Address & Contact

Our Address

مشهد،سیدی،خیابان خلج،بین خلج 6 و 8

Telephone

تولید و پخش کلکتور البرز در مشهد

?پخش انواع لوازم بهداشتی ساختمان

?تولید کلکتور برنجی 2 الی 20 خروجی

?نماینده رسمی کلکتور نانو برای اولین بار در شرق کشور

❇️لوازم بهداشتی ساختمان جزء اجناس مصرفی می‌باشد که تاثیر بسزایی در زیبایی و کارایی سرویس‌‌‌های بهداشتی و آشپزخانه ی ساختمان دارد و با توجه به مصرفی بودن اقلام لوازم بهداشتی ساختمان، کیفیت محصولات امری بسیار ضروری می‌باشد.

?چینی بهداشتی ساختمان

چینی بهداشتی ساختمان شامل لوازم بهداشتی ساخته شده از متریال چینی با لعاب براق میباشد. شامل سنگ روشویی با پایه، توالت فرنگی، توالت زمینی و زیر دوشی میباشد. لعاب این محصولات مقاومت زیادی در برابر مواد اسیدی و خورنده دارد. بر خلاف شیرآلات بهداشتی این محصولات را میتوان با استفاده از شوینده‌‌‌های قوی نظافت نمود.

?شیرآلات بهداشتی ساختمان

شیرآلات بهداشتی در ظاهر از اجزای فرعی ساختمان به شمار می‌روند و از نظر اهمیت جزو ارکان ساختمان محسوب نمی‌شوند ولی جزو معدود ملزومات ساختمانی هستند که هر روز با آن‌ها سروکار داریم و اگر از کیفیت لازم برخوردار نباشند، هزینه و دردسر برای ما ایجاد می‌کنند و حتی ممکن است سبب خسارت‌های سنگین به ما شوند. فرقی نمی‌کند یکی از فعالان ساخت‌وساز باشید که می‌خواهد برای ساختمانی که ساخته، شیرآلات بهداشتی بخرد یا یک مالک یا حتی مستأجر که می‌خواهد شیرآلات مستعمل و فرسوده ساختمان خود را نوسازی کند، درهر حال باید به نکات مهمی‌در مورد این ملزومات ساختمانی توجه کنید.

?کلکتور

?کلکتور وسیله ای میله ای و لوله‌ای شکل است که در زیر آن تعدادی خروجی ایجاد شده است تا با اتصال شیرهای مخصوص کلکتوری به این راه‌ها یا خروجی‌ها آب به مسیرهای متفاوت تقسیم و ارسال شود.

?این وسیله باعث می‌شود تا آب بصورت یکسان در سطح ساختمان تقسیم شود و به خوبی این امکان را به صاحبین خانه می‌دهد که بتوانند در هر زمان و بسته به ضرورت آب هر منطقه را ببندند و تعمیرات و یا تغییرات خود را انجام دهند.

?روش نصب کلکتور

?کلکتورها را معمولا در یک جعبه نصب می‌کنند که به جعبه کلکتور شهرت دارد. این جعبه‌ها دارای دو پایه در پایین و دو پایه در بالا هستند که هر کدام با یک بست مخصوص کلکتور را نگه می‌دارند.

?قبل از اینکه کلکتور در جعبه بسته شود باید ابتدا مکان مناسبی برای نصب جعبه کلکتور در نظر گرفته شود. معمولا جعبه کلکتور را در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و یا تراس ساختمان نصب می‌کنند و دلیل آن هم در دسترس بودن جعبه کلکتور است.همچنین در نصب جعبه کلکتور باید در نظر گرفته شود که مکان نصب نباید زیاد تاریک، نم دار و سست باشد. ضمنا در زیر اتصالات گاز و برق هم نباید نصب شود.

?زیر جعبه کلکتور تا کف ساختمان بین 15 تا 20 سانتی‌متر باید ارتفاع داشته باشد و جعبه باید کاملا بصورت تراز نصب شود.برای نصب تراز جعبه کلکتور باید ابتدا بوسیله آجر و یا هر مصالح دیگری زیر کلکتور تنظیم شود و پس از تراز شدن آن با استفاده از گچ و یا شن و سیمان جعبه در جای خود محکم شود. البته برخی از جعبه‌های کلکتور خودشان پایه دارند.

?قبل از نصب جعبه بهتر است کلکتورها آماده شوند و درون جعبه اتصال داده شوند.ضمن اینکه ارتفاع گفته شده برای زیر جعبه کلکتور به این دلیل است که لوله‌هایی که انشعاب گرفته می‌شود بتوانند جایی برای خم کاری و ورود به کلکتور داشته باشند و در این حین از بدنه کلکتور و ساختمان لوله‌ها بیرون نزنند.

به مدیریت:مهدی مصطفوی

 

 

 

لوازم بهداشتی ساختمان , انواع لوارم بهداشتی ساختمانی , پخش لوازم بهداشتی ساختمان در مشهد , تولید کلکتور در مشهد , کلکتور نانو , کاربرد کلکتور , کلکتور چیست , پخش کلی انواع لوازم بهداشتی ساختمانی البرز در مشهد , قیمت انواع لوازم بهداشتی ساختمان در مشهد ,