
 0990-9869095 جعفری
 0915-3624539 حسنی

???????????

❇️پخش و فروش انواع کالا و لوازم برقی:

?سیم و کابل

?فیوز

?انواع باطری

?انواع لوازم روشنایی

?انواع لامپ های حیاطی و داخلی ساختمان

?انواع لوستر

?کلید پریز

?انواع آیفون تصویری

?انواع آنتن

?گیرنده دیجیتال

❇️فروش انواع پنل های فروزش،انواع حباب های توپی در سایزهای مختلف،انواع لامپ های مدادی،پریزهای سیار،سه راهی و چهارراهی،جت لایت

❇️کالای برق سادات با کادری مجرب و متعهد و سابقه ای درخشان در زمینه ی  پخش و فروش محصولات برقی و روشنایی باکیفیت،آماده ی ارائه محصولات به شما عزیزان می باشد.

معرفی کالای برق سعادت بیرجند

❇️کالای برق سعادت دربیرجند
❇️فروش لامپهای کم مصرف و ال ای دی ایرانی و چینی به صورت عمده و تکی
❇️فروش انواع سیم توکار و نایلون و کابل
❇️انواع چراغ های شارژی و انتن و…

 

شماره تماس :
09909869095
???????????
❇️سیم و کابل

?سیم و کابل برق همان‌طور که از نامش پیداست برای انتقال برق مورد استفاده قرار می‌گیرد که به نیروگاه‌ها، شبکه‌های کامپیوتری، تلویزیون‌ها و تلفن‌ها اجازه‌ی کار می‌دهد. گوناگونی سیم و کابل ها به چندین هزار نوع بالغ می شود و برای شناخت دقیق آنها لازم است که به گونه های مختلف، طبقه بندی شوند.

?برای طبقه بندی بایستی به سراغ پارامترهای طبقه بندی رفت و اصلی ترین آنها را مد نظر قرار داد. در اینجا به هشت عامل اصلی و نقش آنها در ایجاد طبقه اشاره می شود:

❇️سطح ولتاژ

?نوع هادی و ساختار آن

?نوع عایق و روکش

?نوع حفاظت الکتریکی

?نوع حفاظت مکانیکی

?تعداد رشته ها

?نوع کاربرد

?استاندارد

شماره تماس :
09909869095
???????????
❇️سیم

سیم یک هادی الکتریسیته است که برای انتقال جریان الکتریکی از محلی به محل دیگر و ارتباط بین دستگاه های مختلف میباشد. در یک تقسیم بندی کلی میتوان سیم را به سه دسته سیم مفتولی یا سیم تک لا، سیم نیمه افشان و سیم افشان تقسیم کرد.
نکته: واحد اندازه گیری سیم بر حسب میلی متر مربع میباشد.

❇️ساختمان سیم ها

سیم ها از دو قسمت هادی و عایق تشکیل شده اند هادی سیم ها عموما مسی یا آلومینیومی است ولی از مس به دلیل داشتن حجم کم و هدایت بهتر (نسبت به دیگر فلزات) بیشتر استفاده میشود. عایق سیم ها از موادی پلاستیکی است که آن را به صورت لایه ای روی هادی روکش میکنند.

❇️سیم های مفتولی یا تک رشته ای

سیم مفتولی به صورت یک سیم مسی یک رشته میباشد که به سیم خشک نیز معروف بوده و جهت فرم کاری داخل تابلو های برق کاربرد دارد. هادی این نوع سیم ها از مس استاندارد شده با پوششی از نوع پی .وی.سی است ولتاژ نامی سیم، ۷۵۰-۴۵۰ ولت است و برای جریان های مختلف، با سطح مقطع عای ۱٫۵ تا ۲۴۰ میلی متر مربع ساخته میشود.

شماره تماس :
09909869095

???????????

❇️کابل ها 

اصولا هر نوع هادی، که بتواند جریان برق را از داخل خود عبور دهد و توسط موادی از محیط اطراف خود عایق شده باشد به طوری که ولتاژ روی سطح عایق نسبت به زمین برابر صفر و در روی سطح سیم نسبت به زمین دارای ولتاژ فازی باشد، کابل نامیده میشود.

شماره تماس :
09909869095

???????????

❇️تفاوت سیم و کابل

به طور کلی کابل ها هم همانند سیم ها همواره از دو قسمت اصلی هادی و عایق تشکیل شده اند در واقع سیم ها جزء کابل ها هستند به عبارتی مجموع چند سیم، یک کابل تشکیل می دهد.

همچنین دامنه استفاده از سیم ها بسیار وسیع است. یک سیم یک رشته یا گروهی از رشته های ماده الکتریکی هدایت شده است، معمولا آلومینیوم یا مس. از طرف دیگر، یک کابل از دو یا چند هادی عایق تشکیل شده است و می توان آن را لخت یا پوشش داد.

ساده ترین روش تشخیص بین این دو این است که سیم معمولا قابل مشاهده است، در حالی که بیشتر کابل ها معمولا عایق هستند.

سیم و کابل دو اصطلاح پرکاربرد در رشته‌ی برق هستند. این دو کلمه اغلب با هم اشتباه گرفته می‌شوند، اما در واقع با هم تفاوت دارند.

سیم یک تک رساناست و مواد مورد استفاده در آن بیشتر مس و آلومینیوم است در حالی که کابل از دو یا چند سیم عایق‌دار درست شده که در یک روکش قرار داده شده‌اند. چند رسانا، که هیچ عایقی آن‌ها را در بر نگرفته باشد تک‌رسانا نامیده می‌شوند. پس سیم و کابل را نمی‌توان به جای هم به کاربرد و هر کدام انواعی دارد که در زیر به آن‌ها می‌پردازیم.

شماره تماس :
09909869095

???????????

❇️مرغوبیت هادی سیم وکابل

?از مس خالص نرم شده (آنیل شده) تهیه شده باشد.

?سطحی کاملاً شفاف و براق داشته باشد.

?اکسید نشده باشد (رشته‌های مس سیاه نباشند).

?قابل انعطاف باشد (با خم و راست شدن سیم، رشته‌های هادی نشکند).

?هر مقطع سیم، مس مصرف شده باشد (کم بودن میزان مس سبب می‌شود مقاومت هادی به نسبت استاندارد آن مقطع زیاد باشد و استفاده مازاد آن سبب هدر رفتن فلز گران‌بهای مس می‌شود و در نتیجه قیمت تمام شده سیم یا کابل افزایش می‌یابد).

?فیوز (Fuse) قطعه‌ای است که برای حفاظت لوازم برقی مانند تلویزیون، یخچال، کامپیوتر و… در برابر آسیب‌های ناشی از تغییرات الکتریکی ناگهانی و غیرمعمول مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قطعه حفاظتی از یک نوار نازک یا رشته فلزی درون یک محفظه تشکیل شده است که عبور جریان زیاد از آن موجب ذوب شدن و در نتیجه باز شدن مدار از منبع تغذیه می‌شود. همچنین، از فیوز به عنوان مدارشکن یا پایدارساز (استبلایزر) نیز برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی دستگاه‌ها

شماره تماس :
09909869095

???????????

❇️چرا به فیوز نیاز داریم؟

فیوزها برای جلوگیری از اتصال کوتاه شدن و آسیب‌دیدگی لوازم منزل در اثر اضافه بار یا جریان زیاد استفاده می‌شوند. در صورت عدم استفاده از فیوز، اگر خطای الکتریکی در سیم‌کشی رخ دهد، سیم و وسایل برقی را می‌سوزاند و ممکن است حتی منجر به آتش‌سوزی شود. در این صورت، تلویزیون، رایانه، رادیو و سایر لوازم خانگی نیز ممکن است در معرض خرابی قرار گیرند. هنگامی که فیوز در مدار باشد، یک جرقه ناگهانی اتفاق می‌افتد و با قطع کردن منبع تغذیه و جلوگیری از هرگونه خرابکاری اضافی، خانه را در تاریکی ناگهانی فرو خواهد برد. به همین دلیل، برای محافظت از لوازم منزل خود در برابر آسیب‌دیدگی به فیوز احتیاج داریم.

شماره تماس :
09909869095

???????????

❇️فیوز چگونه کار می‌کند؟

فیوزها بر اساس اصل اثر گرمایش ناشی از جریان کار می‌کنند. جریان از نوار نازک یا رشته‌ای از سیم فلزی از جنس مواد غیر قابل احتراق از فیوز عبور می‌کند. این رشته یا نوار بین انتهای ترمینال‌ها متصل است. فیوز همیشه به صورت سری با مدار الکتریکی متصل است. هنگامی که جریان زیادی از فیوز عبور می‌کند یا به دلیل جریان زیاد در مدار گرما ایجاد می‌شود، سیم داخل فیوز به دلیل پایین بودن نقطه ذوب عنصر سازنده آن ذوب می‌شود و مدار را باز می‌کند. بنابراین، جریان بیش از حد به خرابی سیم منجر شده و جریان را متوقف می‌کند. در این صورت، باید از یک فیوز نو به جای فیوز سوخته استفاده کرد. فیوز نه تنها از مدار، بلکه از خطراتی که در معرض افراد است محافظت می‌کند. شکل زیر،‌ نمایی ساده از عملکرد فیوز را نشان می‌دهد.

شماره تماس :
09909869095

???????????

❇️انواع فیوزها

?فیوزها ابتدا توسط «توماس آلوا ادیسون» (Thomas Alva Edison) اختراع شدند، اما امروزه انواع زیادی از فیوزها در بازار موجود هستند. در این بخش، درباره دسته‌های مختلف فیوزها بحث می‌کنیم. فیوزها به دو دسته فیوزهای DC و AC تقسیم می‌شوند:

?فیوز DC: فیوزهای DC اندازه بزرگ‌تری دارند. منبع تغذیه DC دارای ولتاژ ثابتی بالاتر از صفر ولت است و به همین دلیل قطع کردن مدار به دلیل امکان رخ دادن آرک بین سیم‌های ذوب شده کار دشواری است. برای غلبه بر این مشکل، الکترودها در فاصله دورتری از هم قرار می‌گیرند و به همین دلیل است که اندازه این فیوزها بزرگ‌تر می‌شود.

?فیوز AC: فیوزهای AC اندازه کوچک‌تری دارند. این فیوزها در هر ثانیه ۵۰ تا ۶۰ بار از مینیمم تا ماکزیمم جریان نوسان می‌کنند. بنابراین، امکان آرک زدن بین سیم‌های ذوب شده کم است. به همین دلیل، آن‌ها را در اندازه‌های کوچک‌تری می‌سازند.

?فیوزهای AC، خود در دو دسته فیوزهای فشارضعیف و فیوزهای فشارقوی دسته‌بندی می‌شوند.

شماره تماس :
09909869095

???????????

❇️راهنمای انتخاب لامپ

لامپ شما، منبع نور و روشنایی تان است. بنابراین نوع لامپی که می خرید تعیین می کند فضای خانه تان چطور به نظر برسد. با تعدادی از انواع لامپ‌ های موجود در بازار آشنا شوید.

 

❇️لامپ رشته ای
نوع قدیمی و سنتی از لامپ ها را لامپ رشته ای تشکیل می دهد که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرند و جای خودشان را به گزینه های کم مصرف تر و ال ای دی ها داده اند. این نوع لامپ، نور درخشانی ایجاد می کند که باعث احساس راحتی و زیبایی بیشتر در فضای منزل می شود.
 

 

❇️لامپ های LED SMD
SMD نوعی فناوری است که در آن قطعات الکترونیکی بدون ایجاد سوراخ و تنها با لحیم کاری روکار به بورد متصل می شوند. این فناوری در لامپ های LED منجر به طراحی نوع جدیدی از لامپ های LED شد که از کاربرد زیادی برخوردارند و موجب افزایش طول عمر و بازدهی بهتر لامپ شده است. کنار هم قرارگرفتن تعداد زیادی از این لامپ های کوچک SMD، نوری مناسب ایجاد می کند. این لامپ ها پخش نور زیادی دارند و امروزه لامپ های حبابی و شمعی زیادی به دلیل این ویژگی با چنین تکنولوژی تولید می‌شود.


❇️انواع لامپ های فلورسنت فشرده
لامپ فلورسنت فشرده یا CFLS ، ۷۵ درصد کمتر از لامپ های رشته ای انرژی مصرف می‌کند و عمرش هم طولانی‌تر است. تفاوت این لامپ ها با لامپ رشته ای این است که تناژ رنگی‌شان نسبتا سرد است و حاوی جیوه هستند. با اینکه میزان جیوه به کار رفته در این لامپ ها خیلی کم است؛ اما به معنی این نیست که نباید مراقب باشید.

❇️لامپ‌های LED فیلامنتی
این نوع لامپ ها ظاهری شبیه به لامپ های رشته‌ای دارند و به همین جهت به آن‌ها لامپ های LED رشته‌ای هم گفته می شود. در داخل لامپ های فیلامنتی مجموعه‌ای از LEDهای ریز کنار هم قرار داده می شوند. این لامپ‌ها به علت طراحی زیبایی که دارند بیشتر برای چراغ های تزئینی و زینتی مورد استفاده قرار می گیرند و برای کسانی که به شکل ظاهری لامپ های رشته ای علاقه دارند جایگزین مناسبی محسوب می شوند.

 
این لامپ ها پخش نور چندان زیادی ندارند اما زیبایی آن‌ها خیره کننده است. همین موضوع استفاده از آن‌ها را در مکان هایی مانند کافی شاپ ها که زیبایی مهم تر از میزان پخش نور است گسترش داده است.

شماره تماس :
09909869095

???????????

❇️انواع چراغ های پر کاربرد و مشخصات آن ها

 مجموع لامپ، قاب و سایر اجزای الکتریکی و مکانیکی آن با نام چراغ نام گذاری شده است. در این مقاله خصوصیات، توان نوری و انواع چراغ را بررسی می کنیم. این سه مورد در کنار هم نشان دهنده خصوصیات نوردهی منبع، جهت تابش منبع و میزان شدت نور است. شار نوری لامپ (خصوصاً لامپ های نقطه ای) در تمام جهات تابش می گردد.



توان نوری هر لامپ، عبارت از مجموع شار نوری تولید شده به ازای مصرف الکتریکی است و برای بهره گیری از حداکثر توان نوری آن، لازم است که توسط سطوح محدود کننده تا حد امکان تابش نور به طرف فضای مورد استفاده متمرکز گردد. وجود سطوح محدود کننده در پشت لامپ می تواند بخشی از شار نوری که در فضای پشت آن هدر می رود را به صورت انعکاسی به سمت فضا یا سطح مورد استفاده برگرداند. به همین دلیل لامپ ها در قابی به نام کاسه چراغ یا قاب چراغ قرار می گیرند.

❇️خصوصیات فنی چراغ ها

خصوصیات فنی چراغ ها برای انتخاب آنها متناسب با مکان مورد استفاده، دارای اهمیت زیادی است. شرکت های سازنده سعی می کنند که تا حد امکان با تنوع محصولات خود برای تمامی شرایط مورد انتظار، چراغ های مناسب طراحی نمایند.


با این حال مسئولیت انتخاب بهترین چراغ همواره با طراح روشنایی است. مهمترین خصوصیات فنی که در طراحی روشنایی مد نظر است، شامل موارد زیر است:

?مشخصات شرکت سازنده و شماره مدل

?ابعاد و وزن

?مشخصات و مواد پایه، قاب و رفلکتور

?استاندارد ساخت

?ولتاژ چراغ

?نوع و مشخصات لامپ

?خصوصیات ترانس و طول عمر آن

?حداکثر دمای محیط برای عملکرد

?توان الکتریکی لامپ و ترانس

?درجه حفاظت

?وضعیت تهویه برای تبادل حرارت با محیط

?زاویه مناسب نصب (برای چراغ های معابر)

?محدودیت ها یا ویژگی های خاص

?تراز فشار صوت

?نحوه نگهداری و تعمیرات

?مشخصات مربوط به منحنی قطبی با توجه با هدف استفاده

شماره تماس :
09909869095

به مدیریت:مصطفی جعفری

 

 

الکتریکی , کالای برق سادات در بیرجند , پخش و فروش کالای برق سادات در بیرجند , فروش انواع محصولات برقی و روشنایی در بیرجند , انواع لامپ , سنسور , پنل توکار و روکار , فیوز , محافظ , گیرنده دیجیتال , سیم و کابل , کلید پریز , آیفون تصویری , انواع لوازم برقی در بیرجند , قیمت انواع محصولات روشنایی در بیرجند ,