پرورش و خرید و فروش انواع دام زنده حسینی

??خرید و فروش انواع گوسفند و قوج اصل شال

?گوسفند شال :



?گوسفندان شال از بارز ترین نژادهای گوسفندی مرغوب و درجه یک ایرانی هستند که در دسته گوسفندان نسبتا سنگین وزن قرار می گیرند . این نژاد برای تولید گوشت بسیار نژاد مناسبی می باشند .

?به صورت کلی تعریف نژادهای دامی به این صورت است که به هر نوع حیوانی که یکسری خصوصیات ظاهری ، رفتاری و ژنتیکی شبیه به هم را دارند یک نژاد خاص گفته می شود

?خصوصیات گوشت گوسفندان شال:

?گوسفندان نژاد شال دارای گوشت مرغوبی هستند و نیز تولید شیر خوب و باکیفیتی دارند از این رو این نژاد های گوسفندان را در دسته ی گوشتی و شیری دسته بندی می کنند.

?نژاد گوسفند شال از ضریب تبدیل و مقاومت بسیار خوبی برخوردار است .

?سالانه می توانند تا دوربار زایش داشته باشند . این نژاد حیوانی در بیشتر موارد بدون شاخ هستند و مدت پروراربندی در آنها کوتاه است . در صورت تغذیه صحیح روزانه می توانند در دوره پرواربندی تا حدود ۳۰۰ گرم می باشد .

?اندازه و وزن دنبه در نژاد گوسفندان شال بزرگ است و قوچ و میش آنها فاقد شاخ هستند .
?درصد گوشت دهی لاشه بالا ، مقاومت نسبی خوب در برابر بیماری ها از دیگر وِیژگی های قابل قبول این حیوانات محسوب می شود .

?بره های تازه به دنیا آمده این نوع گوسفند ایرانی ، به رنگ سیاه با لکه ای سفید بر روی پیشانی می باشند که بعد از اولین پشم چینی به رنگ خاکستری تغییر رنگ پیدا می کنند .

به مدیریت : آقای عباس حسینی

 

پرورش و خرید و فروش انواع دام زنده حسینی در قزوین  , پرورش انواع دام زنده  در قزوین , خرید و فروش انواع دام زنده در قزوین , خرید و فروش انواع گوسفند و قوج اصل شال , قیمت گوسفن شال ,