پخش یراق آلات MDF صفاریان

? پخش انواع لولا ساده و آرام بند ، ریل ساچمه ای و تاندم ، جک پمپی ، پیچ و قفل mdf ، چسب ، پیچ نصب رولپلاک ، قرقره درب ریلی ، گونیا

? امروزه همه ما به اهمیت زیبایی دکور کابینتی آشپزخانه ها و ادارات و دیگر محل ها پی برده‌ایم. یراق آلات کابینت و صنایع چوب با توجه به ذوق و هنر طراحان دکوراسیون و هنرمندان بسیار پیشرفت کرده‌اند و با سرعت بسیار بالایی به تکنولوژی نزدیک تر و متنوع تر شده‌اند. زیبایی دکورها گاهاً با تعویض چند دستگیره به خوبی نمایان می گردد، به طوری که شما حتی اگر از دکور کابینتی و یا چوبی بسیار ساده‌ای استفاده کرده باشید با تعویض چند یراق ساده مانند دستگیره ها شاهد تغییرات بسیاری در زیبایی ظاهری کابینت ها خواهید بود. ابزار و یراق کابینت دارای دسته بندی بسیاری هستند که هم از لحاظ کارایی و هم از لحاظ برند با یکدیگر متفاوت‌اند.

? یراق آلات کابینت از دو جهت مصارف زیادی در صنعت کابینت سازی دارند: نخست برای انجام کاربرد تعریف شده آن یعنی کشیدن کشوها و باز و بسته کردن درب های کابینت ، دوم جهت افزودن زیبایی به کابینت ها و در نتیجه به آشپزخانه. در گذشته شاهد این موضوع بودیم که برای مثال ریل های کابینتی بسیار ساده ای موجود بود که از یک غلطک تشکیل و برای حرکت کشو ها استفاده می شدند. اما امروزه شاهد انواع ریل های ساچمه ای ساده، خودبست و آرام بست هستیم. این ریل ها کیفیتی جدید را در صنعت یراق آلات کابینت ارائه بخشیدند.

? یراق کابینت و کمد به چند دسته، تقسیم بندی می‌شود؟

محصولات بیشماری در دسته بندی یراق کابینت و کمد قرار می‌گیرند که هر یک دارای زیر دسته های متعددی هستند. با این حال اگر بخواهیم یراق آلات کابینت را به دو دسته اصلی تقسیم کنیم می‌توانیم از گروه های یراق آلات مصرفی و یراق آلات لوکس استفاده کنیم.

? یراق آلات مصرفی کابینت و کمد

انواع یراق کابینت و کمد که جهت اتصال صفحات به هم، نصب دکوراسیون به دیوار، باز و بسته کردن درب ها و حتی محافظت و افزایش طول عمر کابینت ها به کار گرفته می‌شوند، در دسته یراق آلات مصرفی قرار دارند. این محصولات شامل انواع چسب ها، پیچ و میخ ها، مگنت ها، انواع گونیا و قرنیز می‌شوند.

در این میان چسب ها و میخ ها به اتصالات کمک می‌کنند. مگنت ها باز و بسته کردن درب ها را آسان تر می‌کنند و در نهایت قرنیزها با آب بندی کار، طول عمر آن را افزایش می‌دهند. بر این اساس هر یک از این محصولات به نوعی ضرورتی برای نصب و استفاده دارند و به همین جهت نیز در دسته یراق آلات طبقه بندی می‌شوند.

? یراق آلات لوکس کابینت و کمد

این دسته از محصولات موجود در دسته بندی یراق کابینت و کمد، اگر هم در کمد یا دکور مربوطه نصب نشوند، اتفاقی نمی‌افتد. به عبارت دیگر مصرف کننده بدون یراق آلات لوکس نیز می‌تواند از کابینت یا کمد خود بهره بگیرد. با این حال با نصب این محصولات که شامل انواع جا کابلی، پریز توکار و غیره می‌شود مصرف کننده می‌تواند از کابینت خود بیشترین بهره را ببرد.

مدیریت : آقای صفاریان

 

 

 

یراق آلات کابینت , یراق آلات کمد دیواری , یراق آلات درب , یراق آلات چوب , مرکز فروش یراق آلات کابینت در مشهد  , یراق آلات , یراق آلات چیست ,