Address & Contact

Our Address

کرج،فردیس،جاده ملارد،گلستان ۵۴،آسانسور آسالاین

پخش و فروش کلی و جزئی قطعات آسانسور آسالاین

پخش و فروش کلی و جزئی انواع قطعات آسانسور آسالاین در سراسر کشور

فروش ریل ترک به صورت عمده

❇️انواع قطعات آسانسور:

دیکتاتور آسانسور

این قطعه بر روی درب آسانسور نصب شده و وظیفه ی جلوگیری از کوبیده شدن درب به کابین و روان بسته شدن آن می باشد .

مگنت درب آسانسور

وسیله ای است که از یک سیم پیچ مغناطیسی ، یک اهرم و یک جک تشکیل شده و بر روی کابین و طرف قفل ایمنی درب زبقات نصب می شود .

به این صورت که قفل درب هنگام رسیدن به طبقات با فشار این مگنت باز می شوند .

کفشک آسانسور

به صورت کلی دو نوع کفشک آسانسور با نام های کفشک های غلطکی و کفشک های لغزشی وجود دارد ، این کفشک ها در هر دو طرف و در بالا و پایین بر روی کادر وزنه تعادل و یوک کابین نصب می گردد و با ریل های آسانسور در تماس هستند که با حرکت در امتداد آنها کابین و وزنه تعادل را هدایت می کنند .

گاورنر آسانسور

یکی از متداول ترین راهکار های فعال سازی ترمز ایمنی آسانسور ( پاراشوت ) روش فعال کردن توسط گاورنر می باشد . زمان افزایش سرعت کابین از سرعت تعیین شده ( %۱۱۵ سرعت نامی کابین ) گاورنر سیم بکسل متصل شده به ترمز ایمنی ( پاراشوت ) را متوقف کرده و باعث فعال شدن ترمز ایمنی می شود .

براکت ریل آسانسور

براکت ها پایه هایی هستند که ریل ها توسط آنها به دیواره ی چاهک آسانسور متصل می شوند و بسته به اندازه و ظرفیت کابین آسانسور و همچنین نوع ترمز آنها و سرعت حرکتشان از انواع و اقسام مختلف براکت استفاده می شود ، فاصله نصب براکت ها باید اندازه ای باشد که در صورت ترمز اضطراری، مانع مشکلات ریل شود.

وزنه تعادل Counter Weight

فولادی و وزنه های داخلی از جنس چدن ، سرب ، بتن و … تشکیل شده که ضمن متعادل نمودن وزن کابین آسانسور و باری که حمل می کند باعث ایجاد کششی بین سیم بکسل و فلکه ها شده و نیروی اصطکاک مورد نیاز جهت حرکت سیم بکسل بر روی فلکه محرک را تامین می کند.

جعبه سه فاز آسانسور

در قسمت موتور خانه آسانسور برای انتقال برق سه فاز و تک فاز به دیگر تجهیزات آسانسور از یک تابلوی توزیع با نام تابلو سه فاز استفاده می شود که از قسمت های زیر تشکیل شده است :

فیوز سه فاز
لامپ سیگنال
فیوز تک فاز
انال و سیم
پریز تک فاز
فیوز سه فاز

به مدیریت:مریم جوانبخت

شماره تماس:
09225148135
09120646134
02636663894

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

انواع کابین
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

انواع درب های لولایی

 

 

 

آسانسور , انواع آسانسور , قطعات آسانسور , انواع قطعات آسانسور , فروش ریل ترک آسانسور , پخش و فروش انواع قطعات آسانسور در کرج , قطعات آسانسور آسالاین در کرج , کفشک آسانسور , براکت ریل آسانسور , وزنه تعادل آسانسور , تامین انواع قطعات آسانسور در کرج ,